Stylizacja na sesję ślubną

3.11.18

Hi 

W dzisiejszych czasach wybór sukni ślubnej to nie lada wyzwanie. Na rynku jest wiele rodzajów sukien ślubnych i w różnych stylach. Zaczynając od zwykłych prostych, przez koronkowe z wycięciami, a kończąc na tych najbardziej fikuśnych, falbaniastych. Można również zdecydować się na inny niż biały kolor sukni : śmietankowy, pudrowy róż, czerwień czy czerń. Te wszystkie rzeczy miały jeden mianownik sukni- jej długość. Dawniej suknia ślubna zawsze była długa - to było takie wyróżnienie, bo przeważnie kobiety (goście)  na weselu miały krótkie sukienki. Od jakiegoś czasu panny młode sięgają po krótkie suknie ślubne. Czy tak wypada ?







Razem ze swoim narzeczonym mamy ślub zaplanowany na maj 2019. Już mam wybraną suknię ślubną, kupiłam ją w lipcu tego roku. Niestety nie mogę Wam tutaj pokazać tego zdjęcia, ponieważ jakby mój narzeczony ja zobaczył to bym zepsuła mu całą niespodziankę.







Mogę Wam zdradzić, że moja suknia na ślub będzie długa, śmietankowa, wykonana z muślinowego materiału. Górę będzie miała wykonaną z koronki. Według mnie panna młoda na ślubie powinna mieć długą suknię w kolorze białym lub jego odcieniach. Nie tylko ze względu na tradycje czy symbolikę, ale tak po prostu, żeby się wyróżniać i żeby pokazać, że to ona jest w tym dniu najważniejsza.








Krótką suknię ślubną można sobie zostawić na sesję ślubną. Jest to wtedy dobra opcja, ponieważ długa suknia może się ubrudzić lub zniszczyć, a krótka nie ma kontaktu z podłożem. Dodatkowo nie będzie nam w niej gorąco oraz można odsłonić trochę ciała. Do tej krótkiej sukienki można z powodzeniem założyć wianek.



Za piękne zdjęcia dziękuję Asi Krzysiek <3 Dzisiejsza sesja była w klimatach ślubnych, ponieważ za jakieś 6 miesięcy biorę ślub <3 Zapraszam Was na bloga Asi KLIK


1. Uważacie, że panna młoda powinna mieć na swoim ślubie jaką suknię ?
2. Jesteście za tradycją czy za nowoczesnością w dniu ślubu ?
3. Jaką miałyście lub chcecie mieć suknię ślubną w dniu swojego wesela ?

Have a nice weekend

Może Cię również zainteresować

50 komentarze

  1. Wypada czy nie wypada sukienkę się wybiera pod siebie, a nie pod konwenanse.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o suknie to tylko piękna "księżniczka" z koronką, tiulem i ogólnie przepych :D

    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawniej też miałam taki sam typ sukni, a jak przyszło co do czego to wybrałam prostą :)

      Usuń
  3. Piękna sesja :) Ja chyba wybrałabym sukienkę podobną do księżniczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Też kiedyś chciałam taką, ale zdecydowałam się na prostą :) Inne ma się marzenia, a dopiero potem jak się zobaczy jak się wygląda w danej sukience to nasze zdanie może ulec zmianie :)

      Usuń
  4. Cudna sesja. Moim zdaniem powinno sie wybierac to, co sie komu podoba. NIe patrzec na tradycje i inne rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam swoją wymarzoną i jej się trzymam, a ślub tuż tuż :P
    Zdjęcia są rewelacyjne, zwłaszcza z dodaniem światełek - wykorzystam ten motyw na sesji ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem zdania, żeby każda panna młoda miała suknię która jej się marzy. Nie ważne jaki kolor, krój czy długość. To jest jej dzień i ma wyglądać tak jak sobie wymarzyła. Moja wymarzona suknia byłaby długa biała, z długim rękawem w całości materiałowa, bez koronek i prześwitów. Ale to mnie czeka za wiele, wiele lat, albo wcale, więc dużo się może zmienić w mojej głowie :). Piękne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jest powiedziane, że panna młoda musi mieć długą suknię, ale...niech wygląda elegancko i z klasą...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. na przestrzeni lat wszystko sie zmienia....

    OdpowiedzUsuń
  9. O 6 miesięcy zleci jak nie wiem :D Piękna sukienka, ja bym miała dylemat czy krótka czy długa :D

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne zdjęcia :) ślicznie wyglądasz :) a jeśli chodzi o długość sukni ślubnej, to według mnie jest to kwestia indywidualna i każda panna młoda powinnam mieć taką, w jakiej czuje się najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja miałam swoją wymarzoną 7/8
    świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  12. great post ! have a nice day .

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wykonane zdjęcia! Gratuluję i życzę dużo szczęścia :D
    Zanim się obejrzysz, a będzie już MAJ ;) Moim zdaniem panna młoda na swoim ślubie powinna mieć suknię zdecydowanie w kolorze białym.
    W dniu ślubu jestem bardziej za nowoczesnością, ale dobrze jest wprowadzić odrobinę tradycji :) Nad swoją jeszcze nie myślałam, bo nie wiem czy ten dzień wgl nadejdzie.
    Niemniej jednak gdyby tak się zdarzyło to będę miała ciężki orzech do zgryzienia xd
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne zdjęcia, od samego patrzenia można się zakochać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawa ta stylizacja i sam pomysł na sesję też ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Zdjęcia jak z bajki. Genialny pomysł z tymi światełkami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój fotograf na to wpadł :) Tez mi sie to bardzo podoba :)

      Usuń
  17. Cudna sesja, wyglądasz jak księżniczka :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Sesja wyszła naprawdę pięknie, sama w przyszłości chciałabym mieć podobną:)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne zdjęcia, takie nietypowe :) każdy fotograf ślubny obecnie robi sesje plenerowe więc warto się zastanowić nad tym, gdzie chcemy mieć zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham plenerowe fotografie... I stylizacja mi się podoba...

    OdpowiedzUsuń