Shopping

3.2.15

Witajcie :)

Dzisiaj postanowiłam podzielić się z Wami moimi ostatnimi zakupami.

Już za kilka tygodni pokażę Wam moją propozycję ubioru, gdy swój czas spędzacie w domu. Do tego potrzebne mi są nowe pantofle,które ostatnio kupiłam w Pepco. Dałam za nie 15 zł ,a są wygodne i nawet ciepłe. Wolę takie od tradycyjnych pantofli :)





Kolejną rzeczą,która przypadła mi do gustu to olejek arganowy z L'Orient. Jest on w 100% naturalny. Ja stosuję go na usta i pod oczy. Ma on działanie nawilżające, rozświetlające i przeciwzmarszczkowe i co najważniejsze nie ma w nim konserwantów. Możecie kupić go w Mydlarni św. Franciszka w cenie ok. 50 zł za 50 ml. Polecam :)




Zima jest nieprzyjemną porą roku dla naszych włosów i paznokci. W tym czasie wspomagam je suplementami. Jeśli chcecie kupić jakieś tabletki to zwróćcie uwagę na zawartość krzemu w składzie.
Dodatkowo krzem możecie uzyskać jedząc:
  • otręby ryżowe, owsiane, pszenne
  • buraka cukrowego
  • mączkę sojową
  • brązowy ryż
  • owies
  • białą cebulę
  • kapustę
  • rzodkiewkę
  • ogórki


Gdy czujecie,że Wasze oczy są suche sięgnijcie po krople do oczu ze świetlikiem. Mają działanie nawilżające i oczyszczające. Dodatkowo, gdy Waszym zwierzakom pojawi się w oczku biała plamka lub oczy łzawią to krople ze świetlika są dobrym rozwiązaniem. Trzeba je stosować minimum przez 5 dni nawet ,gdy po 2 dniach oczko będzie dobrze wyglądać.

Bardzo lubię zwierzęta (czy to na wolności czy to w zoo), więc kupiłam sobie film"Kupiliśmy zoo" ,który opowiada o samotnym ojcu,który postanawia przeprowadzić się wraz z dziećmi na teren zaniedbanego zoo. Główny bohater chce pomóc zwierzętom i otworzyć zoo. W  tym zadaniu pomaga mu kierowniczka zoo Kelly (Scarlett Johansson). Polecam :)
Jeśli znacie filmy o podobnej tematyce to podzielcie się tytułami :)
Miłego dnia :)

Może Cię również zainteresować

0 komentarze