Skuteczny sposób na pękające naczynka, przebarwienia i na zmęczoną skórę

12.3.18

Hi

Nie wiem jak u Was, ale do Tarnowa zawitała wiosna :) Nawet teraz siedząc i pisząc ten post mogę podziwiać piękne słoneczko za oknem. Wiosna to czas zmian na lepsze, czas na to, żeby o siebie zadbać. Każda z nas dba o swoją sylwetkę, aby dobrze wyglądać w bikini, ale pomyślmy też o naszej skórze i zadbajmy o nią po zimie. Jednak to twarz, a nie sylwetka jest naszą wizytówką, dlatego warto o nią dbać. Polecam wybrać się do kosmetyczni na świetny zabieg z użyciem produktów z witaminą C. 



Dla kogo przeznaczony jest ten zabieg oraz czy są przeciwwskazania do wykonania zabiegu?

Zabieg ten polecany jest głównie dla osób borykających się z trądzikiem różowatym, rumieniem, pękającymi naczynkami, przebarwieniami oraz szarą, zmęczoną, odwodnioną skórą. 
Nie ma żadnych przeciwwskazań do wykonania tego typu zabiegu, jedyne co należy zwrócić uwagę na rodzaj peelingu. Kosmetolog musi dobrać go do rodzaju Waszej skóry, np.: dla osób ze skórą naczyniową, wrażliwą będzie to peeling enzymatyczny.


Opis zabiegu : 

Na początku zabiegu wykonywany jest demakijaż twarzy. Później nakładany jest peeling na twarz. Rodzaj peelingu dobierany jest do rodzaju skóry. Peeling jest trzymany na twarzy przez 10-20 minut. Przy skórze wrażliwej trzymany jest maksymalnie 10 minut. Następnie nakładana jest maska z witaminą C, a na koniec serum. Wszystkie te produkty zawierają



Moja opinia : 

Bardzo spodobał mi się ten zabieg i sposób jego wykonania. W gabinecie było bardzo miło, przyjemnie i mogłam się zrelaksować. Dużym plusem też było to, że zabieg był wykonany profesjonalnymi kosmetykami. Kosmetyki były dobrane do rodzaju mojej cery, więc nic mnie nie podrażniło, nie uczuliło. Po zabiegu moja skóra była rozświetlona, gładka, mocno nawilżona i oczyszczona z wągrów. W dużym stopniu rozjaśniły się też przebarwienia oraz delikatnie spłyciły się zmarszczki mimiczne. Polecam ten zabieg każdemu, a szczególnie przed ślubem, ważnym przyjęciem lub po prostu dla zregenerowania buzi na wiosnę :) 


Jeśli chciałybyście wykonać ten zabieg lub inny u pani Kasi, a jesteście z Tarnowa lub z okolic to piszcie w komentarzu, czy na maila natalaymm@gmail.com , ponieważ p Kasia teraz działa mobilnie (dojeżdża do klienta) i mogłaby przyjechać do Ciebie do domu i wykonać zabieg oczyszczania twarzy, mikrodermabrazję, zabieg z witaminą Ci i wiele innych :) Dal czytelników bloga Natalie Forever przewidziane są zniżki i rabaty :D 


Nasza skóra każdego dnia musi zmagać się z zanieczyszczeniem powietrza, stresem. Przez to bywa sucha, odwodniona, albo wręcz odwrotnie, wydzielanie sebum bardzo się nasila. Dodatkowo mogą pojawić się przebarwienia, trądzik różowaty. Wesprzyj skórę w codziennej walce z szkodliwymi czynnikami i zafunduj jej luksusowy zabieg z witaminą C , roślinnymi komórkami macierzystymi i antyoksydantami.

1. Co sądzicie o tym zabiegu?
2. Chciałybyście wykonać sobie ten lub inny zabieg u pani Kasi?
3. Chodzicie na zabiegi do kosmetyczki ?

Have a nice day 

Może Cię również zainteresować

35 komentarze

  1. Muszę polecić ten zabieg mojej przyjaciółce ona boryka się z tym problemem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na szczęście nie zmagam się z takim problemem.

    OdpowiedzUsuń
  3. chętnie oddałabym się takiemu zabiegowi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. This is such an interesting topic, thanks for sharing these products :)
    xx

    OdpowiedzUsuń
  5. I never used treatment that contains vitamin C, but I wish I could try it someday! Those seem like very nice products :)

    xoxo,
    |CHELSHEAFLO|

    www.chelsheaflo.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tych kosmetykow, ale mysle ze idealnie wpisuja sie w potrzeby mojej skory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy zabieg, fajnie, że dobierają odpowiedni peeling.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o tym zabiegu;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny zabieg! Muszę o niego zapytać moją kosmetyczkę!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaminka C dobra na wszystko 👍

    OdpowiedzUsuń
  11. O wow nigdy nie byłam w takim gabinecie :)
    Obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zachęcam do skorzystania z oferty zabiegów p Kasi :)

      Usuń
  12. Pierwszy raz słyszę o tym zabiegu, i bardzo mnie to zainteresowało, fajnie tak odświeżyć sobie cerę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. I don't know it but I like vitamin C in cosmetics.
    Have a good weekend

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę wypróbować,mam bardzo przemęczoną skórę :3

    OdpowiedzUsuń
  15. problem na szczęście jest mi obcy :) ale dobrze wiedzieć o samym zabiegu ;) nigdy nie wiadomo, co się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  16. no cóż, żałuje że nie jestem z Tarnowa czy okolic:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :( ale jak będziesz kiedyś w okolicach to zapraszam na zabieg :)

      Usuń