Vitamin E

12.2.16

Witajcie

Odkąd pamiętam zawsze miałam problem z paznokciami. Skórki były suche, twarde ,a paznokcie szybko się łamały i bardzo rozdwajały.Próbowałam temu zaradzić i usuwałam skórki cążkami ,a paznokcie smarowałam jakimiś chemicznymi odżywkami.Zawsze miałam problem z usuwaniem tych skórek, ponieważ jak je wycinałam to one rosły szybciej i były twardsze. Dużo czytałam na temat dbania o paznokcie i skórki. Ostatnim moim okryciem  jest witamina E. Poniżej znajdziecie o niej podstawowe informacje .

Since I can remember I always had a problem with nails. Skins were dry, hard, and nails quickly broke. I tried to remedy and remove skin with scissors and nails smeared some chemical nutrients. I've always had a problem with the removal of these skins, because I cut them as they grew faster and were harder. I read a lot about taking care of your nails and skin. The last of my mantle is vitamin E. Below you will find basic information about it.


Opis producenta:
 Jest to forma witaminy E(octan witaminy E)  najczęściej stosowana w kosmetyce, jest rewelacyjnym antyoksydantem, neutralizuje i likwiduje obecne w skórze wolne rodniki, poprzez to hamuje procesy starzenia się skóry, wzmacnia i odżywia barierę lipidowa skóry, regulując poziom wody w skórze,podwyższa zdolność wiązania wody przez skórę.
Możecie go kupić tutaj KLIK .
Kosztuje 6,90 zł za 10 ml ( jest bardzo wydajna).

Moje odczucia:
Moje odczucia są bardzo pozytywne.Wystarczy nałożyć kroplę witaminy E na jedną dłoń , czyli jest bardzo wydajna. W końcu przestałam mieć problem z suchymi skórkami wokół paznokci. Teraz mogę je delikatnie odsunąć patyczkiem..Poprawił się też stan paznokci. Stały się gładkie, nie ma na nich przebarwień , przestały się rozdwajać i ogólnie są zdrowe.
 


Skład:
  •  octan  tokoferolu - octan witaminy E
 Używaliście już witaminy E na paznokcie ? A może stosujecie coś innego , podzielcie się swoimi sposobami w komentarzu.Tak wyglądają teraz moje paznokcie :) Pokażcie w komentarzach swoje - szukam inspiracji :)
 Chciałam podziękować Wam za 10 000 wyświetleń :)


Already were using vitamin E on your nails? Maybe you use something else, please share your methods in the comments .So now look my nails :) Show me in your comments - I am looking for inspiration :)

Miłego dnia :) Have a nice day :)



Może Cię również zainteresować

0 komentarze