Modne kolory włosów na wiosnę i lato 2019

17.4.19

Hi

Ten rok, a właściwie jego początek zaczął się dla mnie bardzo smutno. Potem było już lepiej, a za miesiąc biorę ślub. Nigdy jeszcze nie było aż takich zmian w moim życiu, więc postanowiłam też coś zmienić ze swoimi włosami. Zawsze miałam naturalny blond, który był rozjaśniany przez słońce. Przez jakiś czas były modne ombre, potem sombre, więc moje włosy były "na czasie". Teraz moda się zmieniła i kolory włosów są bardzo nietypowe.


Według magazynu Elle najbardziej modne odcienie włosów na wiosnę i lato 2019 to : guma balonowa, wata cukrowa, pastelowa szarość, chłodna kawa latte. W tym roku wyróżniają się nienaturalne odcienie włosów. To super sprawa dla osób, które lubią być widoczne w tłumie.  Ja wolę bardziej stonowane odcienie i jakoś dziwnie bym się czuła z włosami w kolorze gumy balonowej, więc zdecydowałam się na truskawkę z lodem. Kolorek ten to połączenie truskawki, czyli ciepłych, różowych tonów, które pod wpływem mycia przechodzą do blondu oraz lodu, czyli chłodnych tonów. 


Koloryzacja została wykonana w salonie Trendy Hair Fashion w Krakowie przy ul. Starowiślnej 47 przez panią Karolinę. Do tego celu użyła ona produktów z linii Schwarzkopf Proffesional z linii Blond Me z odcieniami różu i truskawki. Następnie po koloryzacji moje włosy poddano jeszcze pielęgnacji mającej na celu odbudować wiązania wewnątrz włosów, nawilżyć je oraz przedłużyć trwałość koloru. Produkty do pielęgnacji były z tej samej gamy produktów co do koloryzacji. 


Tak z ręką na sercu powiem Wam, że jest to najlepszy salon fryzjerski w jakim byłam. Panuje tam świetna atmosfera, zawsze można liczyć na coś do picia (kawę, herbatę), a panie fryzjerki potrafią doradzić co do koloryzacji, pielęgnacji czy cięcia. Byłam ostatnio w pewnym salonie fryzjerskim w Tarnowie na próbnej fryzurze, zapłaciłam 200 zł i byłam bardzo niezadowolona. Fryzjerka nie umiała mi doradzić co do wyboru fryzury ślubnej, źle upięła mi welon mimo moich wcześniejszych instrukcji, a przy kręceniu włosów na prostownicy ciągła mi tak mocno za włosy, że potem głowa bolała mnie jeszcze na następny dzień. 


W salonie Trendy Hair Fashion zawsze miło spędzam czas i wychodzę w świetnym humorze. Na początku dostaję do picia kawę, następnie rozmawiamy z panią Karoliną o tym co będziemy dzisiaj robić. Pani Karolina zawsze służy dobrą radą, pomoże w wyborze koloru oraz można z nią porozmawiać podczas wykonywanych usług. Niestety w niektórych salonach fryzjerki nie odezwą się ani słowem albo żują gumę i w dodatku nic nie doradzą.
Moja wizyta w salonie fryzjerskim składała się z dwóch etapów. Pierwszym była koloryzacja włosów. Na mój naturalny kolor włosów (ciepły blond) pani Karolina nałożyła farbę o odcieniu truskawka z lodem w proporcji 50 % truskawki 50 % lodu. Można dostosować ilość truskawki do własnych upodobań, potrzeb czy karnacji. Następnie na moje włosy została nałożona maska, która miała za zadnie odbudować wiązania między włosami, nawilżyć je i sprawić by kolor się dłużej na nich utrzymywał. Po wszystkim pani Karolina podcięła mi zniszczone końcówki i zakręciła loki (była przy tym bardzo delikatna i nawet nie odczułam, żeby coś przy nich robiła).



Ogólnie jestem zadowolona z mojego kolorku i fryzury. Za każdym razem jak wychodzę z tego salonu to mam dobry humor i wzrasta moja pewność. Wystarczy niewielka zmiana koloru włosów czy fryzury i już człowiek czuje się ładniejszy. Fale utrzymywały się na moich włosach przez całą dobę, a potem były delikatniejsze. Kolorek utrzymywał się na włosach przez około dwa miesiące. To już drugi raz, gdy farbowałam włosy na kolor truskawki z lodem i z pewnością jeszcze do niego kiedyś wrócę.

1. Znacie salon fryzjerski Trendy Hair Fashion ?
2. Jaki macie teraz kolor włosów ?
3. Jaki kolor włosów Wam się marzy ?

Have a nice day

Może Cię również zainteresować

55 komentarze

  1. wonderful review dear, thanks for sharing, xo

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie nudno, bo wciąż uwielbiam wyłącznie blond wpadający w platynę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może zaszalej i dodaj do tego kolorku kilka pasemek w kolorze truskawki z lodem ? :D

      Usuń
  3. Bardzo ładny kolor włosów Ci zrobili :)
    Ja od jakiegoś czasu trzymam się zimnego brązu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałaby jakoś zaszaleć z włosami, ale trochę się boje że je zniszczę :(
    Kolor świetny!
    Buziaki i zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli pójdziesz do fryzjera to nie zniszczysz sobie włosów. Oni mają tam teraz lepsze farby, a potem jeszcze nakładają na włosy specjalne maski pielęgnujące włosy farbowane :) Tak jak to było u mnie.

      Usuń
  5. Piękny efekt końcowy :) Te loki są cudowne :) Ja sama się zastanawiam nad jakąś zmianą na wiosnę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Taka zmiana na wiosne jest bardzo dobra :) Jak masz niedaleko to polecam salon Trendy w Krakowie :)

      Usuń
  6. Ciekawy kolor:) Ja mam rudy odcień i zmian na razie nie przewiduję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Może jakieś refleksy do tych Twoich włosów ?

      Usuń
  7. Ja mam akurat swój naturalny kolor i mimo kilku - no dobra może nie kilku a dość wielu siwych włosów nie planuję ich farbować :)
    Farbowałam w młodości i niestety trudno potem zejść do swojego naturalnego koloru, nie wspominając już o tym że takie zabiegi siłą rzeczy zawsze niszczą włosy :( Ale nie wykluczam że jak ktoś wynajdzie całkowicie naturalną i nieszkodliwą farbę do włosów (i nie mówię o hennie, bo ta z kolei wysusza i jest nietrwała) to być może się zdecyduję i wtedy postawię zapewne na jakiś jasny kolorek :D

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rozjaśniałam włosy i zeszłam do swojego naturalnego koloru.

      Usuń
  8. Jak to dobrze, że już u Ciebie wszystko w porządku. Ja w tym roku tez mam ślub- ale nie ja wychodzę za mąż a moja koleżanka, tak więc jestem zaproszona. Co do fryzurki to masz piękne włosy i cudny kolorek. Taki świeży i wiosenny. Wygląda idealnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tego salonu ale może kiedyś się uda. Jak ma razie włosów nie farbuje i będzie to już chyba pol roku. Jak na razie mam swoje ciemne brązowe i tak w nich pozostaje. Chociaż jasne pasma mnie kręcą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będziesz miała po drodze to zapisz się do tego salonu :) Może na keratynkę sie u nich skusisz ?

      Usuń
  10. Super zmiana, zdecydowanie na lepsze! Bardzo podoba mi się odcień, na który się zdecydowałaś. Taki rozwiązania są teraz w modzie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, this looks amazing!!
    Happy Easter ♥
    Hugs!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny kolor! :) Ja sobie na wakacje zrobię jakiś czerwień na końcówkach, bo już mnie kusi od dawna, tak aby jakaś odmiana była.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam. A odmiana mi się podoba :) Ja zapisałam się do fryzjera na maj i zobaczymy co tam mi fajnego wymyśli. Zdecydowanie potrzebuję jakieś zmiany w kwestii włosów :p Obecnie mam mega odrosty :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Koniecznie daj znać jak wrócisz od fryzjera :)

      Usuń
  14. Super efekt, bardzo lubię takie kolorki na włosach:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja po spaleniu włosów stwierdziłam, że więcej zero kombinowania z moimi włosami. Po roku na szczęście już odrosły i chociaż nie są powalająco długie to przynajmniej zdrowe :D A kolor wyszedł przepiękny :)

    Pozdrawiam cieplutko, będę zaglądać – obserwuję ❃
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny efekt, sama również bym taki zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) W takim razie zachęcam do spróbowania :)

      Usuń
  17. Prześliczny kolor! Sama również bym się na taki zdecydowała. Póki co ostatnimi czasy farbowałam tylko w domu, bo nie miałam jak się oderwać na tyle czasu od maluszka, ale z racji, że jest już coraz starszy, to wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny efekt to dało .

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładne włoski, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Na moich włosach by to nie przeszło, ale podoba mi się bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. U Ciebie bardzo fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Na wiosnę można poszaleć z kolorami

    OdpowiedzUsuń