Sprawdzony produkt na ukąszenia owadów i na poparzenia słoneczne

26.10.18

Hi

Wiem, że już mamy późną jesień, ale u mnie w domu jeszcze w nocy latał mi koło ucha komar. Czy u Was tez tak jeszcze jest, czy tylko u mnie zachowały się ostatnie sztuki ? Jeśli ktoś z Was tak jeszcze ma i na nieszczęście ugryzł go komar to przychodzę z pomocą :) Od dwóch miesięcy testuje chitozsan naturalny.


Chitozan sun naturalny 

Opis produktu : 
Produkt ten ma głównie działanie ochronne, nawilżające i regenerujące. Znakomicie łagodzi oparzenia słoneczne, chroni przed poparzeniem, nawilża wysuszoną skórę przez tworzenie na niej warstwy ochronnej przed słońcem. Dodatkowo produkt ten nie zawiera konserwantów,  silikonów,  SLS, glikoli,  gliceryny, związków zapachowych, barwników czy karbomeru. Został on opracowany przez naukowców z Politechniki Gdańskiej z wykorzystaniem unikalnej technologii na bazie hydrożelu chitozanu. 
Kupić go możecie tutaj : chitozan naturalny


Moja opinia : 
Chitozan naturalny znajduje się w butelce pod ciśnieniem. Na początku jego konsystencja przypomina piankę do mycia twarzy, a po kilku sekundach zamienia się w postać ciekłą. Wtedy też można go z łatwością rozprowadzić po skórze. Dosyć szybko zasycha na skórze i dobrze się wchłania. Jest bardzo wydajny, wystarczy niewielka ilość pianki (taka jak na zdjęciu powyżej), aby posmarować całą twarz. Jest bezwonny, nie barwi skóry, nie uczula.
Chitozan naturalny stosowałam przeważnie po ukąszeniach owadów. Jestem taką osobą, która stara się nie drapać miejsca ukąszenia, ale czasami było tak, że bardzo mi przeszkadzało to odczucie po ukąszeniu. Po kilku sekundach nie czułam już nic, jak ręką odjął :) Chitozan pomógł mi też po oparzeniach słonecznych, tych delikatnych. Posmarowałam nim zaczerwienioną skórę i przestała piec po kilku minutach. Używałam go przez kilka dni i z każdą kolejną dawką skóra była mniej zaczerwieniona, nie piekła i nie schodziła mi skóra - o dziwo, bo zawsze mi schodzi, gdy przesadzę ze słońcem. Raz w miesiącu nakładałam go na buzię, gdy zrobiło mi się na niej takie zgrubienie skórne, na którym gromadził się podkład i wyglądało to nieestetycznie. Chitozan również na to mi pomógł. Jest skuteczny przy podrażnieniach po depilacji. Od razu niweluje swędzenie i zaczerwienienie. Polecam go każdemu kto ma bardzo suchą skórę, poparzyło go słońce lub został pogryziony przez owady. Warto mieć taki produkt w swojej apteczce.



Skład : 
  • Aqua- woda 
  • D-Panthenol- d-pantenol
  • Chitosan- chitosan, pozyskiwany jest z chityny, czyli pancerzyków skorupiaków morskich, w budownie chemicznej podobny do kwasu hialuronowego 
  • Carbon Dioxide - dwutlenek węgla
Na zielono są oznaczone substancje naturalne, na pomarańczowo witaminy i minerały, na czarno substancje neutralne lub mało szkodliwe, na niebiesko konserwanty i emulgatory sztuczneg pochodzenia, a na czerwono substancje szkodliwe które powodują mocne uczulenia, są toksyczne lub rakotwórcze.

Teraz jest promocja na chitozan naturalny, a przy zakupie 3 sztuk wysyłka gratis !!!

1. Znacie chitozan naturalny ?
2. Używałyście tego produktu ?
3. Jakie są Wasze sposoby łagodzące ugryzienia komarów czy innych owadów?

Have a nice day

Może Cię również zainteresować

41 komentarze

  1. Już gdzieś o nim czytałam, ma dobre opinie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez go widziałam na kilku blogach i widziałam same pozytywne opinie :)

      Usuń
  2. Pierwszy raz o nim słyszę - wydaje się być świetnym produktem!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie ugryzienie komara jakoś specjalnie nie podrażnia na szczęście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jesteś szczęściarą :) ale są takie osoby, które cały czas się od tego drapią :(

      Usuń
  4. Ciekawy wpis;) Nie znałam tego produktu wcześniej'
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie komary jakoś wyjątkowo omijają, ale znam dużo osób, które cierpią po takich ugryzieniach, zapamiętam produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi na pewno to się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie widziałam go jeszcze nigdzie :D na wiosnę muszę sobie sprawić :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Remedium na ukąszenia owadów jak najbardziej się przyda. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Interesting post dear! thanks for sharing, xx

    OdpowiedzUsuń
  10. musze zapamietac te nazwe przydatna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  11. Za parę miesięcy trzeba będzie sprawdzić

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie używałam takich kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tego produktu. U mnie na ukąszenia świetnie sprawdza się żel z Brosa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi, że chitozan jest dużo lepszy i działa szybciej od Brosa :)

      Usuń
  14. Pierwszy raz czytałam o tym kosmetyku. Ja na oparzenia i ukąszenia stosuję żel aloesowy, chłodzi, nawilża i przyspiesza gojenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żel aloesowy też jest bardzo dobry, ale działa wolniej niż chitozan :)

      Usuń
  15. Pierwszy raz widzę te produkty, ale na pewno mogą się bardzo przydać :D
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie stosowałam produktów tej marki, ale rzeczywiście, mimo już późnej jesieni niestety wciąż wiele owadów pojawia się w mieszkaniu :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Warto się też w niego zaopatrzyć na przyszły rok :)

      Usuń
  17. They seem like quality products, Thanks for sharing!! xx
    Regards.
    Neverpayful.com
    Dealswithin.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również nie widziałam nigdzie tego produktu. Chciałabym przetestować, ponieważ jestem bardzo podatna na wszelkie ukąszenia niestety.

    OdpowiedzUsuń