Lekkie nogi z rajstopami Veera

22.2.19

Hi

Czasami mam tak, że gdzieś się spieszę, na szybko ubieram rajstopy, a potem patrzę, a tu oczko, tez tak macie ? A jak nawet nie przed wyjściem zrobi się mała dziurka to w autobusie, w trakcie drogi do pracy. Zazwyczaj moje rajstopy wytrzymują kilka dni i potem trzeba kupić nowe. Dodatkowo pod koniec dnia moje nogi są zmęczone i obolałe. Odkąd mam w swojej szafie rajstopy Veera to ten problem dla mnie już nie istnieje (a właściwie to dwa problemy).


Wybrałam rajstopy z linii Vera Beauty 70 DEN w kolorze jasny orzech. Rajstopy mają bardzo ładne opakowanie, na którym jest podana tabela rozmiarów, opis rajstop oraz rodzaj ucisku, tak aby można było dobrać produkt do swoich potrzeb. Rajstopy dopasowują się do kształtu nóg nie rozciągają się zbyt szybko, lecz przez dłuższy czas zachowują swój pierwotny kształt. Dodatkowo na stopie jest zaznaczone miejsce na palce i piętę co jest dla mnie dużym plusem, ponieważ w tradycyjnych rajstopach tego nie było i zawsze miałam problem z tym jak założyć rajstopy, żeby się nie pomylić. Rajstopy są bardzo miłe w dotyku, wykonane są z elastycznego, gładkiego materiału z dodatkiem jonów srebra co ma zapewnić dodatkową świeżość. 



Dzięki tym rajstopom rozwiązały się moje dwa, wyżej wspomniana problemy. Rajstopy Veera posiadają specjalny splot i przez to nie robiły się dziurki w rajstopach. Po miesiącu codziennego ich noszenia nie puściło się ani jedno oczko. Przez prawidłowe rozmieszczenie ucisku materiału moje nogi była faktycznie lekkie po całym dniu. Jedynym minusem jest to, że przy zakupie produktu na stronie internetowej nie mogłam zobaczyć jak będzie wyglądał odcień jasny orzech. Byłam pewna, że tak samo jak na opakowaniu. Niestety ten na opakowaniu to odcień solei, a jasny orzech wygląda tak jak na zdjęciu poniżej. Mimo wszystko polecam Wam te rajstopy, tylko pamiętajcie o odpowiednim doborze odcienia, rozmiaru oraz ucisku (40, 70 DEN). Kupić je możecie tutaj : rajstopy Vera Beauty 70 DEN jasny orzech


Wybrałam pończochy marki Veera z linii Beauty 70 DEN w kolorze jasny orzech. Każda z nas czasami chce wyglądać sexy i jednocześnie nie myśleć o bolących nogach i innych niedogodnościach. Po drugie teraz, gdy jesteśmy młode i mamy piękne ciało to nie myślimy o profilaktyce i o wyglądzie naszych nóg za kilkanaście lat. To duży błąd, ponieważ przez złe siedzenie, zakładanie nogi na nogę, chodzenie w ciasnych butach i na wysokim obcasie zaburzamy przepływ krwi w naszym organizmie, a to z kolei prowadzi do bólu, obrzęku i pękaniu naczynek, a kiedyś nawet do żylaków. Warto już teraz zatroszczyć się nie tylko o wygląd naszych nóg na przyszłość, ale i o własne zdrowie. Możemy to zrobić na kilka sposobów. Pierwszym z nich jest wybór odpowiednich rajstop, pończoch czy podkolanówek. Zazwyczaj rajstopy medyczne kojarzyły mi się z takimi zwykłymi, brzydkimi, babcinymi rajstopami. Produkty Veera nie dość, że dbają o nasze nogi to jeszcze pięknie wyglądają na nogach. Nikt nie będzie nawet wiedział, że mamy na sobie rajstopy dbające o nasze zdrowie.


Pończochy te są wykonane z tego samego materiału co rajstopy. Są trwałe, nie puszczają się w nich oczka tak łatwo. Do materiału zostały dodane jony srebra, aby materiał i skóra zachowały świeżość. Tutaj również jest zaznaczona pięta i palce, także nie pomylicie się przy ubiorze pończoch. Dobrze trzymają się na nogach, nie osuwają się z nich  co jest dla mnie ogromnym plusem. Bardzo polecam Wam te pończochy. Kupić je możecie tutaj : pończochy Veera Beauty 70 DEN jasny orzech


Tutaj możecie przeczytać mój poprzedni post poświęcony marce Veera : Rajstopy, w których nie odczujesz zmęczenia przez cały dzień

1. Znacie firmę Veera ?
2. Macie w domu ich rajstopy, pończochy, podkolanówki ?
3. Czy dbacie o swoje nogi ? Podzielcie się swoimi sposobami.

Have a nice day

Może Cię również zainteresować

118 komentarze

  1. Bardzo lubię nosić pończochy, ale produktu tej firmy jeszcze nie testowałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzieś mi już mignęła ta firma- muszę się bliżej zainteresować bo ostatnio bardzo dużą uwagę skupiam na komforcie moich nóg...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam tę markę rajstop i przyznam, że bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że maja one większe grono wielbicielek :)

      Usuń
  4. Mają świetne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam, że bardzo dawno nie miała rajstop haha

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam rajstopy tej firmy, są naprawdę super i dobrze wpływają na krążenie w nogach :)
    Dołączam do grona obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że u Ciebie też się sprawdziły :)

      Usuń
  7. Skąd ja to znam :D Niestety też nie mam zbyt wielkiego szczęścia do rajstop. Te które sobie kupowałam zazwyczaj mnie obciskały i czułam się w nich mega niekomfortowo. Dlatego... Wygoogluje sobie te Twoje rajstopy i z wielką chęcią je przygarnę. Musze przyznać, że nogi wyglądają w nich wspaniale! Nawet nie widać, że masz na nich rajstopy :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Twój post mnie bardzo zaciekawił. Niestety gdy weszłam na stronę patrze są tylko 3 kolory rajstop do tego nie widać koloru , jasny orzech to mega ciemny odcień. Może gdy poprawią stronę dadzą prawidłowe odcienie to chętnie kupie inaczej mówię NIE.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety to był jedyny minus. Byłam pewna, że jasny orzech to jest ten kolor co na opakowaniu, a niestety dostałam taki ciemny :( Dla mnie to też jest duży minus.

      Usuń
  9. Fajnie, że wspomniałaś o profilaktyce. Kto w wieku 20+ lat myśli o tym, żeby dbać o swoje nogi? A tu proszę, niewielkim kosztem można pozytywnie wpłynąć na kondycję nóg, przynieść im ulgę i, co dla mnie bardzo ważne, uniknąć oczek! Przyznam, że niemal zawsze kiedy wychodzę gdzieś w cienkich rajstopach, muszę pakować do torebki kilka zapasowych sztuk. Ot, lekkie szarpnięcie czy zahaczenie o krzesło - rajstopy do wymiany. Chyba skuszę się na markę którą opisałaś, chociażby z racji wytrzymałości i odciążania nóg. Dzięki! :) CytrynoweLove ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało kto w tym wieku myśli o profilaktyce.
      Polecam :)

      Usuń
  10. Mam kilka par rajstop od veera i szczerze powiem,że jestem nimi zachwycona! mam również ich ciążowe i mogę z czystym sumieniem polecić - idealne dla kobiet w ciąży :D życzę Ci miłęgo wieczorku kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że jesteś kolejną osobą, która poleca te rajstopki :)

      Usuń
  11. O firmie gdzieś tam kiedyś słyszałam, jednak jeszcze nie miałam ich rajstop. Fajnie że można dzięki nim zadbać o nasze nogi które nie raz są strasznie przemęczone.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tej firmy, muszę się rozejrzeć i przetestować.

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pewno kiedyś kupię te rajstopy, ale dla osoby nie pracującej to jest dość spory wydatek, ale będę je mieć na pewno na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz jest tam promocja i rajstopy kosztują 25 zł, to tylko o 10 zł więcej od tych sklepowych, więc moim zdaniem warto zainwestować :D

      Usuń
  14. Miałam nie raz rajstopy tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jeszcze nie słyszałam o tej marce :) myślę że chętnie je kupię akurat nadchodzi taki czas że rajstopy się przydadzą :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety nie przepadam za rajstopami, są dla mnie okropnie niewygodne. Jeśli tylko mogę to noszę pończochy lub zakolanówki. O firmie Veera jeszcze nie słyszałam. Może mają w swojej ofercie coś, co mnie zainteresuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyznam, że chyba pierwszy raz widzę produkty tej firmy, albo wcześniej po prostu nie zwróciłam na nie uwagi (?)

    A z tym oczkiem w rajstopach...to zawsze tak jest - szczególnie gdy się spieszymy, dlatego staram się mieć w domu zapas rajstop by później nie mieć jakiejś niespodzianki..

    OdpowiedzUsuń
  18. Generalnie to bardzo nie lubię rajstop. Jednak jak już kupuję to czarne i mocno kryjące. Myślę, że rajtopy które prezentujesz mogły by mnie przekonać do częstszego ich zakładania. Oprócz tego, że są dobre jakościowo to dodatkowo dbają o nasze nogi.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiedyś czytałam o tych rajstopach ale jeszcze nie miałam okazji wypróbować ich osobiście. Ogólnie rzadko noszę rajstopy - przyzwyczaiłam się do gołych nóg. Dla zdrowotności jednak warto zainwestować w takie rajstopki i chętnie to zrobię bo dbać o nogi trzeba zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja nie przepadam za rajstopami. Ostatnio zimową porą rzadko chodzę w sukienkach, wiec nie potrzebuję rajstop. Latem preferuję gołe nóżki. W rajstopach jest mi nie wygodnie i mam wrażenie, że szybciej pocą mi się nogi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tych rajstopach nogi o dziwo się tak nie pocą :)

      Usuń
  21. Super naturalnie wyglądają te rajstopy jakbyś ich nie miała na nogach :)

    buziaki:*
    Nowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  22. Właśnie zamówiłam sobie i mam nadzieję że będę równie zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne to ostatnie zdjęcie Ci wyszło! co do rajstop to do tej pory nie znalam tej firmy. kupuje raczej znane marki czyli calzedonia lub gatta. maja fajne produkty, jednak chętnie poznam takżę te wyroby

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Te sa dużo lepsze niż rajstopy od tych marek co wymieniłaś. Kiedyś kupiłam sobie rajstopy z Calzedoni z kaszmirem i po kilku godzinach chodzenia zrobiła mi sie dziura na dużym palcu ;/

      Usuń
  24. Tej firmy je4szcze nie znałam ale muszę się za nimi rozglądnąć bo zapowiadają się bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny wpis. Wspaniałe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. wow to coś dla mnie ;D Moje rajstopy nim je ubiorę już są podarte hahahah :D ale muszę kupić te, może u mnie też się sprawdzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubię też te rajstopy, super mi się w nich chodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Sama muszę w takie zinwestować

    OdpowiedzUsuń
  29. Tego właśnie potrzebują moje nogi

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie lubię rajstop, jak już muszę, za każdym razem sięgam po inne, ale ciągle nie trafiłam na takie, które by mnie zadowoliły :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie te rajstopy z pewnością Cię zadowolą :)

      Usuń
  31. Nigdy nie nosiłam tego typu rajstop, ale jeśli faktycznie pomocne to czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomocne na nogi i jeszcze nie prują się tak szybko :)

      Usuń
  32. Czuję, że będą to także moje ulubione rajstopy. Koniecznie je kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie podziel się opinią jak już je kupisz :)

      Usuń
  33. A czy sprawdza się na upały? :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie wiem, bo nie chodzę w rajstopach jak sa upały.

      Usuń
  34. Uwielbiam kolorystykę tych rajstop i to prawa, że są super wykonane ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekaw wpis. Odpowiednio dobrane rajstopy, podkolanówki czy pończochy faktycznie bardzo dobrze wpływają na prawidłowe funkcjonowanie i dobrą kondycję nóg. Myślę, że nie warto na nich oszczędzać i już od młodych lat zwracać uwagę na to co nosimy. Ja poszłam nawet o krok dalej i dla mojej mamy kupiłam dobrane przez specjalistę rajstopy kompresyjne, które doskonale sprawdzają się podczas problemów z żylakami.

    OdpowiedzUsuń
  36. mam te rajstopy, kupiłam ostatnio i jestem bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  37. zazwyczaj kupuję rajstopy innej firmy, ale musze wypróbować też inne marki

    OdpowiedzUsuń
  38. też na co dzień noszę takie rajstopy, bo przez siedzącą pracę mam problem z żylakami, a w weekend zazwyczaj wybieram jakieś bezuciskowe skarpetki damskie typu stopki albo microstopki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, najważniejsza jest profilaktyka i dbanie o nogi :)

      Usuń
  39. Świetnie zapowiadająca się marka!

    OdpowiedzUsuń
  40. Testowałam, wytrzymałe i to bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetnie wyglądasz kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam rajstopy. Super prezentacja produktu, dobrze w nim wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ostatnio korzystałam i chyba nie zmienię szybko na inne!

    OdpowiedzUsuń
  44. Korzystałam z nich i mogę wypowiadać się jedynie w samych superlatywach!

    OdpowiedzUsuń
  45. Nigdy nie przepadałam za takimi rajstopami, ale teraz korzystam z nich często

    OdpowiedzUsuń
  46. Szczerze powiedziawszy o tej marce nie słyszałam, ale to może ze względu na fakt, ze ostatnio mniej interesuje się rajstopami

    OdpowiedzUsuń
  47. Korzystałam z tej marki i jestem zadowolona. Nie robią się oczka!

    OdpowiedzUsuń
  48. Uwielbiam ich produty i kupuje od lat :D

    https://ispossiblee.blogspot.com/2020/07/lawendowe-love.html

    OdpowiedzUsuń
  49. Dobre rajstopy to fajna rzecz. Marki nie znałam, ale widać, że jest godna uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie znam tej marki. Od rajstop wole pończochy zdecydowanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  51. Może ktoś z was zdecydował by się na bardzo profesjonalna firmę Pluskwy Warszawa .Sam z tej firmy korzystam od bardzo dawna.

    OdpowiedzUsuń
  52. Każdy kto jest po imprezie to powinien wejść na stronę alkomat online .Sam zawsze wchodzę na tę stronę jak jestem po imprezie na której piłem alkohol.

    OdpowiedzUsuń
  53. Nie mam rajstop tej marki, ale chętnie spróbuję, bo zapowiadają się obiecująco :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Słyszałam o tych rajstopach dużo dobrego! Fajnie, że je przetestowałaś i polecasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Na pewno ten blog pokaże mojej małżonce. Ona z tego blogu naprawdę dowie się bardzo dużo.

    OdpowiedzUsuń
  56. I love the place you selected for the shooting! You look so pretty:)
    HAPPY WEEKEND
    xoxo
    https://stylishpatterns.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Jakie piękne nogi!!!
    A rajstop nie lubię, jak już muszę coś założyć, to wybieram pończochy :)

    OdpowiedzUsuń
  58. W ogóle nie są widoczne :) jak to zrobiłaś, ale widzę dziewczyny wyżej polecają.

    OdpowiedzUsuń
  59. Ciekawy blog. Jestem pod wrażeniem tego blogu.

    OdpowiedzUsuń
  60. Bardzo podoba mi się twój blog, oby tak dalej, to zajdziesz daleko!

    OdpowiedzUsuń