Tea Rebels- kawy poprawiające nastrój

24.8.17

Hi

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać sklep w którym możecie kupić kawy i herbaty na każdą okazję. W ofercie sklepu Tea Rebels znajdują się produkty, które możecie zabrać ze sobą do biura, dać komuś na prezent lub możecie dobrać je do Waszego aktualnego nastroju. Ja jednak opowiem Wam dzisiaj o kawach :)

Kawa rozpuszczalna Wake Me Up

Kawa ta znajduje się w ślicznej, metalowej puszce. Jest zmielona na pyłek, a więc bardzo szybko się rozpuszcza. Doskonale nadaje się do wypicia rano, gdy każdy z nas spieszy się do pracy, szkoły czy na uczelnię. Dodaje energii i pobudza umysł do myślenia. Jest idealna dla osób, które nie lubią kawy ziarnistej oraz fusów.


Ta kawa posmakowała mi najbardziej ze wszystkich tutaj opisanych kaw, ponieważ jest o smaku kokosa, a ja uwielbiam wszystko co kokosowe :) Głównie przygotowywałam z niej kawę mrożoną. Do shakera wsypywałam dwie płaskie łyżeczki kawy, dodawałam 25 ml mleka i 5 ml mleka kokosowego oraz dwie łyżeczki ksylitolu. Przez kilkanaście sekund wszystko wstrząsałam i miałam już gotową kawę. Wystarczyło przelać ją do szklanki, dodać lodu, przyozdobić i gotowe. Szybko, tanio, smacznie, zdrowo :) Kupić ja możecie tutaj : Kawa rozpuszczalna Wake Me Up


Kawa rozpuszczalna Sunset Coffee

To kawa jest taka sama jak Wake Me Up tylko jest z dodatkiem miodu. Jak dla mnie ten miód jest trochę sztuczny, dlatego mi nie przypadła do gustu. Oczywiście to jest tylko moje zdanie i Wam może smakować :) Tym bardziej, jeśli pomieszamy ją z inną kawą to może stworzyć bardzo ciekawą kompozycję smakową. Kupić ją możecie tutaj : Kawa rozpuszczalna Sunset Coffee


Kawa korzenna mielona Dubai Coffee

To arabska kawa korzenna Arabica z nutą orientalnych smaków. Kawa ta pięknie pachnie i nadaje się  na chłodne, jesienne wieczory, które zbliżają się nieuchronnie. Jest to jedna z moich ulubionych kaw ziarnistych. Dodawałam do niej mielone goździki, kardamon i cynamon, aby wzmocnić orientalny smak <3. Kupić ją możecie tutaj : Kawa orientalna Dubai



Kawa czekoladowa, mielona Sydney Coffee

To zmielona kawa Arabica z dodatkiem czekolady i mięty. Doskonale pobudza,a dzięki mięcie orzeźwia. Można ją parzyć na różne sposoby. Ja jednak wybrałam tradycyjny sposób parzenia i mieszałam tą kawę z czystą Arabicą. Smakuje jak czekolada z nadzieniem miętowym. Kupić ją możecie tutaj : Kawa mielona Sydney





1. Co sądzicie o tych kawach?
2. Która najbardziej przypadła Wam do gustu ?
3. Próbowaliście już kaw/herbat z tego sklepu ?

Have a nice day 

Może Cię również zainteresować

54 komentarze

  1. Nie słyszałam o tym sklepie, bardzo fajne kawy.
    Potem poprzeglądam ich sklep :)
    POzdrawiam
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kawę chętnie zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo! Kiedyś też miałam ale herbatę w tak pięknym opakowaniu! Chętnie bym wróciła do metalowych opakowań :) Pozdrawiam!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią bym wypróbowała :) jestem kawoszem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O boziu kawa kokosowa, mogę wpaść do ciebie :D?? Na kawę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, zapraszam :)
      Tylko szybciutko, bo kawa kokosowa się już kończy :(

      Usuń
  6. Chętnie wypróbowałabym zarówno te herbatki jak i kawki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesting post dear! thanks for sharing xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie przepadam za kawami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. z chęcią bym jej spróbowała bo kocham kawe!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zachęcam do zapoznania się z ofertą sklepu :)

      Usuń
  10. Bardzo fajny sklep, chętnie tam zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. W takim razie zachęcam do odwiedzenia sklepu Tea Rebels :)

      Usuń
  12. Uwielbiam kawę, takimi też bym nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam o tym sklepie, ale chętnie zamówię kawę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam kawę pod każdą postacią. Nie słyszałam o tym sklepie, ale na pewno zapoznam się z całą ofertą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem wielką fanką kawy ♥ z tego sklepu jeszcze nie próbowałam kawy ale chyba skuszę się na czekoladową. Pytałaś się u mnie na blogu jakim aparatem robę zdjęcia, więc jest to Nikon D3200 z obiektywem stałoogniskowym 50mm f/1.8.
    http://folyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. nie słyszałam o tym sklepie, ale zdecydowanie bardziej niż kawa, przypadają mi do gustu herbaty
    pracowniaprywatna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem wielkim smakoszem kawy. Nigdy nie myślałem o takich alternatywach. Jestem bardzo ciekawy smaku kokosu gdyż ubóstwiam kokos. Bardzo ładne opakowanka

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy o tym sklepie nie słyszałam a uwielbiam pić kawe. Super post :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dica ótima, obrigado pela visita, bom final de semana.
    Blog: https://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja akurat kawki nie pijam :* Tylko herbatki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie słyszałam o czymś takim! :)

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie przepadam za kawą, a zwłaszcza rozpuszczalną :P

    OdpowiedzUsuń
  23. ciekawe ;) dla takiej kawomaniaczki jak ja ten sklep to raj :D

    OdpowiedzUsuń
  24. czekoladowej bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Do tej pory nie słyszałam o tych kawach. Z chęcią przetestuję:) Piękne mają opakowania ;)
    www.kobiece-inspiracje.com

    OdpowiedzUsuń
  26. O super, pierwsza mnie kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Chętnie bym spróbowała tej czekoladowej kawy

    OdpowiedzUsuń