Przeciwzmarszczkowa pielęgnacja twarzy i ciała kosmetykami od Olivia Plum

26.7.18

Hi

Dzisiaj chcę Wam przedstawić kolejną, wartą uwagi firmę zajmującą się produkcją prawdziwych, naturalnych kosmetyków. Olivia Plum to firma, która powstała z miłości do podróży i naturalnych składników. Każdy kosmetyk jest przygotowywany z największą starannością i z najlepszej jakości produktów. Olivia Plum ma tak dobre kosmetyki, ponieważ współpracuje z małymi i lokalnymi producentami, a ich kosmetyki robione są  w niewielkich ilościach, aby dłużej mogły zachować świeżość i swą użyteczność. Możecie kupić u nich mydła w kostce, mydła w płynie, olejki do pielęgnacji ciała i twarzy oraz olejki do brody. Ja wybrałam kosmetyki z serii arganowej o właściwościach przeciwzmarszczkowych, odżywczych.


Mydło z olejem arganowym i jedwabiem

Opis produktu :

Mydełko to jest robione ręcznie z największą starannością. Zawiera olej arganowy, jedwab oraz oliwę z oliwek. Dzięki niemu skóra będzie bardziej jędrna, elastyczna i miękka w dotyku. Kupić je możecie tutaj: Mydło w kostce z olejem arganowym i jedwabiem Olivia Plum

Moja opinia :
Mydełko to jest delikatne w zapachu, w łazience wygląda bardzo elegancko. Używałam go do mycia twarzy, ciała, dłoni czy stóp. Skóra była miękka, gładka, nawilżona. Trzeba uważać, żeby mydełko nie dostało się do oczu. Duży plus za naturalny skład oraz za to, że nie zawiera sztucznych dodatków, barwników czy parabenów, a nawet SLS.



Skład :
  • Olea Europea Fruit Oil- oliwa z oliwek
  • Cocos Nucifera Oil- olej kokosowy
  • Aqua- woda
  • Elaeis Guineensis Oil- olej palmowy, jest silnie komedogenny, a więc nie jest polecany do skóry tłustej i mieszanej
  • Butylospermum Parkii Butter- masło Shea
  • Theobroma Cacao Seed Butter- masło kakaowe
  • Hydrolyzed Silk- proteiny jedwabiu
  • Ricinus Communis Seed Oil- olej rycynowy
  • Argania Spinosa Oil- rafinowany olej arganowy
  • Prunus Amygdalus Dulcis Oil- olej ze słodkich migdałów
  • Parfum- substancja zapachowa
Na zielono są oznaczone substancje naturalne, na pomarańczowo witaminy i minerały, na czarno substancje neutralne lub mało szkodliwe, na niebiesko konserwanty i emulgatory, a na czerwono substancje szkodliwe które powodują mocne uczulenia, są toksyczne lub rakotwórcze.



Mini mydełka

Mydło z węglem aktywnym

Moja opinia : 
Mydełko to zachwyciło mnie kolorem, ponieważ jest faktycznie czarne jak węgiel. Bardzo dobrze poradziło sobie z moimi rozszerzonymi porami, skóra stała się wyraźnie oczyszczona. Jak donoszą pewne źródła węgiel jest bardzo chłonną substancją i potrafi przyciągnąć  1000 razy więcej toksyn niż sam waży oraz pomaga oczyścić skórę z jej głębszych warstw. Kupić je możecie tutaj : Mydła z węglem aktywnym Oliwia Plum

Mydło z różową glinką i jedwabiem

Moja opinia :
Mydełko to jest małe, podręczne i można zabrać je ze sobą na wakacje. Ma prosty kształt, jest koloru różowego (zawiera w składzie glinkę różową) oraz ma delikatny zapach. Duży plus za użycie różowej i białej glinki, jedwabiu  oraz za świetny i naturalny skład. Myłam nim buzię (oprócz oczu !!!!), dłonie oraz całe ciało. Skóra po jego użyciu była gładka, miękka, nawilżona. Pory na buzi zostały zmniejszone, pojawiało się na niej tez mniej wyprysków. Kupić je możecie tutaj : mydło z różową glinką i jedwabiem Oliwia Plum




Mydło w płynie z olejem arganowym i jedwabiem 

Opis produktu :

Mydełko w płynie jest tak skomponowane, aby oczyścić skórę i pozostawić ją nawilżoną. Zawiera solidna dawkę olejów roślinnych i aminokwasów. Dzięki obecności oleju arganowego mydełko nawilża i ujędrnia skórę, poprawia jej elastyczność oraz wspomaga procesy regeneracyjne skóry. Hydrolizowany jedwab tworzy na powierzchni skóry film, który zapobiega parowaniu wody z naskórka, nawilża ją i poprawia jej elastyczność. Kupić je możecie tutaj : mydło w płynie z olejem arganowym i jedwabiem Olivia Plum


Moja opinia :
Mydełko to stosowałam również do mycia twarzy, ciała i dłoni. Mydełko ma świetną, delikatną konsystencje o perłowej barwie. Bardzo ładnie prezentuje się na umywalce w łazience ze względu na śliczną buteleczkę. Po użyciu tego mydełka moja skóra była gładka, nawilżona i miękka w dotyku. Również daję duży plus za naturalny skład oraz brak SLS w składzie. To mydełko może z pewnością zastąpić Wam żel pod prysznic lub mydło do dłoni, gdy nie lubicie mydeł w formie kostki.

Skład :

  • Water- woda
  • Olive oil- oliwa z oiliwek
  • Coconut oil- olej kokosowy
  • Palm oil- olej palmowy
  • Shea butter- masło Shea
  • Cocoa butter- mało kakaowe
  • Proteins and silk amino acids- jedwab hydralizowany
  • Castor oil- olej rycynowy
  • Argan oil- olej arganowy
  • Almond oil- olej migdałowy
  • Fragrance- substancja zapachowa

Na zielono są oznaczone substancje naturalne, na pomarańczowo witaminy i minerały, na czarno substancje neutralne lub mało szkodliwe, na niebiesko konserwanty i emulgatory, a na czerwono substancje szkodliwe które powodują mocne uczulenia, są toksyczne lub rakotwórcze.




Olej arganowy  rafinowany

Opis produktu :

Olejek arganowy ma działanie przeciwzmarszczkowe, dzięki zawartości witaminy E, tak zwanej witaminy młodości. Posiada też silne właściwości odżywcze, nawilżające, przeciwzapalne i łagodzące podrażnienia. Znacząco poprawia kondycje włosów, skóry, paznokci. Kupić go możecie tutaj : olej arganowy rafinowany Olivia Plum


Moja opinia :
Uwielbiam olejki, a szczególnie te pochodzące z orzechów. Stosowałam go jako dodatek do maseczki na twarz, jako dodatek do kąpieli, wcierałam kilka kropli w końcówki włosów, na noc wcierałam go w paznokcie oraz nakładałam niewielką ilość na rzęsy. Skóra po nim była nawilżona, gładka, promienna, końcówki włosów w końcu przestały się rozdwajać, a rzęsy zaczęły szybciej rosnąć i były bardziej podkręcone. Mam niestety ten problem, że rzęsy rosną mi prosto :( Po tym olejku znowu zaczęły się podkręcać :) Pierwsze efekty zauważyłam już po dwóch tygodniach stosowania, ograniczyłam tez używanie zalotki i malowanie rzęs. Olejek ten ma wygodny w użyciu zakraplacz, który pomoże Wam odmierzyć odpowiednią ilość olejku. 
Ostatnio spróbowałam swoich sił w produkcji naturalnych kosmetyków i zrobiłam swój własny macerat z dziurawca ;oooo Oczywiście zrobiłam go na bazie tego olejku arganowego i olejku z awokado. W niedługim czasie napiszę o tym szerzej na blogu :) 
Jedynym minusem tego olejku jest to, że jest on rafinowany.

Skład :

  • Argania Spinosa Oil - olej arganowy 
Na zielono są oznaczone substancje naturalne, na pomarańczowo witaminy i minerały, na czarno substancje neutralne lub mało szkodliwe, na niebiesko konserwanty i emulgatory, a na czerwono substancje szkodliwe które powodują mocne uczulenia, są toksyczne lub rakotwórcze.

1. Używaliście kosmetyków od Olivia Plum ?
2. Lubicie olejek arganowy i jedwab w kosmetykach ?
3. Który olejek najczęściej stosujecie ?

Have a nice day 

Może Cię również zainteresować

18 komentarze

  1. Nie znam jeszcze tej marki ale ręcznie robione mydełka lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny skład! Muszę się bliżej przyjrzeć tej marce:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sklad niesamowicie zachecajacy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, i to są właśnie naturalne, najlepsze kosmetyki :D

      Usuń
  4. Skład genialny :) Nic tylko testować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam wcześniej o tej marce nie słyszałam. Prezentuje się kusząco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powstała dosyć niedawno. Ja poznałam ją na targach kosmetycznych w marcu :)

      Usuń
  6. Rewelacyjne produkty, które z chęcią przetestuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe produkty! Chętnie wypróbuję 💓

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic tylko testować. Ciekawe produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ochotę na to mydełko 💞

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że w składzie nie ma SLSów itd.. Ciekawe produkty ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się wybierać jak najbardziej naturalne kosmetyki :)

      Usuń