Dlaczego warto sięgnąć po produkty pszczele ?

15.8.20

Hi

Dawno mnie tutaj nie było, ale to tylko, dlatego że miesiąc temu urodziłam córeczkę. Teraz nadrabiam zaległości związane z blogiem :)
Dzisiaj opowiem Wam trochę o produktach od naszych kochanych pszczółek. Pewnie od razu pomyślicie, że chodzi mi o miody i słusznie, ale na nich się nie skończy. Od pszczół pozyskujemy jeszcze pyłek pszczeli, pierzgę, mleczko pszczele, jad pszczeli,propolis, wosk na świece. Dzisiaj opowiem Wam o dwóch podstawowych rodzajach miodu : lipowym i nawłociowym, o miodzie z dodatkiem malin i o świecy z wosku pszczelego. Wszystkie te produkty znajdziecie w sklepie o wdzięcznej nazwie :Wcinaj miód


Miód lipowy Wcinaj miód

Właściwości:
👉polecany przy przeziębieniu i grypie
👉łagodzi stany depresyjne, bezsenność
👉działanie uspokajające, wykrztuśne, napotne
👉stosowany przy chorobach górnych i dolnych dróg oddechowych
👉może być stosowany przez cukrzyków



Opis produktu :
Miód lipowy charakteryzuje się bursztynową barwą, lekkim zapachem lipy i wyrazistym, lekko ostrym smakiem. Po skrystalizowaniu staje się trochę jaśniejszy i zmienia się jego konsystencja z płynnej na stałą. Oczywiście nie należy się tym przejmować lub myśleć, że miód się zepsuł. Krystalizacja jest naturalnym zjawiskiem. Miód ten możecie kupić w sklepie Wcinaj miód w dwóch pojemnościach : 400 g i 1 l. 


Moja opinia:
Miód znajduje się w szklanym słoiku o pojemności 400 ml. Bardzo podobają mi się etykiety wszystkich miodów od Wcinaj miód, kojarzą mi się z miodem, ulem, pasieką, pszczołami. U mnie w domu miodek już był lekko skrystalizowany (jak na zdjęciu) i miał złotawy kolor.  Miód ten bardzo mi posmakował. Po skosztowaniu miodu lipowego czuć słodycz i lekko ostrą nutę na finiszu.Wyczułam też delikatny zapach kwiatów lipy. Uwielbiam wcinać miód o każdej porze roku, więc używałam go do słodzenia lemoniady czy zimnej herbaty rooibos (jest dobra dla matek karmiących). Możecie go używać jako zamiennik cukru, ale pamiętajcie, żeby temperatura wody była poniżej 40 stopni, tak aby miód nie stracił swoich cennych właściwości.

Miód nawłociowy Wcinaj miód

Właściwości:
👉polecany przy problemach z krążeniem, przy cerze naczynkowej
👉działanie moczopędne i żółciopędne
👉właściwości przeciwzapalne i rozkurczowe
👉stosowany w nadciśnieniu, stanach zapalnych układu moczowego, przerostu gruczołu krokowego
👉niweluje obrzęki


Opis produktu :
Miód nawłociowy ma bursztynową barwę i lekko kwaskowy smak. Gdy ulega krystalizacji to staje się kremowożółty (jak na zdjęciu). Ze względu na dużą zawartość wody zaleca się przechowywać go w temperaturze do 18 stopni, bez dostępu do promieni słonecznych. Tutaj znajdziecie więcej informacji na temat tego miodu i możecie go tam również kupić : Miód nawłociowy Wcinaj miód

Moja opinia:
Miód ten znajduje się w szklanym słoiku o pojemności 400 ml. Etykietka jest prześliczna, są na niej roje pszczół oraz nawłoć. Miód, który widzicie na zdjęciu powyżej zaczyna już się krystalizować, tak więc zmienił swoja barwę z bursztynowej na złotą.Po odkręceniu słoiczka czuć prawdziwym miodem i można wyczuć słodycz. Jest mniej słodszy od miodu lipowego, nie ma w nim też tej nuty ostrości, za to można wyczuć lekką kwaskowość. Miodu tego używałam do smoothie ze względu na jego właściwości.

Miód z malinami Wcinaj miód

Właściwości :
👉przeciwnowotworowe
👉hamują rozwój bakterii i wirusów
👉polecany przy przeziębieniu i grypie
👉zdrowy zamiennik słodyczy


Opis produktu :
Miód z malinami jak sama nazwa wskazuje to połączenie miodu rzepakowego z liofilizowanymi malinami. Liofilizacja to proces suszenia owoców bez utraty cennych substancji odżywczych. W składzie znajdziemy 98% miodu rzepakowego i 2% liofilizowanych malin. Miodek ten znajduje się w szklanym słoiczku o pojemności 400g. Wszystkie miodki maja przepiękne etykiety. które kojarzą nam się z pasieką, pszczołami i miodem. Miodek pochodzi z polskiej pasieki.


Moja opinia : 
Miód ten znajduje się w szklanym słoiku o pojemności 400 ml. Po otwarciu naszym oczom ukazuje się jasnoróżowa pianka, a pod spodem jest różowy miód. Miód ten ma taka barwę dzięki liofilizowanym maliną. Bardzo dobrze, że zastosowano taką metodę, bo dzięki temu w jednym słoiczku możemy skorzystać z dobrodziejstw miodu rzepakowego i malin. Uważam, że miód ten jest świetny zimową, jesienną czy wiosenna porą, gdy nie ma jeszcze owoców. Ostatnio posmarowałam sobie nim naleśniki zamiast Nutelli i były bardzo dobre i zdrowsze.

Świeca z wosku pszczelego w słoiku Wcinaj miód

Opis produktu :
Świeca znajduje się w słoiczku wykonanym z brązowego szkła o pojemności 60 ml. Świeca wykonana jest z czystego (nierozjaśniany chemicznie) wosku pszczelego, który produkowany jest w niewielkich partiach z bawełnianym knotem. Świece z wosku pszczelego mają właściwości jonizujące, czyli oczyszczają powietrze z dymu tytoniowego, kurzu. Kolejną ich zaletą jest to, że palą się znacznie dłużej niż świeczki parafinowe i maja piękny, naturalny zapach. 
Świecę ta możecie kupić tutaj : Świeca z wosku pszczelego w słoiku Wcinaj miód


Świeczka z wosku pszczelego walec mały Wcinaj miód

Opis produktu :
Świeczka ta wykonana jest w całości z czystego wosku pszczelego i z bawełnianego knota. Ma ona kształt walca i jest wysoka na 9,5 cm. Świeczki z wosku pszczelego powinno się palić ok 30 minut dziennie, aby skutecznie oczyścić powietrze z dymu tytoniowego i z kurzu.  Świeczki z wosku pszczelego ujemnie jonizują powietrze przez co pomagają zneutralizować szkodliwe promieniowanie elektromagnetyczne pochodzące z urządzeń elektronicznych. 
Świeczkę tą możecie kupić tutaj : Świeczka z wodku pszczelego mały walec Wcinaj miód



1. Znacie Wcinaj miód?
2. Sięgacie po miód latem?
3. Jaki jest Wasz ulubiony miód?

Have a nice week

Może Cię również zainteresować

33 komentarze

  1. Bardzo lubię miód każdego rodzaju i sięgam po niego w każdej porze roku 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię miód, dawno go nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam kilka rodzajów od lokalnego pszczelarza. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje córeczki ! :) ja uwielbiam miód i prawie zawsze mam w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam produkty pszczele zarowno do jedzenia jak i w pielegnacji. Gratuluje bobasa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A masz jakieś swoje ulubione smaki miodu ? dzięki :)

      Usuń
  6. Gratulację! Mam nadzieję, że wszystko z córcią w porządku :D Co do postu to bardzo przydatny, uwielbiam miodek, ale kilku rzeczy nie wiedziałam.

    Zapraszam: czytanko.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Tak, wszystko w porządku tylko czasami ma bóle brzuszka, jak to u noworodka. Cieszę się, że mój post sie przydał :)

      Usuń
  7. Serdecznie gratuluję :) miód z malinami bardzo lubię, świetnie smakuje i pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam miód, najbardziej ze spadzi iglastej:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje gratulacje, że zostałaś mamą :) Dużo zdrówka dla Ciebie i córci :)

    A miody bardzo lubię <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam miody wszelkiego rodzaju, ale z malinami jeszcze nie posmakowałam. Gratulacje, wszystkiego dobrego dla córeczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubie miód w każdej postaci. Natomiast świeczek jeszcze nie kupowałam

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tej firmy ale uwielbiam miód. Zaopatrujemy się u znajomego pszczelarza i miód jest zawsze pyszny. Jesienią i zimą miodu schodzi u nas kilka litrowych słoików :) uwielbiam miód lipowy i wielokwiatowy. Natomiast miód z malinami bardzo mnie ciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam ulubionego miodu, ale zawsze muszę mieć jakiś polski w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miód z malinami brzmi naprawdę ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszamy na sklep.miodyceremuga.pl

    OdpowiedzUsuń