Kalendarze adwentowe od Chocolissimo

3.1.20

Hi

Wiem, że mamy już rok 2020, ale chciałabym polecić Wam kalendarze adwentowe od Chocolissimo. Nie pisałam o nich wcześniej, ponieważ listopad i grudzień to były trudne miesiące w moim życiu i moja aktywność związana z blogiem bardzo się zmniejszyła w tych miesiącach, ale teraz do Was wróciłam :)

Kalendarze adwentowe od Chocolissimo

Dzięki kalendarzom adwentowym możemy każdego dnia odkrywać nowe smaki świątecznych, ręcznie robionych czekoladek. Kalendarze adwentowe od Chocolissimo to świetny i smakowity pomysł na rozpoczęcie odliczania do najbardziej magicznego czasu w roku lub na słodki prezent na Mikołajki.


Advents Kalender Merry Christmas

Od Chocolissimo dostałam trzy kalendarze adwentowe. Najbardziej przypadł mi do gustu czekoladowy kalendarz adwentowy z motywem choinki, ponieważ najbardziej kojarzył mi się ze Świętami i był w moich ulubionych kolorach czerwonym i złotym. Kalendarz zawiera 24 czekoladki, które osłodzą nam czas oczekiwania do Świąt Bożego Narodzenia. Znajdziemy w nim czekoladki z czekolady mlecznej i gorzkiej, które ozdobione są choinką, gwiazdą oraz Mikołajem.




Winter Tales

Kalendarz ten jest w kolorze szarym ze złotymi dodatkami. Kalendarz zawiera 24 czekoladki, które osłodzą nam czas oczekiwania do Świąt Bożego Narodzenia. Znajdziemy w nim czekoladki z czekolady mlecznej i gorzkiej, które ozdobione są choinką, gwiazdą oraz Mikołajem.



Kalendarz adwentowy dla dzieci

Kalendarz ten jest w typowo zimowym kolorze - niebieskim, który kojarzy się ze śniegiem. Jest on dwustronny. Jedna strona, na której namalowany jest renifer zawiera czekoladki na pierwsze 12 dni grudnia, a druga strona, na której jest pingwinek zawiera czekoladki na kolejne 12 dni. Kalendarz zawiera 24 czekoladki, które osłodzą nam czas oczekiwania do Świąt Bożego Narodzenia. Znajdziemy w nim czekoladki z czekolady mlecznej i gorzkiej, które ozdobione są choinką, gwiazdą oraz Mikołajem.



Moja opinia :

Szata graficzna kalendarzy bardzo mi się podobała, ale najbardziej przypadł mi do gustu kalendarz w kolorze czerwonym i złotym z choinką. Są to moje ulubione kolory i motywy świąteczne. Kalendarz adwentowy dla dzieci jest też bardzo ładny i dzieciom by się z pewnością spodobał. Czekoladki były smaczne, nawet te z gorzkiej czekolady, bo nie była ona za bardzo gorzka. Bardzo też podobały mi się motywy ozdobne na czekoladkach - zielona choinka, złota gwiazda i czerwony Mikołaj. Czasami zdarzyło się tak, że nie mogłam wyciągnąć czekoladki z ponumerowanego pola, ale bez obaw na to jest sposób. Wystarczy otworzyć kalendarz od góry i wyciągnąć tackę z czekoladkami. Oczywiście robiłam tak tylko w wyjątkowych sytuacjach, bo cała frajda jest w tym, że każdego dnia można odpakować nową czekoladkę. Niestety minusem jest to, że w każdym z tych kalendarzy były te same czekoladki. Liczyłam, że w każdym z nich znajdę coś innego lub będzie więcej smaków w jdnym kalendarzu.

Tutaj możecie kupić kalendarze adwentowe od Chocolissimo lub inne słodkości (maja fajne zestawy na Dzień Babci i na Dzień Dziadka) : kalendarze adwentowe Chocolissimo

1. Lubicie kalendarze adwentowe?
2. Wolicie kalendarze adwentowe ze słodyczami czy z kosmetykami ?
3. Znacie Chocolissimo ?

Have a great Christmas

Może Cię również zainteresować

30 komentarze

  1. Kalendarze rewelacyjne. A ich zawartość jeszcze lepsza :) czekolada pycha choć dominowała gorzka za którą średnio przepadam jednak tutaj mi bardzo smakowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kalendarze adwentowe. Te które pokazałaś są cudowne. Bardzo lubię takie czekoladki, z wielką chęcią bym wypróbowała :) Takie ręcznie wykonane czekoladki to jest coś :) Zdecydowanie bardziej wolę kalendarze ze słodyczami jak z kosmetykami :)

    PS. Fajnie, że wróciłaś do blogowania, trzymam kciuki by styczeń był dla Ciebie bardzo dobrym miesiącem :)

    Szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja też bardziej wolę kalendarze z czekoladkami :)

      Usuń
  3. Takie kalendarze adwentowe są super.

    OdpowiedzUsuń
  4. zazwyczaj kalendarze adwentowe tylko oglądam na YT:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie miałam, bo nie mogłam się zdecydować na kalendarz. Taki wybór ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki kalendarz adwentowy to sama pychota :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Na jedzenie czekoladek zawsze jest dobra pora ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodyczy nie jadam, więc nie kupuję takich kalendarzy. Ale w dzieciństwie zawsze miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam nigdy takiego kalendarza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ich wyroby czekoladowe są naprawdę piękne. Jeszcze żadnego nie miałam ale kiedyś zamówiłam dla kogoś czeloladki i wyglądały naprawdę wapaniale. To też świetny pomysł na prezent na różne okazje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekoladki wyglądają bardzo pięknie i są całkiem smaczne :)

      Usuń
  11. Uwielbiam kalendarze adwentowe :) W Niemczech w sklepach jest tego bardzo dużo. Nawet nie tyle, że same czekoladowe, ale z fanty czy z coca coli. I zamiast czekoladek, są napoje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ohh this is cute!
    ty for sharing :)
    have a nice day

    https://pandoraglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Taka forma kalendarza adwentowego? Jestem jak najbardziej na tak:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie jem słodyczy, ale wyglądają uroczo:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę taki zamówić na przyszły rok!:)

    OdpowiedzUsuń