Style

27.10.15

Witajcie


To jest dopiero drugi mój post ze stylizacją. Chciałabym Wam pokazać coś innego niż jest na wszystkich blogach modowych.Wpadłam na pomysł.,aby opowiedzieć Wam trochę o materiałach z ,których zrobione są ubrania.Nie będą to informacje przepisane z internetu,ponieważ ukończyłam rok temu technikum odzieżowe.
Dzisiejsza stylizacja bardzo wpisuje się w jesienne klimaty. Całość jest w odpowiedniej kolorystyce : beż,czerń.Ubrania są wykonane z cieplejszych tkanin (prawie na tegoroczną jesień).




Beżowy sweterek kupiłam w C&A za 50 zł. Jest on wykonany w 100% z akrylu. Akryl jest to materiał bardzo miękki i ciepły , czasami trochę "gryzie" jeśli nic pod ten sweterek nie ubierzecie. Niestety może się pilingować tzn. do wystających włókienek przyczepia się kurz,nitki itp.Wtedy tworzą się ciemne,nieestetyczne kuleczki. Taki sweter lub rzeczy z akrylu polecam zakładać jak gdzieś wychodzicie (wtedy możecie go używać dłużej ) lub na jeden sezon na co dzień.
Jeśli chcecie go kupić w internetowym sklepie C&A to zapraszam tutaj : klik




sweter C&A
spodnie Stradivarius
olejek Mydlarnia u Franciszka (genialny na popękane usta :D )



takie są odcienie swetrów w C&A w Gemini Park w Tarnowie

Czarne spodnie ze sklepu Stradivarius są obowiązkowym elementem jesiennego stroju.Kosztują 99 zł (warto dać tyle ). W składzie mają : 66% bawełna, 28% poliester, 4%wiskoza i 2% elastan. Im więcej spodnie mają w swoim składzie bawełny tym lepiej - nie przetrą się tak szybko. Pasują do wszystkiego i pięknie podkreślają nogi :) Jak kupowałam spodnie w Stradivariusie do tego zestawu to kupiłam najpierw inne i tańsze 69 zł . Niestety rozmiar 36 był za mały ,a 38 za duży (strasznie marszczyły się nogawki na dole). Te są idealne i to jest rozmiar 36. Nogawki nie są uszyte tylko na te dziewczyny z bardzo chudymi nogami (jak w większości modeli) i bardzo chudymi biodrami. Bardzo polecam :)
Tutaj mam dla Was te spodnie w sklepie internetowym Stradivarius.



Skarpetki mam z Sinsay . Za 3 sztuki zapłaciłam z 20 złotych. Są za kostkę (idealne na zimę ).
Skład:98% poliester , 2% elastan.
Na zimę lepiej kupić cieplejsze skarpetki ,a na lato jakieś bawełniane ,które odprowadzają pot.
Tutaj są do kupienia : Sinsay.

Długo szukałam butów na koturnie w moim mieście. Jestem średniego wzrostu ,ale mając wysokiego chłopaka musiałam znaleźć jakieś wyższe buty . Udało mi się to w CCC. Dałam za nie ok 130 złotych ,ale opłacało się.Zacznę od zalet : są wygodne co jest najważniejsze dla mnie , noga nie boli od chodzenia w nich , nie gniotą nigdzie i są przed kostkę co jeszcze bardziej wydłuża nogi. Sama koturna ma z około 8cm ,więc jest dosyć duża.Buty z zewnątrz są zamszowe (chyba to jest ich jedyny minus)


Tutaj link do kupna butów z CCC.

Do całego zestawu dodałabym jeszcze ocieplaną katanę z C&A.
Niestety jest dosyć droga,bo kosztuje 150 złotych.

Jak Wam się podoba post ? Piszcie w komentarzach swoje odczucia. Zostawiajcie linki do siebie :)
Miłego dnia :)

Może Cię również zainteresować

0 komentarze