Kojąca świeżość bez podrażnień

7.8.17

Hi

Dzisiejszy wpis dotyczył będzie płynu do higieny intymnej. Na półkach sklepowych znajdziecie mnóstwo płynów do higieny intymnej, ale pytanie brzmi który wybrać? Na przykładzie żelu od e-Fiore opowiem Wam co powinien zawierać idealny płyn/żel oraz czym się należy kierować przy wyborze tego produktu.


Organiczny żel do codziennej pielęgnacji okolic intymnych, skutecznie i delikatnie oczyszcza, odświeża skórę oraz koi podrażnienia. Został oparty na prostej, naturalnej recepturze, wzbogaconej o olejek lawendowy, d-pantenol i kwas mlekowy, aby wspomagać procesy regeneracji podrażnionej skóry okolic intymnych. Olejek lawendowy odświeża, koi skórę, ma właściwości przeciwbakteryjne. D-Pantenol wykazuje działanie gojące, łagodzące podrażnienia. Kwas mlekowy zapewnia odpowiednie utrzymanie pH, a także działa nawilżająco. Żel stworzony dla tych, którzy cenią sobie prawdziwie, naturalne kosmetyki. Aż 99% wszystkich składników jest pochodzenia naturalnego. Nie zawiera: mydła, SLS, SLES, barwników, parabenów i alergenów. Produkt o delikatnym, naturalnym zapachu olejku lawendowego, bezpieczny dla osób z wrażliwą skórą, do codziennego stosowania.


Bardzo długo szukałam swojego idealnego płynu do higieny intymnej. Dla mnie produkt musi być jak najbardziej naturalny, nie może mnie podrażniać ani w żaden sposób szkodzić, powinien też mieć ładne opakowanie i przyjemny zapach lub jego brak. Ten żel taki jest. Zawiera aż 99% składników naturalnych, jest pozbawiony SLS, SLES, parabenów, silikoów i mydła. Ma przepiękne, delikatne i ekologiczne opakowanie. Ma konsystencję lekkiego żelu i subtelnie pachnie lawendą. Nie pieni się zbyt mocno i dzięki temu nie wysusza tych delikatnych części ciała. Bardzo dobrze myje, nawilża i koi podrażnienia. Jak dla mnie nie ma lepszego płynu do higieny intymniej niż ten :) Możecie go kupić tutaj: KLIK PŁYN 
W sklepie e-Fiore jest akurat promocja na ten płyn :)

1. Co sądzicie o tym płynie ?
2. Macie swoje ulubione produkty do higieny intymnej?
3. Czym się kierujecie przy wyborze płynu do higieny intymnej?

Have a nice evening

Może Cię również zainteresować

38 komentarze

  1. Pierwszy raz się z nim spotykam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On jest dosyć nowy i pewnie dlatego pierwszy raz o nim słyszysz :)

      Usuń
  2. nie słyszałam o nim wcześniej :) ale wydaje się być godny uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam go ja najczęściej wybieram laktacyd :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też stosowałam laktacyd, ale odkąd mam ten żel to nie używam już innego :)

      Usuń
  4. skusiłabym się :)

    codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam okazji jeszcze używać płynów do higieny intymnej naturalnego pochodzenia. Zazwyczaj robię zakupy stacjonarnie a ciężko znaleźć taki płyn. Opis i recenzja jest zachęcająca

    OdpowiedzUsuń
  6. O tym nie słyszałam, wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przy wyborze płynu do higieny intymnej kieruję się jakością samego produktu i jego składnikami, nie chcę myć się szkodliwymi chemikaliami, które niekoniecznie są dobre dla naszej delikatnej skóry. O tym płynie nigdy nie słyszałam, jednak widzę, że warto się zainteresować. Piszesz o tym, że jest bez SLS i innych niewłaściwych składników, co ogromnie zachęca do przetestowania, aktualnie na wykończeniu jest mój dotychczasowy płyn, jednak chętnie się w niego zaopatrzę.

    OdpowiedzUsuń
  8. I have never heard of this brand before.
    Have a good evening

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy produkt, nigdy nie miałam. Fajnie, że jest ze składników naturalnych :3.
    Nie mam ulubionego żelu do higieny, jednak lubię gdy taki produkt ładnie pachnie, ma odpowiednie ph i zawiera ciekawe składniki jak np. bursztyn :).
    pozdrawiam ♥
    w wolnej chwili zapraszam :)
    http://stylowana100latka.blogspot.com/2017/08/wyciagnij-palec-utna-ci-reke.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znałam tego produktu ani firmy. Zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I produktach z tej firmy wiele razy pisałam na blogu.

      Usuń
  11. Ja używam cały czas jednego z Ziaji

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam go, ale zachęca do wypróbowania naturalnym składem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz go widzę, ale nabrałam ochoty na ten płyn:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cześć ☺
    Tak jak prosiłaś odpisuję
    Aby zostać trustedblogerką wystarczy napisać że chcesz nią zostać w komentarzu na stronie:http://www.trustedcosmetics.pl/trustedblogerki/jak-dolaczyc-do-grona-trustedblogerek/comment-page-10/#comment-29765


    P.s.zelu nie znam☺
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tego produktu, ale jest kuszący :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie słyszałam o nim, ja nie mam zbyt dużego wyboru w Anglii, mam dwa ulubione tam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń