Indie EARTHI

8.3.16

Witajcie

Dzisiaj jest ten wyjątkowy Dzień Kobiet :) Wszystkiego najlepszego wszystkim Paniom <3
Ostatnio miałam w planie kupić kosmetyki z innego kraju niż Polska. Chciałam wypróbować ich działanie, zapach, itp.Zawsze podobała mi się skóra kobiet z ciemną karnacją, a raczej jej gładkość.Hinduski bardzo dbają o swoją skórę jak i o piękne, długie włosy. Przeszukałam sklepy z naturalnymi kosmetykami i w e-Fiore natknęłam się na nową serię kosmetyków z Indii. Udało mi się przetestować masło do ciała z Indii od E-FIORE .

Today is the special Women's Day :) All the best to all ladies <3
I recently had
a plan to buy cosmetics from a different country than Poland. I wanted to test their effect, smell like. I always liked the women's skin with a dark complexion, or rather its smoothness. Hindi great care of your skin and with beautiful, long hair. I searched shops natural cosmetics and e-Fiore came across a new range of cosmetics from India. I was able to test the body butter from India



Indie EARTHI masło do ciała RÓŻA & LICZI
za 100 g zapłacicie jedynie 24,50 zł
kraj pochodzenia :Indie
możecie je kupić tutaj : klik 

Opis producenta:Masło do ciała z woda różaną i lychee przeznaczone jest do skóry bardzo suchej. Bogata
www.e-fiore.pl
mieszanka składników takich jak wyciąg z gałki muszkatołowej, olejku z kiełków pszenicy i ekstraktu  z aloesu głęboko nawilża skórę, nadając jej miękkość i blask. Zawarty w maśle olejek z migdałów działa przeciwutleniająco. Masło bardzo szybko się wchłania i zapewnia 24 godzinne nawilżenie skóry.

Moje odczucia :
Masełko cudownie pachnie różą (uwielbiam ten zapach ). Konsystencja jest taka jaka powinna być ,czyli nie jest za rzadka ,że aż spada z dłoni ani nie jest za gęsta. Bardzo dobrze się rozprowadza- przy okazji można sobie zrobić masaż,aby pobudzić krążenie krwi i pozbyć się cellulitu oraz zrelaksować się przy cudownym zapachu róży. Ciało smaruję tym masełkiem raz dziennie i jak dla mnie to bardzo dobrze nawilża skórę i ją rozświetla.Jestem z niego bardzo zadowolona.

Skład:
  • woda różana 
  • ekstrakt z liczi 
  • gałka muszkatołowa
  • olej z kiełków pszenicy
  • olej migdałowy
  • ekstrakt z aloesu  
  • masło z kokum
 

  Dziewczyny ,co sądzicie o tym masełku? Jest dla Was ?
Będę wdzięczna jeśli klikniecie mi w reklamy :) Za każde komentarze bardzo dziękuję :) Zostawiajcie linki do siebie , na pewno zajrzę :)

Miłego dnia :)

Może Cię również zainteresować

2 komentarze

  1. Nie znam tego masła ani firmy,ale bardzo lubię takie niespotykane, naturalne kosmetyki do pielęgnacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również lubię takie kosmetyki,a szczególnie naturalne <3

      Usuń