Healthy food

1.9.15

Witajcie :)

Dzisiaj zapraszam Was na wpis o jednej z nowości na rynku dotyczącej zdrowego odżywiania. Mowa o młodym (zielonym ) jęczmieniu. Jest on pomocny w odkwaszaniu,oczyszczaniu organizmu oraz jego regeneracji-idealny na jesień,aby żadne choróbska nas nie dopadły :)
Sok z jęczmienia dostarcza:
  • 2 razy więcej wapnia niż mleko
  • 2 razy więcej potasu w porównaniu z pszenicą
  •  30 razy więcej witamin z grupy B niż mleko ( w tym ważną dla wegetarian witaminę B12)
  • dużo beta-karotenu
  • 7 razy więcej witaminy C w porównaniu do równoważnej wagowo ilości pomarańczy
  • 5 razy więcej żelaza niż szpinak
  • bardzo dużo magnezu,miedzi i cynku
  • najważniejszą witaminą ,którą posiada młody jęczmień jest witamina B17 ,która niszczy komórki rakowe bez ujemnego wpływu na komórki i zdrowie

 Zalecany sposób użycia :

  • wsyp łyżeczkę do letniej lub zimnej wody (ja wolę do zimnej szczególnie na te upały )
  • wymieszaj
  • pij dwa razy dziennie pomiędzy posiłkami (ja piję jeden raz,ponieważ nie mam podejrzenia co do uszkodzenia komórek-raka)
Mi osobiście smak młodego jęczmienia odpowiada (szybko przyzwyczajam się do smaku zdrowych rzeczy) ,a już mojemu chłopakowi kompletnie nie smakuje. Jeżeli Wam też nie będzie smakować jęczmień z wodą to możecie dodać łyżeczkę do jogurtu z musli lub do koktajlu,ale nie rezygnujcie z picia tego cudownego suplementu :)


Informacje pochodzą z ulotki sklepu Szlachetny smak ,a sam młody jęczmień jest z firmy Greenovita , a zdjęcie znajdziecie tutaj :www.biowyspa.pl

Może Cię również zainteresować

1 komentarze