My look

2.6.17

Hallo

Od dzisiaj na blogu będę pokazywać Wam stylizacje. Chciałabym Wam pokazać, że każda kobieta może wyglądać pięknie niezależnie od wzrostu, wagi, wieku  i figury. To tylko kwestia dobrania odpowiedniego fasonu i dodatków.

From today on the blog I will show you stylizations. I would like to show you that every woman can look beautiful regardless of height, weight, age and figure. It's just a matter of choosing the right fit and accessories.


Dzisiejsza stylizacja przedstawia mój ulubiony styl. Przeważnie zakładam rozkloszowaną spódniczkę i gładką górę oraz buty na koturnie.


Spódnica jest wykonana z eko skóry i pochodzi ze sklepu Mosquito. Do czarnej spódniczki założyłam granatową bluzkę z delikatną koronką. Na ramiona zarzuciłam czarny sweterek, a nogi wydłużyłam za pomocą czarnych sandałków na koturnie ze sklepu New Look. 
Cała stylizacja jest utrzymana w ciemnych kolorach, ponieważ takie lubię i uważam, że pasują do blondynek.



1. Co sądzicie o tej stylizacji ?
2. Możecie polecić mi jakiś dobry sklep ze spódnicami rozkloszowanymi ?
Bis dann

Może Cię również zainteresować

69 komentarze

  1. Piękna stylizacja :) Masz rację każda kobieta może wyglądać świetnie w spódnicach czy sukienkach :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Very nice pics! Have a lovely Day! 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie wyglądasz:) Ja też lubię rozkloszowane spódniczki. Kiedyś kupiłam fajną w C&A, ale to było w zeszłym roku jeszcze. Nie wiem co teraz mają w ofercie bo od grudnia tam nie byłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szkoda, bo szukam jakieś rozkloszowanej.
      Dziękuję :)

      Usuń
  4. Ładnie i klasycznie. Do mnie rozkloszowane spódnice nie pasują, a szkoda bo mi się bardzo podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tak średnio pasują. Przy moim typie sylwetki powinnam raczej rozbudować górę.

      Usuń
  5. swietna jest ta stylizacja ;) czarny to cudowny kolor w kaaazdym wydaniu!

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią!
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna stylizacja, niestety nie znam żadnego takiego sklepu :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylizacja :)
    Pięknie wyglądasz :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tymi drugimi bucikami wygląda ładniej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie spódniczki:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Very smart look!
    Have a good weekend

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna stylizacja
    Pozdrawiam, Madda
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana spódniczka jest cudowna! pięknie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. such a nice dress :) you look beautiful!

    Do you want to follow each other? I follow you and would be happy if you followed back. :)

    Have a nice day!

    Anna <3

    annashines.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie dopasowałaś ubrania, ale ja chyba bardziej wolę coś jaśniejszego. ;)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna stylizacja, jednak ja w ciepłe dni wole troche jaśniejsze kolory :3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ty bardzo ładnie wyglądasz Kochana :* Ja wyglądam beznadziejnie w takich :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna, minimalistyczna kreacja :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajne, proste i uniwersalne stylizacje. Minimalizm i kobiecość :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajnie, że to robisz :) Zawsze byłam zwolenniczką sesji w wykonaniu naturalnych modelek, takich, z którymi przeciętna obserwatorka może się utożsamić. Ty te warunki spełniasz, jest naturalnie i bardzo kobieco :) Świetnie wyglądasz!
    Pozdrawiam, www.nafreelansie.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. również bardzo lubię taki styl- rozkloszowana spódniczka i gładka góra to udane połączenie :) ładnie wyglądasz :) tak dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Cieszę się, że nie jestem jedyna :D

      Usuń
  21. super kuzyneczko wyglądasz ! :* Pasuje Ci taka stylizacja ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cute outfit. Love the skirt.
    Would you like to follow each other on GFC?

    http://everythingthatclicks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. I follow you I'm waiting you back
    Thank you for comment me

    OdpowiedzUsuń
  24. Również lubię łączyć gładką górę z rozkloszowaną spódnicą :) ostatnio bardzo zaczęły się podobać spódnice midi :) Na Sheinside, można znaleźć ciekawe spódnice. Już znalazłam tam kilka midi perełek :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładnie wyglądasz w tej stylizacji
    Masz racje że każdy moze dobrze wyglądać wystarczy tylko sie odpowiednio ubrać ^^
    Niestety nie znam żadnego sklepu z rozkloszowanymi spódnicami :(

    Zapraszam na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznie wyglądasz w tej stylizacji :) Chociaż muszę przyznać, że brakuje mi w niej trochę koloru :) Z niecierpliwością czekam na kolejne stylizacje :) Sklepu raczej z spódnicami rozkloszowanymi nie znam ale może poszukaj czegoś na allegro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niebawem ukaże się kolejna stylizacja z kolorem :D

      Usuń
  27. Amazing outfit dear ^_^
    I'm following you now #359, how about to visit my blog and follow me back, I would be glad? :)
    limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajna stylizacja ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Cool this black on black look!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  30. That skirt is really sweet on you!

    Have a great day,
    -Kati
    Almost Stylish

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny dziewczęcy look.
    julie-s-w-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna stylizacja. Myślę, ze do tej sukienki pasowałyby również trampki - https://butymodne.pl/trampki-meskie-c251128.html lub szpilki. Idealna stylizacja do pracy, na spacer i randkę :) To mi się właśnie w modzie podoba, że wystarczy zmiana dodatków by stylizacja nabrała zupełnie innego charakteru.

    OdpowiedzUsuń