Spirulina

7.10.15

Witajcie



Dzisiaj przedstawię Wam kolejny zdrowy produkt-jest nim spirulina.
Spirulina to rodzaj zielononiebieskiej mikroalgi o kształcie spirali.Zawiera naturalny błonnik -chlorofil,który jest źródłem błonnika oraz wyróżnia się zawartością pełnowartościowego białka roślinnego ( ma go aż 60 g w 100g produktu !!!) wg: Bioplanet
Alga net
Zdaniem naukowców spirulina wykazuje zdolności oczyszczające, usprawnia metabolizm i procesy trawienia. Dodatkowo wspomaga układ immunologiczny, dzięki czemu zmniejsza ryzyko pojawienia się chorób (np. nowotworowych) na skutek działania wolnych rodników. Spirulina może dodatkowo wykazywać również zdolność stymulowania komórek macierzystych szpiku kostnego do ich wzrostu, spowalnia procesy starzenia, a także może wspomagać naprawę uszkodzonych komórek DNA. Jeśli chodzi o właściwości odchudzające, spirulina obniża poziom cukru we krwi, zmniejsza apetyt oraz poziom cholesterolu LDL (złego) - wg.Polki .


Spirulina ma dość specyficzny zapach i smak. Ja dodaję ją do smoothie lub potraw (osobiście nie polubiłam jej od pierwszego spróbowania ) . Jest ona zielonkawa i trudno schodzi z ubrań czy dłoni ,ale mimo tego warto ją stosować na jej właściwości zdrowotne.


Jest wiele firm oferujących spirulinę w proszku (można także kupić ja w tabletkach) . Osobiście polecam Wam firmę Bio Planet. Kupiłam ziarna kakaowca z tej firmy i się na niej nie zawiodłam. 


Do czego Wy stosujecie spirulinę ,albo jeśli pierwszy raz o niej czytacie to jakie wrażenie na Was wywarła?
Miłego wieczoru :)

Może Cię również zainteresować

0 komentarze