Na jaką podwiązkę powinna się zdecydować przyszła panna młoda ?

7.8.18

Hi

Dzisiejszy post będzie trochę o nietypowej tematyce - ślubnej. Tak się składa, że w maju 2019 r. biorę ślub i postanowiłam podzielić się z Wami przemyśleniami na tematy ślubne oraz radami dotyczącymi wyboru sukni ślubnej, akcesoriów takich jak podwiązka ślubna oraz dekoracji. Za piękne zdjęcia dziękuję Asi Krzysiek (nie zapomnijcie zajrzeć na jej bloga KLIK) oraz za świetne pomysły dotyczące sesji i za cudowną atmosferę podczas zdjęć <3 Zajrzyjcie też do sklepu Ślubna podwiązka KLIK, ponieważ trwa tam promocja na przepiękne podwiązki ślubne :) 



Jak dobrze wiecie, każda panna młoda powinna mieć założoną podwiązkę w dniu ślubu. Jest to taka tradycja od dawien dawna, ale czy zastanawiałyście się nad symboliką podwiązki ?
Pewnie spotkałyście się z takim zwyczajem na niejednym weselu, że pan młody ściąga pani młodej podwiązkę zębami bez użycia rąk :) Takie coś ma zapewnić udane pożycie seksualne. Z kolei we Francji podwiązkę pani młodej mają za zadanie ściągnąć drużba. W niektórych regionach podwiązkę tnie się na małe kawałeczki i rozdaje kawalerom na weselu, co ma im zapewnić rychły ożenek. Czasami podwiązka jest też licytowana na przyjęciu weselnym przez gości.



Podwiązka ma zapewnić młodym szczęście i namiętność w ciągu trwania małżeństwa, a ta z niebieskim elementem dodatkowo wierność męża. Dlatego większość panien młodych decyduje się na zakup białej podwiązki z niebieskim dodatkiem.


Przeważnie panny młode wybierają podwiązki białe lub w kolorze ecru z niebieskim dodatkiem w postaci jakiś naszywki czy koralika. Czasami jednak decydują się na tę w kolorze niebieskim (częściej w Ameryce). Ten niebieski kolor jest nie bez znaczenia, ponieważ ma zapewnić szczęśliwe małżeństwo. Dawniej biała podwiązka czy suknia ślubna była zarezerwowana jedynie dla dziewic, a teraz ten zwyczaj już zanikł i każda panna młoda może wybrać podwiązkę czy suknię ślubną w takim kolorze jaki jej się podoba.


W sklepie Ślubna podwiązka możecie kupić podwiązki szyte ręcznie, na miarę. Cały zespół zadba o to, aby Twój wielki dzień stał się chociaż po części wyjątkowy dzięki tej pięknej podwiązce. Takie małe, subtelne i piękne detale są bardo ważne w tym wyjątkowym dniu, ponieważ pozwalają się poczuć pięknie, kobieco i dodają pewności siebie. Każda podwiązka jest szyta ręcznie, z największą starannością po to, aby spełnić Twoje oczekiwania.


Ślubna podwiązka Model IVE007 Biel

Opis produktu :
Piękna biała podwiązka wykonana ręcznie z pięknej aplikacji obszytej koronką i koralikami. Od wewnętrznej strony posiada silikonowy pasek, który zapobiega zsuwaniu się podwiązki. Jej szerokość to ok 5 cm w najszerszym miejscu. Przed zakupem podwiązki należy zmierzyć obwód uda, dokładnie w tym miejscu w którym będzie noszona. Kupić ją możecie tutaj : IVE007 BIEL



Moja opinia :
Jak tylko zobaczyłam tą podwiązkę na stronie sklepu Ślubne podwiązki to od razu mi się spodobała. Jest delikatna, nie ma zbyt dużej aplikacji i ma ciekawy kształt. Aplikacje tworzą średniej wielkości kwiatuszki, które są wypełnione delikatną koronką oraz obszyte białymi koralikami, a jeden z nich jest oczywiście niebieski. Podwiązka jest naszyta na silikonowy pasek, dzięki któremu podwiązka się nie zsuwa. Jak będziecie mierzyć obwód uda to pamiętajcie, żeby mierzyć go na luźno, żeby nie ściskać uda, ponieważ potem nie dacie rady nosić jej w tym miejscu przez wiele godzin. 





1. Znacie sklep Ślubne podwiązki ?
2. Co sądzicie o tej podwiązce ?
3. Chcecie konkurs, w którym do wygrania będzie podwiązka ?

Have a nice day 

Może Cię również zainteresować

34 komentarze

  1. ja z pewnością jeżeli będą wybierać przyszłości dla siebie podwiązka na ślub to zdecyduję się na taką abym była subtelna, elegancka a jednocześnie kobieca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post dla przyszłej panny młodej!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna podwiązka. Ja już ślub mam za sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ta podwiązka wygląda pięknie ;) ale dla mnie jest to zbędny element- kompletnie nie przykładam wagi do takich rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja ciotka wybrała kiedyś taką "fancy" w super cekiny... pozaciągała sobie całą sukienkę, która była chyba z papieru a nie prawdziwego materiału -_-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, to szkoda. Ta podwiązka jest super, nie odstaje i gwarantuję, że nic nie zaciągnie :)

      Usuń
  6. Bardzo ładna podwiązka! Nie znałam tego sklepu :)
    Ja miałam dwie bo jedna mi się rozpruła i druga była kupowana godzinę przed ślubem :D Oczywiście białą z niebieskim akcentem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D
      T podziwiam Cię, że godzinę przed ślubem zdążyłaś jeszcze kupić nową podwiązkę ;ooo

      Usuń
    2. Chrzestna zdążyła :D Ja już nie miałam jak kupić. To co mogę powiedzieć to koniecznie trzeba sprawdzać jakość i materiał :D

      Usuń
  7. Oh, this is wonderful!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze wiedzieć ze niebieska podwiazka to szczęśliwe małżeństwo . Bo taka kupil mojej koleżance u której jestem świadkowa . Tylko pomyślałam o innym przesiądzie . Ze panna młoda w dniu ślubu powinna mieć przy sobie coś nowego, coś pożyczonego , coś starego i coś niebieskiego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. T przesądy dotyczą bezpośrednio podwiązki :) O tym przesądzie o którym piszesz to też słyszałam :)

      Usuń
  9. Moja podwiązka była niebieska i mam ją do dziś, ale nie przypominam sobie, aby mąż zdejmował mi ją zębami 😉

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. That garter looks beautiful ^^

    Would you like to support each other by follow GFC and G+?
    Let me know if you follow me and I will follow back asap!

    Xoxo,
    Erika

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna podwiązka, bardzo delikatna! MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Najlepiej taką która nie drapie i nie przeszkadza na nodze ;<

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale pięknie wygląda ta podwiązka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna symbolika tego gadżetu...

    OdpowiedzUsuń