Pędzle do kosmetyków mineralnych, czyli na co zwrócić uwagę przy zakupie pędzli do makijażu

13.8.18

Hi

Dzisiaj opowiem Wam jak ważną rolę w nakładaniu kosmetyków mineralnych pełnią pędzle. Każdy pędzel jest przystosowany do nakładania odpowiedniego kosmetyku.  Jest to możliwe, dzięki specjalnie dobranemu kształtowi, długości włosia i gęstości włosia. Nie możemy wykonać pełnego makijażu tylko jednym pędzlem, to znaczy jak ktoś się uprze to oczywiście da radę to zrobić, tylko że wtedy taki makijaż nie będzie wyglądać efektownie. Przede wszystkim nie sugerujcie się ceną, lecz jakością pędzla. A jak ją sprawdzić ?

Wystarczy przyłożyć pędzel do grzbietu dłoni i do lekko docisnąć. Włoski dobrej jakości pędzla powinny się lekko uginać, a jedli włoski się rozchodzą lub całkowicie rozpłaszczają to go nie kupujcie, ponieważ pędzel będzie trudny w użyciu, a kosmetyki do makijażu znajdą się tam gdzie nie trzeba. Na szczęście mogę Wam polecić pędzle z firmy Amilie, ponieważ sama je testowałam i wiem, że są bardzo dobrej jakości.


Flat top 

Opis produktu:
Jest szczególnie polecany do nakładania podkładu o nazwie Coverage od Amilie. Podkład ten nakładany pędzlem flat top pomoże nam osiągnąć stopień krycia od średniego do mocnego i wykończyć buzię z subtelnym efektem glow. Pędzel jest w 100 % wegański, rączka wykonana jest z drewna, a włosie jest wykonane z miękkich i antyalergicznych włókien syntetycznych.
Kupić go możecie tutaj : Flat top Amilie


Moja opinia : 
Pędzel jest wygodny w użyciu, rączka nie wyślizguje się z ręki, dzięki specjalnej powłoce. Cały pędzel wygląda elegancko i ciekawie. Pędzel ten używałam do nakładania podkładu. Świetnie zbierał odpowiednią ilość podkładu z wieczka oraz idealnie rozprowadzał się po buzi. Nie pozostawiał widocznych smug ani nie dawał efektu maski.



Blush & Bronze 

Opis produktu :
Pędzel ten przeznaczony jest do nakładania różu, bronzera oraz do konturowania twarzy. Posiada odpowiedni kształt dostosowany do odpowiedniego nakładania i rozcierania produktu. Odpowiednio dobrana gęstość i długość włosia nie pozwalają na zbyt duże nabranie produktu za jednym razem.
Kupić go możecie tutaj : Blush&bronze Amilie


Moja opinia :
Pędzel ma odpowiednią długość i dzięki temu wygodnie trzyma się go w dłoni podczas konturowania twarzy. Posiada odpowiedni kształt przez co jest świetny do rzeźbienia rysów na buzi. Bardzo ładnie można nim też podkreślić kości policzkowe. Jest bardzo wygodny w użyciu, nie rozjeżdża się na boki, nie jest za twardy - pędzel idealny :D Używałam go do nakładania różu czy bronzera.




1. Słyszeliście o firmie Amilie Mineral Cosmetics ?
2. Używaliście tych pędzli ?
3. Czym się sugerujecie przy wyborze pędzli ?

Have a nice day

Może Cię również zainteresować

23 komentarze

  1. Swietny wpis kochana, ja nie uzywam mineralow ale flat topy idealnie sprawdzaja sie u mnie do pudrowania twarzy (wciskaja puder w skore) <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam jeszcze tych produktów, ale firmę znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam kompletnie o tej marce :) Produkty dla mnie nowe.

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam przetestować :) Dobrych pędzli nigdy za wiele :D

      Usuń
  4. O tej marce nie słyszałam. Ale faktem jest że przy kosmetykach mineralnych najważniejszy jest pędzel.
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy post! ja jednak nie mam styczności z kosmetykami mineralnymi ale kto wie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chcesz zacząć swoją przygodę z minerałkami to polecam zacząć Ci ją późnym latem :D

      Usuń
  6. Ja to w ogóle nie jestem na bieżąco z makijażem, o pędzlach już nie wspominając :D

    OdpowiedzUsuń
  7. nawet nie wiedziałam, że przydatność pędzli sprawdza się wten sposób :) teraz będę wiedzieć! :) o tych, o których piszesz nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz słyszę o produktach filmy tej i po twojej recenzji jestem zachwycona tymi pędzlami :) na pewno je już niedługo kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wpis, jestem zachwycona tymi pędzlami, na pewno je kupie!:)

    OdpowiedzUsuń