Produkty BasicLab do pielęgnacji włosów blond

23.3.19

Hi

Blond to mój naturalny kolor włosów. Ogólnie staram się o nie dbać, dobrze się odżywiam i staram się ich nie rozjaśniać, ograniczyłam do niezbędnego minimum prostownicę, lokówkę czy suszarkę. Teraz są już w lepszym stanie niż były dawniej oraz w końcu są dłuższe niż tylko do ramion. Niestety moje włosy sa wysokoporowate, czyli wyglądają na bardzo suche i puszące się. Długo szukałam jakiś naturalnych produktów do pielęgnacji włosów, które by lekko rozjaśniły moje blond włosy, dobrze je oczyściły, ale nie doprowadziły do wysuszenia oraz z dobrym składem. No i w końcu znalazłam w sklepie BasicLab :) 



Szampon do włosów blond

Opis produktu :
Szampon ten przeznaczony jest do pielęgnacji włosów blond, tych naturalnych jak i farbowanych. Wydobywa z nich naturalne, blond refleksy oraz rozjaśnia je i nabłyszcza. Niweluje też żółty kolor po farbowaniu. Kupić go możecie tutaj : szampon do włosów blond

Moja opinia :
Szampon znajduje się w ciemnej, plastikowej buteleczce z pompką. Bardzo łatwo można go wydobyć z pojemniczka. Szampon ma odpowiednią konsystencję, nie za gęstą i nie za rzadką, trochę przypomina lekki krem. Kolor szamponu jest niebieski, ale spokojnie, nie farbuje on włosów :) Ma też ładny zapach, taki świeży. Na moje włosy, które sięgają za łopatki i są dosyć rzadkie wystarczyło 4 naciśnięcia pompki (4 porcje produktu). Pieni się dosyć dobrze, lecz nie zawiera SLS, SLES. Bardzo dobrze oczyszcza skórę głowy, nie doprowadzając przy tym do jej nadmiernego przetłuszczania, jak w przypadku szamponów z mocnymi środkami powierzchniowo-czynnymi (SLS, SLES). Skład tego szamponu jest bardzo dobry, silne detergenty zostały zastąpione tymi o łagodnym działaniu.

Skład :
  • Aqua- woda
  • Disodium Laureth Sulfosuccinate- łagodna substancja myjąca 
  • Cocoamidopropyl Betaine- łagodna substancja myjąca 
  • Triethanolamine- regulator pH kosmetyku
  • Citric Acid- kwasek cytrynowy
  • Lauryl Glucoside- poliglukozyd laurowy, łagodna substancja myjąca 
  • Glycerin- gliceryna
  • Acrylates Copolymer- kopolimer akrylowy, substancja wygładzająca, zostawia film na skórze
  • Magnesium Aspartate- asparaginian magnezu, pozwala innym składnikom wniknąć w skórę głowy
  • Zinc Gluconate- glukonian cynku, reguluje wydzielanie sebum
  • Copper Gluconate- glukonian miedzi, substancja regenerująca 
  • Aloe Barbadensis Leaf Juice- sok z liści aloesu
  • Chamomilla Recutita Flower Extract- olejek eteryczny z koszyczków rumianku
  • Camelia Sinensis Leaf Extract- wyciąg z liści zielonej herbaty
  • Vitis Vinifera Fruit Extract- ekstrakt z winogron
  • Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride- ułatwia rozczesywanie włosów, tworzy na nich ochronną powłokę
  • Polyquaternium 1- zapobiega elektryzowaniu się włosów
  • Coco Glucoside- poliglukozyd kwasów oleju kokosowego, łagodna substancja myjąca
  • Glycol Distearate- substancja myjąca 
  • Propylene Glycol- glikol propylenowy, rozpuszczalnik substancji nierozpuszczalnych w wodzie, 
  • Dimethicone- dimetikon, olej silikonowy, regulator lepkości
  • Sodium Benzoate- benzoesan sodu, konserwant
  • Potassium Sorbate- sorbinian potasu, konserwant
  • Acid Violet 43- fioletowy barwnik, nie jest stosowany w kosmetykach naturalnych, może tworzyć anilinę, która jest rakotwórcza
  • Parfum- zapach
Na zielono są oznaczone substancje naturalne, na pomarańczowo witaminy i minerały, na czarno substancje neutralne lub mało szkodliwe, na niebiesko konserwanty i emulgatory sztucznego pochodzenia, a na czerwono substancje szkodliwe które powodują mocne uczulenia, są toksyczne lub rakotwórcze.

Odżywka do włosów blond

Opis produktu :
Odżywka te przeznaczony jest do pielęgnacji włosów blond, tych naturalnych jak i farbowanych. Wydobywa z nich naturalne, blond refleksy oraz rozjaśnia je i nabłyszcza. Niweluje też żółty kolor po farbowaniu. Odżywka nadaje się do codziennego stosowania. Kupić ją możecie tutaj : odżywka do włosów blond

Moja opinia :
Odżywka również znajduje się w ciemnej, plastikowej butelce z pompką. Odżywka również ma niebieski kolor, ale to dlatego żeby niwelować żółty odcień z farbowanych na blond włosów oraz po to, aby wydobyć z nich naturalne blond refleksy. Konsystencja jest gęstsza od szamponu, odżywka dobrze się rozprowadza na włosach, na moich wystarczyły dwie porcje produktu. Po zastosowaniu tej odżywki nie miałam problemu z rozczesaniem włosów, ponieważ były one gładkie, miękkie i lśniące. Odżywka ta nadała moim włosom naturalne blond refleksy, a tam gdzie były one rozjaśniane to zneutralizowała żółty kolor i pasemka włosów są w chłodnym kolorku.

Skład :
  • Aqua- woda
  • Cetearyl Alcohol- alkohol cetearylowy, składnik konsystencjotwórczy
  • Behentrimonium Chloride- substancja myjąca 
  • Glycerin- gliceryna, substancja nawilżająca
  • Isopropyl Myristate- rozpuszczalnik substancji zapachowych
  • Gluconolactone- glukonolakton, nawilża, łagodzi podrażnienia
  • Butyrospermum Parkii Butter- masło Shea, zmiękcza i wygładza włosy
  • Caprylic/Capric Triglyceride- substancja otrzymywana z oleju kokosowego i glicerydu, zmiękcza i nawilża włosy
  • Inula Crithmoides Leaf/Flower Extract-
  • Magnesium Aspartate- asparaginian magnezu, pozwala innym składnikom wniknąć w skórę głowy
  • Zinc Gluconate- glukonian cynku, reguluje wydzielanie sebum
  • Copper Gluconate- glukonian miedzi, substancja regenerująca 
  • Calcium Gluconate- glukonian wapnia, stabilizator formuły kosmetyku
  • Aloe Barbadensis Leaf Juice- sok z liści aloesu
  • Camelia Sinsesis Leaf Extract- wyciąg z liści zielonej herbaty
  • Chamomilla Recutita Flower Extract- olejek eteryczny z koszyczków rumianku
  • Vitis Vinifera Fruit Extract- ekstrakt z winogron
  • Quaternium 80- zapobiega elektryzowaniu sie włosów, 
  • Isopropyl Alcohol- alkohol izopropylowy, emolient
  • Glyceryl Stearate SE- stearynian glicerolu, substancja konsystencjotwórcza
  • Citric Acid- kwas cytrynowy, regulator pH
  • Propylene Glycol- glikol propylenowy, rozpuszczalnik substancji nierozpuszczalnych w wodzie, 
  • Pentylene Glycol- glikol pentynelowy, substancja nawilżająca, zapobiega wysychaniu kosmetyku
  • Sodium Benzoate- benzoesan sodu, konserwant
  • Acid Violet 43- fioletowy barwnik, nie jest stosowany w kosmetykach naturalnych, może tworzyć anilinę, która jest rakotwórcza
  • Parfum- zapach
Na zielono są oznaczone substancje naturalne, na pomarańczowo witaminy i minerały, na czarno substancje neutralne lub mało szkodliwe, na niebiesko konserwanty i emulgatory sztucznego pochodzenia, a na czerwono substancje szkodliwe które powodują mocne uczulenia, są toksyczne lub rakotwórcze.

1. Znacie tą firmę ?
2. Co sądzicie o tych produktach ?
3. Polecicie mi jakieś  dobre kosmetyki do pielęgnacji włosów blond ?

Have a nice weekend

Może Cię również zainteresować

51 komentarze

  1. O pielęgnacji włosów blond się nie wypowiem, brunetką jestem od urodzenia;) Ale czytałam sporo pochlebnych recenzji o całej tej serii:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także jestem naturalną blondynką ale moje włosy wpadają w odcień ciemnego blondu. Fajnie, że teraz marki kosmetyczne produkują oddzielne kosmetyki do pielęgnacji danego koloru włosów. Łatwiej jest wtedy wybrać te które naszemu kolorowi będą najbardziej odpowiadały. Marki Basiclab nie znam, ale z chęcią poznam :) I wypróbuję :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. I never heard about this brand, but I'm very curious now!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dla mnie, ale polecę mojej przyjaciółce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Thank you for sharing your experience!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja firmę znam i miałam okazję testować i muszę powiedzieć,że u mnie się całkiem fajnie sprawdziły. Jeśli chodzi o polecenie, to sama chętnie się dowiem. Niby sporo produktów nowych testuję, i dobrze się spisują, ale tego jedynego, ulubionego jeszcze nie mam :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja mam tak samo. Szukam jakiegoś fajnego, naturalnego szamponu do włosów blond i jeszcze nic nie znalazłam ;/

      Usuń
  7. Nie jestem blondynką, ale z chęcia przeczytałam o tych kosmetykach i wiem, że mogę spokojnie polecić je mojej mamie, która ma jasne włosy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mysle ze sa ciekawe, sama jestem naturalna blondynka z czasem moje wlosy troche sciemnialy i teraz tez pojawiaja sie siwe ale nadal farbuje na rozny blond i kosmetyki do moich wymagajacych wloswo sa zawsze mile widziane :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdzie już wcześniej widziałam te produkty. Ja mam czarne włosy więc nie są to produkty dla mnie. Niemniej jednak fajnie że są produkty dedykowane pod konkretny kolor włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam :) Jak masz kogos znajomego o włosach blond to podrzuć im link do recenzji :D

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. W takim razie wypróbuj i daj znać jak się spisały :)

      Usuń
  11. och, ja z blondem niewiele mam wspólnego także raczej nie dla mnie :Dale dla osób o jasnych włosach spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam o tej marce, bardzo często pojawia na IG u dziewczyn które śledzę więc mimo że sama nie próbowałam ich produktów, to co nieco o niej wiem :D Akurat te by mi się nie przydały bo nie mam włosów blond, tylko ciemny brąz więc w zasadzie całkowite przeciwieństwo xD Ale fajnie, że oba kosmetyki się u Ciebie sprawdziły i że się nie zawiodłaś!

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  13. Choć sama nie mam blond włosów, to myślę, że przekaże dalej info o tej marce :) ogółem całkiem fajne składy mają, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tych kosmetyków. Jak dotąd w ogóle nie miałam do czynienia z tą marką.

    Nie mogę też polecić kosmetyków do włosów blond, bo sama farbuję na ciemno od wielu lat. :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. O kosmetykach tej firmy czytałam już wiele razy. Te konkretne nie są dla mnie bo jestem rudzielcem i w sumie do takich odcieni szamponów jest najmniej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, powinni więcej robić kosmetyków pod ten kolor włosów :)

      Usuń
  16. Jak niwelują żółty kolor, to pewnie się skuszę. Moja blond farba schodzi,ale jest coraz więcej białych (siwizna) i nie chcę już mieszać z farbami przy tak naturalnych pasemkach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niweluje i to bardzo dobrze, tylko trzeba stosować przez min miesiąc. Sprawdziłam to na swoich rozjaśnianych włosach od połowy do końców :)

      Usuń
  17. Od dawna szukam jakichś magicznych preparatów do moich farbowanych blond włosów, niestety.... nic się na dłuższą mete nie sprawdza :(
    Chętnie poczytam więcej o tej firmie, bo nie jest mi znana.
    Pozdrawiam serdecznie i chętnie obserwuje ! :)

    http://alestilos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te kosmetyki faktycznie działają, sama sprawdziłam :)

      Usuń
  18. Dobrze,że odżywka się sprawdziła:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Twoja opinia o tych kosmetykach naprawdę zachęca. Uwielbiam niebieski i nie miałabym nic przeciwko tak zabarwionym kosmetykom. Będę musiała dać im szansę. Najczęściej używam naturalnego szamponu i odżywki do włosów blond z firmy Yves Rocher, ale tamta odżywka ma problem, że "osiada" na wannie i jej powierzchnia robi się bardzo śliska. Samo spłukanie nie pomaga.

    Miye's Imaginations ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Dużo dobrego słyszałam o tych kosmetykach. Może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Coraz bardziej mnie kuszą ☺

    OdpowiedzUsuń
  22. niemiałam jeszcze nic produktów tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie bardzo Ci je polecam :) W ofercie jest dużo produktów :)

      Usuń
  23. Jestem naturalną brunetką, ale przez chwilę byłam również blondynką i pielęgnacja jasnych włosów jest bardzo trudna... Wiem to też z szarej rzeczywistości, ponieważ moja mama prowadzi hurtownię fryzjerską i mnóstwo osób z włosami blond ma problem z ich pielęgnacją i również farbowaniem .. :(

    U mnie nowy wpis z wyjazdu :)
    https://migliorevita.blogspot.com/ Zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Jeszcze jak się je farbuje to już wgl ich pielęgnacja jest bardzo trudna :(

      Usuń
  24. Nie miałam okazji poznać tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja blondu nie mam, chociaż kiedyś przefarbowałam się na blond. Myślę, że dziwnie to wyglądało, gdyż wyszedł mi jakiś żółty ten kolor haha. Produktów nie znam i raczej nie są dla mnie. Nigdy też nie używałam kosmetyków przeznaczonych specjalnie do koloru włosów :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To właśnie takie odżywki z pigmentami sprawią, że zniknie żółty kolor, a zrobi się taki ładny chłodny blond :)

      Usuń