Sweet Lovely, czyli zabieg upiększający włosy

19.1.21

 Hi

Jakiś czas temu wybrałam się na zabieg poprawiający wygląd moich włosów do YourBeautyAnetka. Nie był to mój pierwszy zabieg, wcześniej miałam wykonany botoks hairgold, tutaj możecie o nim poczytać : KLIK.  Byłam z niego bardzo zadowolona, dlatego postanowiłam ponownie odwiedzić Anetkę :) Tym razem jednak skusiłam się na sweet lovely.


Sweet lovely - co to za zabieg ?

To synergiczny system prostowania włosów za pomocą kwasów i nanotechnologii. Działa w obrębie włókna włosa poprzez oddziaływanie molekularne między wiązaniami wodorowymi i solnymi.. Jego skład ma powinowactwo z keratyną włosów, promując wymianę masy białkowej, czyli innymi słowy łączy się z keratyna włosów i odbudowuje jej ubytki we włóknie włosa.


Jakie są efekty ?

Zabieg ten polecany jest szczególnie dla osób posiadających włosy kręcone i falowane, ale i takie które mają problem z puszeniem się włosów. Po zabiegu włosy są proste, odbudowane, odżywione, nawilżone, nie puszą się i trochę zmniejsza się ich objętość.



Moja opinia :

Jestem bardzo zadowolona z efektu. Moje włosy stały się miękkie, gładkie, lśniące, a wszystko to dzięki temu, że zostały uzupełnione ubytki we włosie. Wyglądają teraz jak włosy z reklamy, czyli marzenie każdej kobiety. Dodatkowo po tym zabiegu rozjaśniły mi się lekko włosy, co jest ubocznym działaniem kwasów, jak dla mnie duży plus. Efekt utrzymywał się przez 6-7 tygodni. Pamiętajcie, żeby nie stosować "agresywnych" szamponów, które zawierają SLES, SLS, zioła czy sól morską. Wybierajcie naturalne szampony i  odżywki z delikatnymi substancjami myjącymi i pielęgnującymi. Nie stosujcie też szamponów czy odżywek z keratyną oraz odżywek proteinowych, ponieważ przeciążycie włosy.

1. Znacie ten zabieg ?
2. Byłyście już może w Your Beauty Anetka?
3. Jak Wam się podoba efekt ?

Have a nice day

Może Cię również zainteresować

75 komentarze

  1. Ale efekt! Włosy wyglądają naprawdę zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny efekt! Przede mną podobny zabieg na włosy, już nie mogę się doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny efekt, śliczne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny efekt ! Nigdy nie słyszałam o takim zabiegu ale jestem pod ogromnym wrażeniem i chętnie bym się poddała regeneracji moich cienkich włosów !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Bardzo polecam :D

      Usuń
    2. Serdecznie zapraszam na cudowne metamorfozy <3
      https://www.facebook.com/YourBeautyAnetka/

      Usuń
  5. efekt jest super! niestety nie mialam przyjemnosci skorzystania z jej uslug ;(, ale widze, ze jest warto!

    OdpowiedzUsuń
  6. Imponujący efekt! Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam o tym zabiegu i efekty są na prawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale genialny efekt :) Masz piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przydał by mi się taki zabieg, moje włosy aż się proszą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) Jeśli masz taką możliwość to zapraszam do Your Beauty Anetka <3

      Usuń
  10. Moja fryzjerka proponowała mi kiedyś botoks i być może też się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie :) Ja już się zapisuję na kolejny zabieg :D

      Usuń
  11. Nie znałam tego zabiegu, ale muszę przyznać, że efekt jest świetny :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Efekty super. Niesamowicie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam taki zabieg i jeśli ktoś się zastanawia to naprawdę warto. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Efekt bardzo imponujący, super wyglądają te włosy. Ja mam raczej włosy proste jak druty, więc taki zabieg raczej nie dla mnie:)
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. W takim razie koniecznie go sobie wykonaj, a nie pożałujesz :)

      Usuń
  16. Podoba mi się efekt jaki daje ten zabieg. Twoje włosy prezentują się teraz szałowo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem ciekawa jakby się sprawdził na mocno kręconych włosach. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczny efekt :) jak będę w Polsce to chętnie zrobię taki zabieg na moich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwsze słyszę o takim zabiegu, ale efekt jest WOW :D

    Pozdrawiam serdecznie, Melka blogerka

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy raz słyszę o takim zabiegu. Włosy wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znałam tego zabiegu, ale efekt jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale pięknie się błyszczą :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. Efekt końcowy jest super :) Ja czekam aż ktoś wymyśli coś do skręcania włosów, mniej inwazyjnego niż trwała ondulacja :) Póki co zostaje mi zakręcać sobie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładny efekt na włosach. Może sama się skuszę na coś takiego. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. oooo! na taki zabieg bym była chętna!

    OdpowiedzUsuń
  26. Włos cudo! czyli to coś podobnego do keratynowego prostowania włosów?

    OdpowiedzUsuń
  27. Efekty są świetne. Pasują ci takie włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super efekt. Muszę spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  29. Efekt zachwycający :) Na moich krótkich włosach nie miałby większego sensu, ale na długich, aż przyjemnie popatrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  30. No no no, efekt robi wrażenie. Jakbyś miała zupełnie nowe włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Efekt bardzo ładny, ale o zabiegu niestety nie słyszałam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) W takim razie dobrze, że przeczytałaś ten post :)

      Usuń
  32. Finalny efekt jest naprawdę ładny!

    OdpowiedzUsuń
  33. Różnica jest kolosalna. Ciekawe czy u mnie byłaby podobna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz choć trochę zniszczone włosy to byłaby różnica :)

      Usuń
  34. Byłam ostatnio na podobnym zabiegu, jednak u mnie efekty nie były tak okazałe

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie słyszałam o tym zabiegu. Z chęcią wypróbuję, moje włosy są bardzo zniszczone

    OdpowiedzUsuń
  36. Wiem, że moja fryzjerka często wykonuje ten zabieg. Efekty widziałam na żywo u klientek i naprawdę świetna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie słyszałam o tym zabiegu ale ten efekt jest rewelacyjny. :) Moje włosy są w podobnym kiepskim stanie.

    OdpowiedzUsuń
  38. Zachwycający efekt. Moim włosom przyda się regeneracja.

    OdpowiedzUsuń