Pielęgnacja twarzy dniem i nocą

6.8.15

Witajcie :)


W dzisiejszym poście chcę Wam polecić sprawdzone kremy do pielęgnacji twarzy dla kobiet po 20 roku życia.
Większość dziewczyn uważa,że kremy do twarzy są im zbędne. Niestety mylą się. Po 25 roku życia skóra zaczyna się bardziej starzeć niż do tej pory. Pojawiają się drobne zmarszczki,skóra staje się sucha,a produkcja kolagenu i elastyny już nie jest taka jak wcześniej (ten proces się spowalnia). Jeśli już teraz nie zaczniemy dbać o naszą skórę na twarzy to w przyszłości zmarszczki będą bardziej widoczne,a skóra szybciej straci jędrność.



Chcę Wam polecić kilka kremów w przystępnej cenie .
Do pielęgnacji twarzy dziennej używam dwóch kremów. Niestety mam problem z rozszerzonymi naczynkami i jeden krem jest właśnie do cery naczyniowej,a drugi nawilża ją.



Krem łagodzący z Mixa jak mówi producent łagodzi wypieki,zmniejsza zaczerwienienia,ujednolica koloryt skóry. Muszę się zgodzić z tym co podaje producent. Po dłuższym stosowaniu (minimum miesiąc ) widać poprawę. Skóra nie jest już tak zaczerwieniona jak wcześniej.
Zawiera witaminę B3 , kofeinę,kwiat arniki.



Super Power Mezo Krem z Bielenda bardzo dobrze nawilża skórę. Polecam do bardzo suchej cery i do normalnej,ponieważ nawilżenie przydaje się skórze w każdym wieku.
Zawiera kwas hialuronowy,peptydy,kwas mlekowy.Należy stosować go rano i wieczorem,ale można też rano.Więcej możecie poczytać o nim tutaj : Super Power Mezo Krem



Na noc stosuję coś mocniejszego niż lekki krem.Olejek arganowy jest ostatnio hitem kosmetycznym. Jak dla mnie jest to najlepszy olejek (serum) jakikolwiek używałam. Z tego co zauważyłam to spłyciły mi się delikatnie zmarszczki i poprawił się wygląd cery oraz zmniejszyły mi się cienie pod oczami (dodam,że używam go od pól roku). Niestety od dawna borykałam się z tym problemem i żadne kremy pod oczy mi nie pomagały,a olejek arganowy mi pomógł. Po dłuższym stosowaniu spłyca zmarszczki i zapobiega ich powstawaniu w przyszłości.
Zawiera bardzo dużo witaminy E oraz Niezbędne Nienasycone Kawasy Tłuszczowe, kwasy omega 3,6,9 i wiele innych składników o których możecie poczytać tutaj : Bio olej arganowy  .
Używam olejku arganowego z Mydlarni u Franciszka . Kosztuje on 59 zł za 50 ml, ale warto dać tyle :)
Jest to czysty olej arganowy bez żadnych dodatków.

A oto mój wybór - najlepszy ze wszystkich :)



Miłego dnia :)

Może Cię również zainteresować

0 komentarze