Kremy i ampułki które pomagają pozbyć się cieni pod oczami, szarej cery oraz pierwszych zmarszczek

29.1.18


Hi

W dzisiejszym poście chcę podzielić się z Wami kremami które ostatnio odkryłam, a przy okazji poopowiadam Wam o zmianach zachodzących w naszej skórze. Dodatkowo zapraszam Was do wzięcia udziału w konkursie walentynkowym, w którym do wygrania są kieliszki fingerprints o wartości 100 zł. Na tych kieliszkach do wina będę Wasze imiona :) Wziąć udział w tym konkursie możecie pod tym linkiem : konkurs walentynkowy


Krem Skin Delight


Opis producenta:
Krem ten ma za zadanie eliminować oznaki zmęczenia, pierwsze zmarszczki, rozświetlić skórę oraz dodać jej blasku. Zawiera ekstrakt z lotosu oraz wyciąg z jagód goji, aby upiększyć naszą cerę. Nadaje się do każdego typu cery, a szczególnie dla tej na której są widoczne oznaki zmęczenia i cienie pod oczami. Dla wzmocnienia efektu rozświetlenia skóry warto sięgnąć po ampułki na noc.



Moja opinia : 
Krem ten urzekł mnie swoim zapachem i tym że ma bardzo ładny, różowy kolor z mieniącymi się drobinkami. Dzięki temu świetnie rozświetlił moją skórę i poradził sobie z cieniami pod oczami. Co do zmarszczek to nie zauważyłam jakieś szczególnej poprawy w ciągu dwóch miesięcy testowania kremu. Według mnie dwa miesiące to jednak za krótki okres, aby móc stwierdzić że krem redukuje zmarszczki lub nie. Nadaje się on do każdego typu cery, ponieważ nie zatyka porów, nie pozostawia tłustej warstwy na skórze, a mimo to dobrze nawilża skórę. Działanie tego kremu z pewnością wzmocniły ampułki na noc z tej samej serii. Krem ten należy nakładać na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu. Efekt rozświetlenie twarzy jest widoczny po kilku tygodniach stosowania. 
Kupić go możecie tutaj : krem na noc



Energetyzujący zabieg w ampułkach na noc


Opis produktu:
Ampułki te mają za zadanie usunąć oznaki zmęczenia, rozświetlić skórę oraz odnowić ją. Zawierają witaminę C w 10% stężeniu, olejek z jojoba oraz mieszankę różnych olejków. Energetyzujący zabieg w ampułkach na noc ma za zadanie wzmocnić działanie kremu, dlatego nakłada się ją na twarz tylko raz w tygodniu przed nałożeniem kremu. Ampułki te polecane są do każdego typu cery, a szczególnie dla osób z oznakami zmęczenia, z cieniami pod oczami oraz z ziemistą cerą. 


Moja opinia :
Ampułki nakładałam na twarz raz w tygodniu według zaleceń producenta, z tym że przed nałożeniem ampułki robiłam sobie jeszcze peeling. Jedna ampułka wystarcza aż na 3 użycia, a dodam że nakładałam ją na twarz, szyję i dekolt.
Zawartość ampułki to tak naprawdę mieszanina olejków, w których rozpuszczona jest 10% witamina C. Właśnie z tego powodu nie polecam tego zabiegu dla osób mających cerę tłustą. Osoby z tym typem cery mogą zastosować ją na szyję, dekolt lub w małych ilościach na twarz.
Zabieg ten nie podrażnił mojej cery, za to widziałam że była rozświetlona i pozbyłam się też cieni pod oczami, a one zawsze były moją zmorą i nigdy żaden krem mi nie pomógł.
Kupić go możecie tutaj : serum w ampułkach


Krem Glacier Essence 


Opis produktu:
Krem ten ma za zadanie nawilżyć skórę przez pobudzenie skóry do pracy. Dzięki temu skóra sama przyciąga i zatrzymuję wodę w naskórku. Jest to możliwe dzięki obecności w składzie wody z lodowca, która jest bogata w minerały. Krem ten jest polecany do każdego rodzaju skóry, a w szczególności dla tej suchej i wrażliwej.
Kupić go możecie tutaj : krem na dzień


Moja opinia :

Zacznę od tego, że krem ma dużą pojemność i jest umieszczony w słoiczku z którego można bardzo łatwo i szybko wydobyć produkt. Posiada on też plastikowe wieczko zabezpieczające produkt przed wtargnięciem do niego bakterii.
Konsystencja produktu jest lekka i wygodna w aplikacji. Dzięki temu może być stosowany również przez osoby posiadające cerę tłustą czy mieszaną. Bardzo spodobał mi się kolor kremiku, który jest niebieski jak woda z lodowca :D 
Krem dobrze nawilżył moją skórę przez cały dzień. Nie podrażnił skóry, nie zatkał porów. 



1. Znacie tą firmę?
2. Miałyście produkty z tej firmy?
3. Jakie macie problemy z cerą?

Have a nice day 

Może Cię również zainteresować

41 komentarze

  1. Osobiście uważam, że bardzo ciężko jest się pozbyć cieni pod oczami za pomocą kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj trzeba dbać o to od wewnątrz ale i od zewnątrz :) Inaczej nie widać efektów.

      Usuń
  2. Kusząca propozycja!
    W konkursie już biorę udział:D
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo polubiłam się z ich kremem i peelingiem, ampułki mam w planach wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Tobie również przypadły do gustu :)

      Usuń
  4. Markę kojarzę choć nigdy nie stosowałam żadnego z ich produktów. Chętnie wypróbowałabym ich ampułki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam żadnego z ich produktu, ale firmę kojarzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakos kochana nie wierze w takie obietnice, ale wazne jest aby odpowiednio dbac o ta okolice :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Już wiem w takim razie co kupię dla mamy na urodziny.
    www.oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem bardzo zainteresowana,bo cienie pod oczami mam wręcz genetyczne i zawsze mi przeszkadzają. Szkoda tylko, że wrzuciłaś same zdjęcia bez recenzji, chętnie bym się dowiedziała jak działają. Napisałaś na początku, że poopowiadasz.. czy ja coś przeoczyłam? :D
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny wpis, buziaki!
    zapraszam do mnie: https://gold-b3rry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. nie znałam firmy, ale fajne te ampułki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. przydałyby mi się takie ampułki do walki z oznakami zmęczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na razie od kremów tego typu stronię i omijam szerokim łukiem :D
    Kiedyś może się do nich przekonam, zobaczymy ;D

    Buziaki
    http://www.coraciemnosci.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Na moje cienie pod oczami bardzo by się przydał taki ratunek!

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę je wypróbować,wiecznie mam cienie pod oczami ;3

    OdpowiedzUsuń
  15. The ampoules look interesting!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tych kosmetyków i nie mam problemów ze skórą pod oczami.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz słyszę o tych kosmetykach, ale zaciekawiły mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba zmarszczek nic innego nie naprawi jak chirurgia plastyczna :/ A szkoda :)
    Pozdrawiam! I zapraszam również do mnie. W końcu po miesięcznej przerwie powróciłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Istniejących, głębokich zmarszczek nie naprawią kremy, ale te drobne już tak :) Takie kremy czy ampułki pomagają też zapobiec powstawaniu zmarszczek :)

      Usuń