Shakira Wild Elixir

18.9.15

Witajcie :)


Dzisiaj przyszła pora na wpis o perfumach. Moje ulubione to perfumy Rihanny o nutach owocowo-kwiatowych lub Katy Perry . Nie dawno postanowiłam kupić jednak perfum Wild Elixir by Shakira . Shakira jest jedną z kilku moich ulubionych piosenkarek.
W skład tego zapachu wchodzą nuty:

  • brzoskwini
  • czarnej porzeczki
  • kwiatu pomarańczy 
  • drzewa sandałowego
  • bergamotki
  • paczuli
  • mandarynki
  • cedru
  • róży

Niestety w tak małym mieście jak Tarnów nigdzie ich nie mogłam kupić. Nawet w większych miastach np.: Kraków ich nie widziałam . Bałam się kupować w internetowych perfumeriach,ponieważ słyszałam informacje ,że zamiast oryginalnych perfumów otrzymuje się  testery lub nie dostaje się ich wcale. W końcu postanowiłam zaryzykować i zakupiłam zapach na Iperfumy . Na szczęście udało mi się kupić w promocyjnej cenie perfum :) Dostałam po 2 dniach oryginalny zapach . Polecam wszystkim stronę Iperfumy . Jestem bardzo zadowolona z zakupu :) Podoba mi się flakon,pudełko i sam zapach.


Macie jakieś inne internetowe perfumerie,w których warto robić zakupy?

Miłego weekendu

Może Cię również zainteresować

0 komentarze