Olej z nasion chia na walke z upływającym czasem

3.10.16

Witajcie 

Na samym początku chciałabym Wam bardzo podziękować za ponad 200 obserwatorów, to bardzo wiele dla mnie znaczy :) Z tej okazji postanowiłam napisać dzisiejszą recenzję w trochę inny sposób, wzbogacić ją cennymi radami.
Każda z nas zmaga się z upływającym czasem i jego skutkami. Mimo ,że mam lekko ponad 20 lat to już zauważyłam na swojej skórze efekty starzenia się skóry. W okolicach oczu,ust i brwi pojawiły się pierwsze delikatne zmarszczki.Postanowiłam jakoś opóźnić procesy starzenia się skóry i przede wszystkim spłycić już powstałe zmarszczki.Długo szukałam odpowiedniego naturalnego kosmetyku i w końcu znalazłam. Okazał się nim być olej z nasion chia od EcoSPA .

Każdy z nas słyszał chyba o szałwii hiszpańskiej ,a raczej o jej nasionach zwanych nasionami chia.Nasiona te pochodzą z Meksyku.Posiadają one bardzo cenne kwasy omega 3, białko, flawonoidy oraz dużo przeciwutleniaczy. Wszystkie te składniki sprawiają ,że olej z nasion chia pomaga opóźnić proces starzenia się skóry.

Opis producenta: 

Zimnotłoczony olej z nasion Chia ma duże stężenie kwasu alfa-linolenowego, który jest bardzo wartościowy ,ponieważ  nawilża skórę i włosy. Stosowanie oleju sprawia,że zmniejszają się drobne zmarszczki , poprawia się elastyczność skóry i jest pomocny przy skórze trądzikowej. Uznawany za jeden z najlepszych olejów, który opóźnia procesy starzenia skóry. Poprawia elastyczność skóry i ujednolica jej  koloryt.
Olej Chia ma  naturalne antyoksydanty, witaminy i duż minerałów, więc chroni  przed działaniem wolnych rodników.
Olej z nasion Chia jest w  czołówce pod względem ilości posiadanych kwasów omega-3 i 6 oraz witamin i minerałów takicj jak : żelazo, magnez, fosfor, wapń.Bardzo dobrze sie wchłania i nie pozostawia tłustego filmu .

Moje odczucia:

Bardzo podoba mi się buteleczka i jej etykieta. Są proste,a butelka ma ciemny kolor , dzięki temu na olej nie działają promienie słoneczne i dłużej zachowa swoje właściwości.
Olej z nasion chia ma kolor lekko złoty ,ale nie barwi skóry. Jego zapach jest przyjemny i delikatny.
Olej jest bardzo wydajny. Buteleczka o pojemności 30 ml wystarcza na 6 miesięcy stosowania na twarz,szyję ,dekolt i jako balsam do ust czy odżywka do paznokci.
Co do działania to jestem z niego naprawdę bardzo zadowolona. Miałam zniszczone paznokcie,które się rozdwajały,a po dwutygodniowej kuracjo olejkiem stały się twarde i gładkie.Jeśli borykacie się z problemem spierzchniętych ust to olej z nasion chia jest stworzony dla Was.Wystarczy wcierać 2 krople w usta przed wyjściem na dwór, na noc i po kontakcie z wodą. Już po 3 dniach zobaczycie różnicę ,a po tygodniu Wasze usta znów będę gładkie. Jego kolejną zaletą jest to ,że w jego składzie jest tylko olej z nasion chia ,więc nie zawiera żadnych konserwantów i nie wprowadzamy ich do swojego organizmu.Jeśli chodzi o moje drobne zmarszczki to je lekko zmniejszył po 2 miesiącach stosowania. Uważam ,że to jest za krótki okres ,aby olejek czy jaki inny krem mógł zadziałać . Na efekty pewnie będę musiała poczekać do pół roku.Mimo wszystko nie zniechęcajcie się, w niedługim czasie zobaczycie efekty :) Olejek z nasion chia można kupić pod tym linkiem Olejek z nasion chia EcoSPA sklep

I really like this bottle and label. Chia seed iol have a light gold color, but not stain the skin.Oil is highly efficient. As for the effect of it I am really very happy. I had damaged nails which was double and after two weeks treatment oil has become hard and smooth.
Bardzo dziękuję firmie EcoSPA za możliwość testowania tego olejku.
Używałyście już kiedyś olejku z nasion chia lub jakiegokolwiek kosmetyku z tymi nasionami? Wiecie gdzie zostały zrobione te zdjęcia?
Jeśli chcecie się wymienić lajkami na Facebooku to jestem chętna.Zacznijcie i dajcie znać na Fb lub w komentarzu Natalie Forever Facebook .

Miłego dnia :)

Może Cię również zainteresować

70 komentarze

  1. ooo fajny ten olej :D przydałby mi się na spierzchnięte usta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. great post... have a nice day...
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh, that sounds really interesting and so lovely pictures!
    Have a good week

    OdpowiedzUsuń
  4. this product sounds good
    www.alessandrastyle.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam wcześniej styczności z takim olejkiem, ale z chęcia mu się bliżej przyjrzę. Sama niedawno skończyłam dopiero 20 lat, lecz tak jak Ty dostrzegam już drobne zmarszczki, których chciałabym się pozbyć, a przynajmniej ''zahamowac'' ich dalsze powstawanie. Fajnie, że olej dobrze wpływa także na paznokcie jak i usta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten olejek na wszystko dobrze wpływa :) Nic tylko go stosować :)

      Usuń
  6. Ty masz olejek a ja z mężem zajadam nasiona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasiona też mam i bardzo lubię je dodawać do smoothie :D

      Usuń
  7. Nie lubię olejków ale jakoś mnie zachęciłaś do kupna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ciekawy ten olejek :) ja za 3 tygodnie mam 20te urodziny, ale nie przejmuję się jak narazie takimi rzeczami, może z czasem gdy coś zauważę to wrócę do Twojego posta haha :):)
    nie mniej fajnie opisane, ciekawe właściwości :)
    pozdrowienia!
    tysiatestuje.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie mi bardzo miło ,jeśli wrócisz do tego posta :)

      Usuń
  9. Wypróbowałabym :) ostatnio pokochałam olejki :) z nasion chia nie miałam jeszcze teraz kończę olejek z Avocado a drugi to z konopii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejku z awokado jeszcze nie miałam ,ale z chęcią bym go wypróbowała :)

      Usuń
  10. Olejki stosuję przede wszystkim do włosów :) I demakijażu.
    Proponowałaś obserwację, ja już. Czekam na rewanż ;p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rzadko stosuję olejki do włosów, ponieważ moje włosy są cienkie i je to za bardzo obciąża.

      Usuń
  11. Nie słyszałam wcześniej o tym olejku.Brzmi rewelacyjnie muszę się na niego skusić ;)
    http://beautybloganeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie EcoSPA jest jeszcze wiele nieznanych Wam olejów :)

      Usuń
  12. que buena pinta, habrá que probarlo
    Te espero por mi nuevo post bonita, mil besos!
    http://patriciasanchezstylestreet.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  13. Slyszałam o cudownych właściwościach, nie stosowałam, ale warto ;)

    Zapraszam do siebie :http://kobiecomania.blogspot.com/
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny desing bloga :)
    Nie słyszałam o tym olejku , może wypróbuje , ma podobno świetne właściwości .:)
    Mój Blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście ,że ma świetne właściwości.

      Usuń
  15. Nie miałam tego oleju, ale ogólnie bardzo lubię stosować oleje na twarz na noc zamiast kremu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również. Na dzień tylko stosuję krem do twarzy.

      Usuń
  16. Ja mam 23 lata i ani mi się widzi używać kremów przeciwzmarszczkowych :D ale wiem, że skóra najmniej starzeje się gdy jest odpowiednio odżywiona i nawilżona dlatego takiego olejku z chęcią bym używałam. Nigdy nie miałam okazji ale bardzo przypadł mi do gustu olej z pestek malin :) Na co dzień stawiam na nawilżenie kremem Oillan :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze piszesz. W tym wieku (20+) trzeba nawilżać skórę i dodatkowo ją odżywiać. Jeszcze nie ma potrzeby używania kremów przeciwzmarszczkowych.

      Usuń
  17. Thank you for your review, I'm really into Chia seeds at the moment

    Rosy | Sparkles of Light Blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Great post dear!

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam chia więc olej pewnie też bym polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nasiona chia próbowałam, ale w deserach. ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasiona chia są dobre w każdej postaci :)

      Usuń
  21. Hej, super post oraz blog. Obserwuję kochana!
    A u mnie nowy post http://ascardisis.blogspot.com/2016/10/daily-makeup-routine.html
    Jesli chcesz to wpadnij :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Z chęcią do Ciebie zaglądnę :)

      Usuń
  22. I have never tried chia seed oil but the concept is intriguing.
    LaToya
    www.toyastales.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja jeszcze na zmarszczki muszę poczekać, haha. Jednak gdy się pojawią to z chęcią mogłabym użyć tego olejku :)
    Pozdrawiam!
    http://loony-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. O, nie miałam pojęcia że jest taki olejek :P O samych nasionach chia i ich dobroczynnych właściwościach na organizm już słyszałam i nawet kiedyś je jadłam, ale w kosmetyce nie są chyba jeszcze tak popularne.

    Co do EcoSpa - też często stamtąd zamawiam! Asortyment jest świetny i zawsze jestem zadowolona :))

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam :) Bardzo lubię EcoSPA :)

      Usuń
  25. Uwielbiam wszelkie olejki do pielęgnacji ale tego jeszcze nie miałam ;p nasionka chia uwielbiam jeść z kanapkami :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam,ale chętnie wypróbuje! :)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  27. Great post!
    Have a nice week-end!
    Gil Zetbase
    http://gilzetbase.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Brzmi ciekawie ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. krajobraz na tych zdjęciach nie pozwala mi się skupić na treści :P
    uwielbiam góry!!!
    Pozdrawiam, http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. supeer, nie wiedziałam że ma takie działanie, moim pazurkom też przydałaby się regeneracja

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawa jestem czy by mu się udało usunąć te zmarszczki z mojego czoła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam,że po kilku miesiącach by się zmniejszyły.

      Usuń