Hybryda na włosach ? Czyli jak mieć piękne włosy jak z reklamy

6.8.21

 Hi

Pewnie wiele z Was czytając tego posta zastanawia się o co chodzi, myślicie "hybryda na włosy?". Na pewno każda z Was wie, że istnieje takie coś jak paznokcie hybrydowe, nie muszę Wam tłumaczyć co kryje się pod tym pojęciem, ale o co chodzi z hybrydą na włosach ? Już tłumaczę.  Hybryda to połączenie dwóch keratyn - mlecznej i tej wybranej przez fryzjerkę, która jest dostosowana do potrzeb Twoich włosów. Cząsteczki kreatyny przedostają się do włókna włosa i uzupełniają ubytki w nim powstałe na skutek czynników zewnętrznych (promieniowanie UV, suszenie, prostowanie, itp). Dzięki temu zabiegowi Twoje włosy staną się miękkie, zregenerowane i obłędnie błyszczące. Dodatkowo nie będą się puszyć, ponieważ wilgoć nie wniknie do wnętrza włosa, gdzie właśnie tam zachodziło puszenie się. Swój zabieg wykonałam u Your Beauty Anetka



Zalety hybrydy:

  • włosy są niesamowicie lśniące i wyglądają niczym z reklamy
  • posiada właściwości wzmacniające
  • niweluje puszenie się
  • włosy są bardzo miękkie i gładkie
  • nie trzeba używać prostownicy
  • uzupełnia ubytki we włosach, które powstały na skutek rozjaśniania, farbowania, promieniowania UV
  • utrzymuje się bardzo długo, bo aż 6 miesięcy, dzięki zawartości diamentowych drobinek, które pozwalają na maksymalne utrwalenie zabiegu
  • nadaje się do każdego typu włosów, od rozjaśnianych do tych z mocnym skrętem


Moja opinia :

Byłam strasznie zachwycona efektem po zabiegu. Włosy były milutkie w dotyku, gładkie i bardzo błyszczały. Z dwa miesiące przed zabiegiem rozjaśniałam włosy i muszę przyznać, że zabieg pomógł mi utrzymać włosy w dobrej kondycji, jakby nie uległy zabiegowi rozjaśniania. Chodzi mi o to, że po użyciu rozjaśniacza moje włosy były przesuszone i miałam na głowie coś w rodzaju "siana". Ten zabieg pomógł uzupełnić ubytki we włosach, które powstały na skutek rozjaśniania i dzięki temu po dzień dzisiejszy mogę cieszyć się pięknymi włosami. Zabieg robiłam w marcu tego roku, a więc będzie już 5 miesięcy. Nie spodziewałam się, że efekty, aż tak długo będą widoczne. Dodatkowo dzięki hybrydzie pozbyłam się swojego największego problemu, czyli puszenia się. Wystarczyła niewielka ilość wilgoci w powietrzu, a moje włosy odstawały w każdą stronę, okropnie to wyglądało. Musiałam prostować włosy, aby domknąć łuski i chociaż w ten sposób sprawić, żeby się nie puszyły, ale to niestety było krótkotrwałe i niszczyło moje włosy. Teraz nie straszna mi wilgoć w powietrzu lub niespodziewane opady deszczu, moje włosy są gładkie aż po dzisiejszy dzień. Z każdym zabiegiem stan moich włosów się poprawiał. To nie jest tak, że zrobicie jeden zabieg, macie super efekt przez kilka miesięcy i potem wracacie do tego co było na początku. Otóż nie, ja już jestem po trzecim zabiegu i mogę powiedzieć, że stan moich włosów jest o niebo lepszy niż jeszcze 2 lata temu. Pamiętajcie też, że aby zachować jak najdłużej taki efekt należy używać szamponów bez SLS. soli, alkoholi czy ziół, które otwierają łuski włosa i szybciej wypłukują keratynę. Na początku można używać odżywek z emolientami, a po 2-3 tygodniach można włączyć odżywki z keratyną i z substancjami nawilżającymi. Pamiętajcie też, żeby włosy wysuszyć ciepłym powietrzem. Musi być ono ciepłe, ponieważ pod wpływem ciepła aktywują sie substancje aktywne zawarte w keratynach.


Możecie sobie zobaczyć na moje poprzednie zabiegi u Anetki i jak wraz z nimi zmieniały się moje włosy. Widać, że odpowiednio dobrany zabieg może zrobić z włosami cuda. Zawsze chciałam mieć włosy jak z reklamy i w końcu się to udało. Oczywiście musicie pamiętać o odpowiedniej pielęgnacji w domu, o której pisałam tutaj : KLIK. Tutaj też możecie zobaczyć stan moich włosów na samym początku i same możecie ocenić efekt zabiegów: KLIK.
Oto moje wcześniejsze zbiegi : BOTOKS i SWEET LOVELY.


A tak wyglądają moje włosy po 5 miesiącach od zabiegu <3 




1. Znacie Your Beauty Anetka?
2. Słyszałyście o hybrydzie na włosach?
3. Miałyście wykonywany podobny zabieg? Jakie są Wasze opinie?

Have a nice day

Może Cię również zainteresować

49 komentarze

  1. Fajny zabieg, ale nie czuję takiej potrzeby :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie to wygląda ale ja mam krótsze włosy i nie wiem czy u mnie by pasowało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama też ma krótsze włosy do barku i całkiem ładnie to wygląda :)

      Usuń
  3. Pierwszy raz słyszę o tym zabiegu. Ciekawa sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy zabieg, aczkolwiek moje włosy kiepsko znoszą keratynę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zawsze możesz sięgnąć po botoks :)

      Usuń
    2. Kiepsko znoszą keratynę.?
      Czy możesz napisać coś więcej.? Np dlaczego tak twierdzisz.? ��
      Ja jeszcze nigdy nie slys, alam o czymś takim

      Usuń
  5. Ale piękny efekt! Twoje włosy aż błyszczą <3Może ja też kiedyś się skuszę bo moje włosy ostatnio strasznie się puszą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Koniecznie wypróbuj, bo moje włosy się strasznie puszyły na deszczu czy już przy niewielkiej wilgoci, a teraz, po trzecim zabiegu mam spokój :)

      Usuń
  6. O, pierwsze słyszę o hybrydzie na włosy :D o samych zabiegach keratynowych to tak, ale ten mix też fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam :) Efekt się zdecydowanie dłużej utrzymuje.

      Usuń
  7. Jejku jaki piękny efekt:*
    Buziaki😘

    OdpowiedzUsuń
  8. This sounds like a wonderful treatment! Your hair looks amazing!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Efekt bardzo ładny. :) Nie słyszałam jeszcze o tym zabiegu.

    OdpowiedzUsuń
  10. The texture of your hair changed visibly with this treatment, it looks so smooth now.

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz naprawdę bardzo ładne włosy :)
    Nie słyszałam o tym zabiegu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie to nie przekonuje, jeśli działa podobne jak kreatyna . Ma się ładne włosy ale tylko jak używasz . Jak zrezygnuje się włosy są potem fatalnym stanie . I to widziałam i słyszałam jak to wyglądało po przestanie użytkownika u kolezanek . Mimo to świetna rzetelna recenzja .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Keratyna się wypłukuje z włosa i trzeba wprowadzić odpowiednią pielęgnację i dietę, aby te ubytki uzupełnić. Ten zabieg uzupełnia te luki oczywiście na jakiś czas. Włosy w tym czasie wyglądają pięknie, ale to w naszym interesie jest zadbać o ich zdrowy i piękny wygląd.

      Usuń
  13. Dobry fryzjer i efekt naprawdę jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  14. What a great effect! Thanks for sharing.

    Infinitely Posh

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądają Twoje włosy po tym zabiegu, sama bym chciała na swoich taką hybrydę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie to nowość taki zabieg :D Efekt jest inponujący - sama sobie chyba kiedyś zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne włosy. :) Ja korzystałam jak dotąd tylko z botoksu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) I jsk efekty, zadowolona jesteś ? Ja miałam botoks za pierwszym razem :)

      Usuń
  18. Ślicznie. Jestem ciekawa jaki byłby efekt na włosach kręconych. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja pozostanę przy czarnych włosach

    OdpowiedzUsuń
  20. Efekt końcowy robi wrażenie :D Włosy wyglądają rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Moim włosom przydałby sie taki zabieg. Efekt naprawdę rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nawet nie słyszałam o takim zabiegu na włosy. Efekt zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  23. Sama bym chętnie zrobiła sobie. Twoje włosy wyglądają rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  24. Efekt jest świetny. Aż mnie kusi żeby to zrobić na swoich włosach

    OdpowiedzUsuń
  25. Efekt kusi żeby wybrac się na taki zabieg

    OdpowiedzUsuń
  26. Farba do włosów może także pełnić funkcję odżywiania i nawilżania włosów, szczególnie jeśli zawiera dodatkowe składniki pielęgnacyjne, takie jak olejki czy ekstrakty roślinne. Wybór odpowiedniej farby wymaga rozważenia kilku czynników, w tym obecnego koloru włosów, ich kondycji i pożądanego efektu końcowego. Należy pamiętać o regularnym odżywianiu i pielęgnacji włosów po farbowaniu, aby zachować ich zdrowie i blask.

    OdpowiedzUsuń