Kosmetyki do makijażu Revers

27.3.18

Hi

Jak Wam mija Wielki Tydzień ? Mieszkania posprzątane, macie już pomysły na dekoracje czy kupujecie gotowe, co u Was w tym roku zagości podczas Wielkanocnego śniadania i obiadów z rodziną ? Ja niestety nie poczyniłam żadnych przygotowań świątecznych, może od jutra się za nie wezmę. Dzisiaj chciałam Wam polecić bardzo dobre kosmetyki do makijażu marki Revers Cosmetics . Jeśli chcesz wiedzieć czym mnie zachwyciły to zapraszam do dalszego czytania :)



Baza silikonowa Mineral Perfect Base

Opis produktu :
Baza ta ma za zadanie przedłużyć trwałość podkładu oraz wygładzić buzię, zmatowić ją. Baza ta zawiera unikatową formułę zawierającą olejki silikonowe, dzięki czemu idealnie przygotowuje skórę do nałożenia podkładu i innych kosmetyków kolorowych. Fluid perfekcyjnie rozprowadza się po całej powierzchni twarzy, nie roluje się ani nie uwydatnia zmarszczek. Nie obciąża skóry, chroni przed działaniem czynników zewnętrznych. Kupić ją możecie tutaj : Baza Mineral Perfect


Moja opinia : 
Baza znajduje się w tubce o pojemności 30 ml. Nie miałam problemów z jej wydobyciem ani nie wylewa się od razu zbyt duża ilość. Konsystencja jest taka jak być powinna, nie jest ani za gęsta ani zbyt płynna. Zapach jest dosyć przyjemny, miły, nie podrażniający nosa. 
Nie miałam tez problemów z rozprowadzeniem jej na twarzy. Nie roluje się, nie zbiera się na twarzy z zbyt dużej ilości, nie podkreśla zmarszczek tylko ładnie je wypełnia. Dzięki niej podkład faktycznie dłużej utrzymywał się na skórze.


Jak nakładać bazę ?

Niewielką ilość bazy nakładamy na całą twarz (najlepiej takie kropeczki) i za pomocą palca delikatnie ją wklepcie. Można ją również nałożyć na powieki i usta, żeby przedłużyć trwałość cieni czy pomadek. Należy odczekać około minuty i po tym czasie można nakładać kolejne kosmetyki.


Puder bambusowy Bamboo Derma Fixer

Opis produktu :
Puder też można stosować do codziennego makijażu lub do makijażu scenicznego. Każdy profesjonalny charakteryzator musi go mieć w swoim zestawie. Polecany jest w szczególności dla osób mających cerę mieszaną i tłustą. Działa antybakteryjnie, pochłania nadmiar sebum i łagodzi podrażnienia. Nadaje matowe wykończenie całego makijażu, zmniejsza pory. Puder bambusowy z łatwością wtapia się w skórę i nie ma po nim ani śladu. Kupić go możecie tutaj : Puder Bambusowy


Moja opinia : 
Puder jest w ładnym pojemniczku. W środku znajduje się biały, satynowy płatek do nakładania pudru. Nie miałam trudności z jego rozprowadzaniem czy nakładaniem. Ładnie stapia się ze skórą, nie zostawia na niej białych plam. Bardzo dobrze utrwalił makijaż i zmatowił cerę. Ja mam skórę raczej suchą i wrażliwą, a nie wiem jakby się spisał przy cerze mieszanej i tłustej.


Lakiery do paznokci Diva 

Opis produktu :
Lakier do paznokci Diva zawiera w swojej formule żel, więc nie wymaga konieczności nakładania bazy przed, po ani lampy UV. Bardzo długo utrzymuje się na paznokciach, nie odpryskuje. Dzięki specjalnej formule z dodatkiem żelu paznokcie są gładkie, lśniące, a sam lakier jest mocno napigmentowany, więc wystarczy tylko jedna warstwa lakieru. W skład serii wchodzą aż 24 kolory. Dobierz kolor lakieru do swojego charakteru czy stylizacji i ciesz się pięknymi pazurkami przez tydzień bez konieczności poprawek!!! Kupić je możecie tutaj : lakiery DIIVA


Moja opinia : 
Lakiery są w bardzo ładnej, eleganckiej buteleczce. Bardzo zaskoczył mnie fakt, że pędzelek jest tak przystosowany, aby nabrać idealną ilość lakieru. Zawsze miałam z tym problem, bo albo pędzelek był za duży i lakier aż za szybko spływał z niego i lądował niestety nie na paznokciach, albo pędzelek był zbyt mały i trzeba było co chwilę nabierać lakieru. Tutaj wystarczy raz nabrać i połowa paznokci u jednej ręki pomalowana :D Kolejna rzeczą jaka mi się w nich spodobała to, że lakier schnie w mgnieniu oka. Nie upłynęło nawet 30 sekund, a lakier już trwale wysechł ;ooooo Byłam w szoku :) Kolejny plus to ich żelowa formuła, która daje matowe wykończenie. Dosyć długo utrzymują się na pazurkach i faktycznie nie trzeba używać żadnych baz, utwardzaczy czy lamp UV - lakier ideał <3


1. Używaliście produktów tej firmy?
2. Który z wyżej wymienionych kosmetyków byś kupiła ?
3. Jeśli masz do polecenia jakiś super kosmetyk to napisz o nim w komentarzu.

The fruitful considerations of Holy Thursday 

Może Cię również zainteresować

48 komentarze

  1. Mimo ze marke znam z blogow to tej bazy nie poznalam wczesniej, bardzo ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Never tried this product, I love trying new products

    OdpowiedzUsuń
  3. This is so inspiring!
    I love the post:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie slyszalam o tej marce, brzmi ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje się być fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajnie prezentuje się ta baza :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Markę znam jedynie z blogów póki co nie planuję nic kupować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci w szczególności lakiery do paznokci, ich można mieć całe mnóstwo :D

      Usuń
  8. Nie znam,ale wyglądają ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. na szczęście nie obchodzę świąt wiec te przygotowania mnie nie dotyczą

    OdpowiedzUsuń
  10. Puder bambusowy bardzo lubię! :) Akurat nie miałam jeszcze go z tej firmy, ale myślę, że też by się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie z różnych względów przygotowania ograniczyłam do minimum. A kosmetyki fajne, bardzo podobają mi się te lakiery.
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten puder bardzo chciałabym wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawe kosmetyki :) nigdy nie miałam styczności z bazą silikonową :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz słyszę o tej firmie i pierwszy raz widzę jej produkty! Chętnie jednak przetestowałabym puder, więc może się na niego skuszę :) Co do przygotowań, aktualnie upiekłam jedynie ciasto, bo z porządkami nie ma u mnie problemu - sprzątamy praktycznie co tydzień :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. całkiem ciekawe produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Szkoda, bo ostatnio często pojawiała się na blogach.

      Usuń
  17. Pierwszy raz spotykam się z tą firmą. Z wypróbowałabym te lakiery do paznokci ^^
    Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ja również, tak jak większość dziewczyn komentujących nie miałam przyjemności spotkać się z tymi produktami :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie na początek polecam Ci lakiery do paznokci, są genialne <3

      Usuń
  19. bazy nigdy nie używam:) jakoś nie mam do niej przekonania;p

    OdpowiedzUsuń
  20. koniecznie muszę wypróbować tego pudru bambusowego:)!

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba nie widziałam wcześniej kosmetyków tej marki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie bardzo Ci je polecam :) Poczytaj o nich więcej na innych blogach :)

      Usuń