EKOtyki 2018 - relacja

18.3.18

Hi

W tym po raz pierwszy byłam na EKOtykach. Miałam już jechać w zeszłym roku na jesień, ale niestety się rozchorowałam. W sumie teraz pisząc ten post też jestem chora :( Całą jesień i zimę nie chorowałam i nagle na wiosnę musiałam się rozchorować. Ale dość tego gadania, tematem tego posta jest moja relacja z EKOtyków 2018 WIOSNA oraz lista produktów, które musiałam mieć.



Jak tylko weszłam do budynku to od razu byłam zachwycona. Było mnóstwo stoisk z tymi pięknymi kosmetykami, a w powietrzu unosił się tam przecudny zapach naturalnych kosmetyków. Razem z koleżanką obeszłyśmy większość stoisk, po to aby dotknąć, powąchać i sprawdzić konsystencję kosmetyków. Bardzo dużo produktów nam się spodobało (prawie wszystkie :D ), ale niestety miałyśmy ograniczony budżet. Ja kupiłam tylko pięć produktów, ale tylko tylko takich, które były mi bardzo potrzebna, ale za to moja koleżanka kupiła ich dużo dużo więcej :) 



Jak się przygotować na EKOtyki ?

Przede wszystkim śledźcie na bieżąco profil EKOtyki na Facebooku, ponieważ targi te odbywają się na wiosnę i na jesień, wcześniej podawane są listy wystawców oraz recenzje z targów. Po drugie zróbcie sobie listę produktów, których naprawdę potrzebujecie. Uwierzcie mi, że jak tam wejdziecie to "stracicie głowę" dla każdego produktu. Jak będziecie mieli listę to starajcie się kupować produkty z tej listy, ewentualnie kupcie te, które Was faktycznie urzekły (ale uwaga, tam urzekają wszystkie kosmetyki :) )



Produkty, które kupiłam na EKOtykach :

  • peeling z gałką muszkatołową i cynamonem firmy Hagi zauroczył mnie swoim cudnym opakowaniem, przepięknym zapachem, dużym opakowaniem i konsystencją - mój ideał peelingu <3 
  • pasta do mycia twarzy z melisą i szałwią Fresh & Natural - na początku nie zwróciłam na nią uwagi, dopiero dzięki mojej koleżance zauważyłam jej walory. Pięknie pachnie, świetnie nawilża twarz i jest baaardzo wydajna <3  
  • masło kakaowe pod oczy LaLe - chciałam kupić kilka kosmetyków tej firmy, ale niestety akurat tych dwóch hitowych produktów nie przygotowali na EKOtyki. Było to wielką stratą dla mnie, ale i dla innych, ponieważ maść z nagietka i mydło savon noir to ich produkty hitowe :( Co do masełka to zobaczymy czy usunie cienie pod oczami. 
  • mydło Savon Noir firmy Cashee Naturals - oprócz tradycyjnego składu (woda, oliwki) zawiera również olejek z rozmarynu, ze swojego doświadczenia wiem, że mydła czarne są genialne, a jeszcze to piękne opakowanie... <3 


Czy wybiorę się jeszcze na EKOtyki ?

Oczywiście, że TAK :D Mimo, że może nie mam za blisko i pomimo tłoku, który tam panował to jednak wybiorę się tam ponownie. Można znaleźć na targach tyle świetnych produktów, z prostym, zdrowym składem, bez żadnej chemii i sztucznych dodatków, a co najważniejsze mogę powąchać te kosmetyki, zobaczyć na żywo jak wyglądają, zapytać się o poradę osób, które się na tym znają, a przecież przez internet tego nie zrobimy.






1. Słyszałyście o EKOtykach?
2. Byłyście tam kiedyś ?
3. Lubicie naturalne kosmetyki ?

Have a nice weekend 

Może Cię również zainteresować

30 komentarze

  1. Nie słyszałam o tych targach - świetna inicjatywa!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że kiedyś się na nie wybierzesz :)

      Usuń
  2. O targach słyszałam, ale nie miałam okazji się wybrać, trochę za daleko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że są takie targi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam...
    Pięknie to wszystko się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Excellent post (as always)!Thank you very much :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam być, ale nie wyszło niestety.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz słyszę o tych targach ale wydają się być super wydarzeniem :) Używałam pasty myjącej Fresh &Natural i jest genialna! Naprawdę jeden z fajniejszych kosmetyków do oczyszczania cery ever! Skusił mnie ten peeling Hagi oraz czarne mydło :)

    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to jak mówisz, że jest super to Ci wierzę <3 Oba te kosmetyki są genialne i godne polecenia :D

      Usuń
  8. o kurcze! Szkoda, że nie wiedziałam o tym wcześniej :(

    codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Love this kind of products!
    Thanks for sharing!

    Lot's of love!
    www.luciagallegoblog.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Też byłam, straszne tłumy były o 11, ciężko się było dopchać po moje ulubione produkty Biofficina Toscana i Body Boom, ale jakoś dałam radę ;) udało się kupic to co miałam na swojej liście plus parę nieplanowanych nowości :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No najgorzej było na otwarciu. Potem jak wychodziłyśmy z koleżanką po 13 to już było mniej ludzi.

      Usuń
  11. Ale wspaniałości kupiłaś. Strasznie ciekawi mnie masło kawowe pod oczy! Czekam na recenzję z niecierpliwością.
    Ostatnio też zakochałam się w produktach Hagi i właśnie w peelingach, mam dwa :)
    A pastę do mycia twarzy mam odlewkę od koleżanki, ale nie zachwyciła mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę testować te nowości i je recenzować :D Teraz jestem chora :(

      Usuń
  12. Pokaźna lista produktów, ale takie naturalne zawsze warto mieć :) Znaczy, że targi były udane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Miałam ochotę na więcej, ale fundusze mi na to nie pozwoliły.

      Usuń
  13. Same cudowności tylko pozazdrościć 😍

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam o tych targa ale nigdy na nich nie byłam. Wybrałaś wspaniałe produkty. Kosmetyki naturalne ďopiero poznaje i powoli się do nich przekonuje.
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie slyszalam, zachecajace produkty ;)

    OdpowiedzUsuń