Ozonowa pielęgnacja twarzy i ciała

26.10.19


Hi

W dzisiejszym poście zrecenzuję Wam kosmetyki, które otrzymałam na spotkaniu blogerek. To spotkanie miało szczytny cel, ponieważ pomagałyśmy bezdomnym psiakom i kotom. Produkty pochodzą od firmy O3 Zone. Zapraszam do zapoznania się z recenzją.



Ozon posiada wiele właściwości. Szczególnie stosuje się go w przypadku zapobiegania lub leczenia grzybicy skory czy paznokci, w zwalczaniu opryszczki, wspomagająco przy gojeniu się ran. Znajduje zastosowanie w profilaktyce i zwalczaniu cellulitu oraz trądziku.


Czyścik wygładzający do twarzy drobnoziarnisty

Opis produktu :
Peeling ten zawiera oliwę ozonowaną, nasiona lnu, które są bogate w kwasy omega 3, witaminę E, cynk oraz allantoinę. Dzięki tym składnikom aktywnym nawilża, łagodzi i koi nawet najbardziej wrażliwą skórę. Po użyciu czyścika skóra staje się gładka, miękka oraz gotowa do dalszej pielęgnacji.


Peeling ten znajduje się w tubce o pojemności 100 ml. Opakowanie zawiera opis w języku polskim oraz angielskim. Również znajdziemy na nim skład, co się często nie zdarza. Łatwo można wydobyć z niego ostatki kosmetyku. Etykietka jest minimalistyczna, delikatna jak sam ozon.
Peeling jest barwy białej i ma kremową konsystencję. Dodatkowo znajdziemy w nim drobinki nasion lnu, które maja za zadanie usunąć martwy naskórek. Zapach jest ciekawy, trochę słodki z wyczuwalną nutą ozonu. Mi się ten zapach bardzo spodobał, a dodam, że po raz pierwszy mam kosmetyki z ozonem, więc jestem mile zaskoczona.
Peeling stosowałam raz w tygodniu w godzinach wieczornych. Przyznam szczerze, że bałam się go trochę używać, ponieważ mam bardzo płytko unaczyniona skórę i większość peelingów powoduje, że naczynia włosowate po prostu pękają. Tutaj byłam mile zaskoczona, ponieważ peeling był bardzo delikatny, nie podrażnił skóry, a jeszcze ją nawilżył. Stosowałam go na skórę twarzy i ciała. Dzięki niemu pozbyłam się problemy wrastających włosków na nogach, a skóra była miła w dotyku, gładka, miękka i nawilżona. Skład nie jest w 100 % naturalny, ale też nie należy do najgorszych.


Skład:
  • Aqua- woda
  • Ethylhexyl Stearate- stearynian etyloheksylu, emolient
  • Cetearyl Alcohol- alkohol cetearylowy
  • Glyceryl Stearate-  stearynian glicerolu, emolient
  • Glycerin- gliceryna 
  • Pentylene Glycol- nośnik substancji
  • Polylactic Acid- kwas mlekowy, nawilża skórę 
  • Ozonized Olive Oil- oliwa ozonowana
  • Ceteareth 20- alkohol cetylowy+PEG, substancja myjąca, może podrażniać skórę 
  • Glycereth 20 Cocoate
  • Linum Usitatissimum Seed Powder- sproszkowane nasiona lnu, działanie lekko peelingujące i przeciwzapalne 
  • Tocopheryl Acetate- witamina E w postaci tokoferoli
  • Parfum- kompozycja zapachowa
  • Prunus Amygdalus Dulcis Oil- olej ze słodkich migdałów, dobrze się wchłania, ale stosowany zbyt często może zatykać pory
  • Polyacrylate- poilakrylan, stabilizator emulsji
  • Allantoin- alantoina, regeneruje skórę 
  • Panthenol- pantenol, substancja kojąca
  • Phonoxyethanol- fenoksyetanol, konserwant o kwiatowym zapachu, może działać drażniąco na skórę 
  • Ethylhexylglycerin-etyloheksylogliceryna, konserwant
  • Hexyl Cinnamal- aldehyd heksylocynamonowy, imituje zapach jaśminu
  • Limonene- limonen, imituje zapach skórki cytrynowej lub pomarańczowej
Na zielono są oznaczone substancje naturalne, na pomarańczowo witaminy i minerały, na czarno substancje neutralne lub mało szkodliwe, na niebiesko konserwanty i emulgatory sztucznego pochodzenia, a na czerwono substancje szkodliwe które powodują mocne uczulenia, są toksyczne lub rakotwórcze.



Krem do stóp o właściwościach wspomagających leczenie grzybic

Opis produktu:
Krem ten zawiera w składzie oliwę ozonowaną, która posiada właściwości przeciwgrzybicze, przeciwbakteryjne oraz zmiękczające stwardniały naskórek. Szczególnie polecany jest on osobom z problemami grzybiczymi, z tendencją do przesuszania się naskórka, podczas skaleczeń lub otarć naskórka.


Moja opinia :
Krem znajduje się w plastikowej tubce o pojemności 75 ml. Opakowanie zawiera opis w języku polskim oraz angielskim. Również znajdziemy na nim skład, co się często nie zdarza. Łatwo można wydobyć z niego ostatki kosmetyku. Etykietka jest minimalistyczna, delikatna jak sam ozon.
Produkt jest barwy białej o kremowej konsystencji. Jest nietłusty, bardzo szybko się wchłania. Już po 30 sekundach można się ubierać lub położyć na łóżku bez obawy, że wytłuścimy pościel. Kremik pachnie ozonem, ten zapach jest bardziej intensywny niż w peelingu z tej samej firmy.
Krem nawilża suchą skórę stóp oraz bardzo suche pięty. Zmiękcza twardy naskórek i sprawia, że stópki są miękkie w dotyku. Choć jak miałam bardzo wysuszone pięty to czułam jeszcze suchy naskórek. Skład jest całkiem dobry, zawiera naturalne konserwanty oraz naturalne oleje i substancje nawilżające. Nie podoba mi się jedynie jedna substancja zaznaczona na czerwono, ale nie ma jej w zbyt dużej ilości.


Skład :
  • Aqua- woda
  • Glycerin- gliceryna
  • Cetearyl Alcohol- alkohol cetearylowy
  • Ozonized Olive Oil- oliwa ozonowana
  • Glyceryl Stearate SE- stearynian glicerolu, emolient
  • Ethylhexyl Stearate- stearynian etyloheksylu, emolient
  • Butyrospermum Parkii Butter- masło Shea
  • Ceteareth 20- alkohol cetylowy+PEG, substancja myjąca, może podrażniać skórę 
  • Tocopheryl Acetate- witamina E w postaci tokoferolu
  • Panthenol- pantenol, nawilża 
  • Sodium Lactate- mleczan sodu, substancja nawilżająca
  • Phonoxyethanol- fenoksyetanol, konserwant o kwiatowym zapachu, może działać drażniąco na skórę 
  • Ethylhexylglycerin-etyloheksylogliceryna, konserwant
  • Prunus Amygdalus Dulcis Oil- olej ze słodkich migdałów, dobrze się wchłania, ale stosowany zbyt często może zatykać pory
  • Macadamia TernifoliaSeed Oil- olej z orzechów makadamia, głęboko nawilża skórę
  • Allantoin- alantoina, regeneruje skórę 
  • Panthenol- pantenol, substancja kojąca
  • Phonoxyethanol- fenoksyetanol, konserwant o kwiatowym zapachu, może działać drażniąco na skórę
  • Ethylhexylglycerin-etyloheksylogliceryna, konserwant
  • Hexyl Cinnamal- aldehyd heksylocynamonowy, imituje zapach jaśminu
  • Limonene- limonen, imituje zapach skórki cytrynowej lub pomarańczowej
Na zielono są oznaczone substancje naturalne, na pomarańczowo witaminy i minerały, na czarno substancje neutralne lub mało szkodliwe, na niebiesko konserwanty i emulgatory sztucznego pochodzenia, a na czerwono substancje szkodliwe które powodują mocne uczulenia, są toksyczne lub rakotwórcze.


1. Znacie firmę O3Zone?
2. Mieliście kiedyś te produkty ?
3. Używacie kosmetyków z ozonem ?

Have a nice weekend

Może Cię również zainteresować

30 komentarze

  1. Taki krem do stóp mnie zainteresował. To produkt godny uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo bym chciała wziąć kiedyś udział w takim spotkaniu blogerek gdzie można pomagać pieskom i kotkom. Co do kosmetyków napisałaś bardzo ciekawą recenzję. Pierwsze słyszę o tych produktach, ale ten czyścik by mi się przydał :) Muszę go poszukać :-)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Marka w ogole nie jest mi znana i sama nie wiem ale jakos te kosmetyki do mnie nie wolaja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zanim je dostałam to też sama z siebie bym po nie nie sięgnęła, ale po testowaniu je polubiłam :)

      Usuń
  4. Już gdzies słyszałam o ozonowej pielęgnacji twarzy i ciała, aczkolwiek sama nie stosowałam tych produktów. Jednak jako miłośniczka testowania nowości, bardzo chętnie poznam te produkty. Jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marka to dla mnie nowość, ale trudno znać je wszystkie tak mamy rozbudowany rynek kosmetyczny. Co do tych produktów to opis ciekawy, ale bardziej ciekawi mnie jak spisują się w praktyce. Ogólnie osobowych produktów nigdy nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam, że nigdy nie słyszałam o czymś takim jak czyścik. Brzmi ciekawie. Ogólnie pokazujesz nieznaną mi dotąd markę, na pewno jak nadarzy się okazja to sama również przetestuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) Ja te z pierwszy raz spotkałam się z ta nazwą :D

      Usuń
  7. muszę wypróbować go koniecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam marke jak i kilka kosmetyków i bardzo dobrze wspominam. Na początku buzia lekko piekła ale było to spowodowane żadne aktywnym tlenem. Po kilku dniach przestało piec i można się cieszyć super efektami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie miałam takiego odczucia. To może zależy od typu cery.

      Usuń
  9. Markę widzę pierwszy raz u Ciebie...zapowiada się jako ta do zadań specjalnych...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Marki nie znam i chyba pierwszy raz o niej slysze. Interesujący jest ten peeling. Fajnie, że można go używać zarówno do twarzy jak i do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, też mi się podoba taka uniwersalność :)

      Usuń
  11. Peeling przyznam szczerze, ze bardzo mnie zainteresował! Marki nie znałam i cieszę się, że wpadłam na Twoją recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Marki kompletnie nie znam, ale peeling bym chętnie spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam o tej marce. Ja nie lubię peelingów ziarnistych, zazwyczaj stawiam na enzymatyczne. A kremów do stóp w ogole nie kupuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jest bardzo delikatny, więc myślę, że by Ci się spodobał :)

      Usuń
  14. Super krem do twarzy. Z pewnością ma świetne działanie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Takich właściwości ozonu nie znałam

    OdpowiedzUsuń