Peelingi kawowe pomocne w zwalczaniu cellulitu

19.8.17

Hi

O cellulicie bardzo dużo się mówi. Niestety jest to problem, który dotyczy 90% kobiet na świecie. Powstawaniu cellulitu sprzyja między innymi siedzący tryb życia, mała aktywność fizyczna, brak odpowiedniej pielęgnacji, picie zbyt małej ilości wody, itd. Więcej o powstawaniu cellulitu możecie przeczytać tutaj : KLIK


Sposobów na pozbycie cellulitu jest dużo. Ważna jest aktywność fizyczna, dieta i odpowiednia pielęgnacja. Warto stosować peelingi kawowe, balsamy redukujące cellulit oraz raz na jakiś czas można zastosować zabieg Guam- o nim możecie tutaj poczytać : KLIK. Dzisiaj chciałabym Wam przybliżyć peelingi kawowe i ich rolę w redukcji cellulitu.
Peeling kawowy ma za zadanie oczyścić skórę z martwego naskórka, tak aby kosmetyki mogły lepiej zadziałać. Doskonale nawilża skórę, sprawia, że jest ona gładka, elastyczna, miękka i wygładzona. Neutralizuje oznaki zmęczenia i starzenia się dzięki obecności witaminy E. Zawiera w dużym stężeniu kwas laurynowy, który tworzy barierę ochronną skóry, delikatnie natłuszcza i zapobiega pojawieniu się rozstępów.


Peeling kawowy truskawka

Peeling ten jest mieszanką wysokiej jakości kawy Robusty i olejków (makadamia, arganowego). Bardzo ładnie też pachnie truskawką. Należy nakładać go okrężnymi ruchami na wilgotną skórę zaczynając od łydek, a kończąc na ramionach. Nie należy nakładać go pod kolanami, w pachwinach, na dekolcie oraz na wewnętrznej części rąk. Potem trzeba zostawić go na ciele 5-10 minut, a następnie zmyć letnią wodą. Na koniec można polać miejsca dotknięte cellulitem zimną i ciepłą wodą na zmianę. Po takim zabiegu skóra jest jędrna i błyszcząca. Peeling ten możecie kupić tutaj : Peeling kawowy truskawka


Peeling kawowy mango

Peeling ten składa się z samych naturalnych składników. Zawiera kawę Robustę, brązowy cukier,gorzką czekoladę, olejek makadamia, olejek arganowy, olejek migdałowy, witaminę E oraz sól himalajską. Te wszystkie składniki pomocne są w zwalczaniu cellulitu i zapobieganiu rozstępom. Sposób użycia jest taki sam jak przy peelingu kawowym truskawka. Dal najlepszych efektów należy ten peeling stosować dwa- trzy razy w tygodniu. Peeling dodatkowo nawilża skórę i pozostawia na niej delikatny zapach mango. Jak dla mnie to najlepsze peelingi kawowe jakie dotąd próbowałam :)
Peeling ten możecie kupić tutaj : Peeling kawowy mango

1. Co sądzicie o tych peelingach ?
2. Ktoś z Was ich używał ?
3. Macie jakieś swoje ulubione peelingi ?

Have a nice day

Może Cię również zainteresować

67 komentarze

  1. Muszę w końcu przetestować ten peeling :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. I must try these peeling necessarily. Thanks for your review.

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam te peelingi i są nie zastąpione.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. I love peelings!
    Have a nice Sunday

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Pisze się o nich już od jakiegoś czasu, ale cieszę się, że dowiedziałaś się o nich dzięki mojemu blogowi :)

      Usuń
  6. Nwm czy peelingi kawowe działają jakoś cudownie na celulit ale na pewno działają mega relaksacyjne. Ten zapach na prawdę odpręży każdego kawosza :D ! Pozdrawiam!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peelingi kawowe pobudzają krążenie krwi i limfy - pisałam o tym w recenzji :P

      Usuń
  7. Nie miałam tego peelingu. W ogóle rzadko stosuję peelingi kupne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też rzadko stosuję peelingi kupne. Wybieram tylko te, które mają dobry skład :)

      Usuń
  8. Ciekawa recenzja, ale ja peelingi wykonuje z domowych skladnikow, rzadko kiedy kupuje :)
    Świetny post, czekam na kolejne!
    Pozdrawiam i zapraszam ♥
    http://marianna-mysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również wykonuję sama w domu, ale chciałam pokazać produkt z dobrym składem, dla tych którzy wolą gotowe produkty :)

      Usuń
  9. od jakiegoś czasu kuszą mnie te peelingi ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie od dawna ich peelingi kuszą nawet myślałam o kupnie wszystkich wariantów w mini wersjach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One są bardzo kuszące :) Mi te dwa warianty zapachowe najbardziej przypadły do gustu :)

      Usuń
  11. Odkąd zaczęłam używać regularnie peelingów nie jestem w stanie przestać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie używałam tych peelingów ale wiele o nich słyszałam i wiele zdjęć z nimi w roli głównej widziałam, na pewno są super :) chętnie bym je przetestowała :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Really interesting! Thanks a lot for sharing)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiedziałam, że jest aż tyle partii ciała na które niewskazane jest nakładanie peelingu kawowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tego nie wiedziałam, ponieważ mało kto o tym wie. Ja dowiedziałam się tego od pani Kasi, mojej zaufanej kosmetolog :)

      Usuń
  16. Nie miałam ich jeszcze, ale produkty mnie zaciekawiły:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie używam peelingu. Póki co nie mam też problemu z cellulitem

    OdpowiedzUsuń
  18. Thanks for the interesting post! Have a nice day)

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę wreszcie kupić jakiś kawowy peeling!;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie używałam ich, ale mam na nie ogromną ochote ;) ciągle o nich słyszę i musze w końcu je kupić! A nie mam czasu się za to zabrać ;) W sumie czekam tez aż moje zasoby cukrowych peelingów się skończą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci te produkty :) Są one dostępne tez w stacjonarnych sklepach, więc można je kupić będąc przy okazji na zakupach :)

      Usuń
  21. ja sama sobie robię peeling z kawy :) przynajmniej raz w tygodniu się trę!

    codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że widzisz efekty :) Z czego dokładnie wykonujesz taki peeling ?

      Usuń
  22. Mam jeden z tych peelingów i jeszcze inny tego typu. Musze w końcu któryś wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jak wypróbujesz to daj znać czy przypadły Ci do gustu :)

      Usuń
  23. Lubię peeling Body Boom, jednak obecnie szukam jego tańszego zamiennika :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Beautiful pics:-)
    I like your poste....
    xoxo

    Sissi

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciągle trafiam na nie na blogach i muszę je kiedyś w końcu sama przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja jeszcze nie miałąm tych peelingów, ale wąchałam miętowy tester w sklepie i pachniał bosko <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Słyszałam dużo dobrego o tych peelingach :) Na chwile obecną nie mam swojego ulubionego produktu z tej kategorii. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Musze wkońcu przetestować, tyle czasu sie zbieram ;)

    OdpowiedzUsuń