Lawendowe mydło wykonane tylko z naturalnych składników

18.10.17

Hi

Od pewnego czasu panuje moda na naturalne kosmetyki. Każda z nas chce mieć pewność, że stosując dany kosmetyk faktycznie piękniejemy, a nie jeszcze sobie szkodzi. Naturalne szaleństwo opanowało nie tylko kremy do twarzy, balsamy do ciała czy produkty do włosów, ale nawet tak pospolite mydła. Dawniej mydło do mycia kojarzyło mi się ze zwykłym szarym mydłem lub ze zwykłą kostką substancji o zasadowym pH, a teraz mydła zostały odmienione. Mają ciekawe kształty, kolory, w środku można znaleźć susz kwiatowy czy pielęgnacyjne olejki. Dzisiaj chciałabym Wam opowiedzieć trochę o mydełku lawendowym od e-Fiore


Krótki opis :

Naturalne, lawendowe mydło wykonane jest z masła Shea, naparu lawendowego oraz z olei. Nie znajdziecie w nim konserwantów, sztucznych barwników, aromatu i SLS, SLES. Przeznaczone jest do cery wrażliwej, alergicznej, wiotkiej. Można go codziennie używać do mycia twarzy, rąk, higieny intymniej i pielęgnacji niemowląt.


Moja opinia :

Przede wszystkim mydło ma ciekawy kształt, kolor i pięknie pachnie lawendą. Zapach jest wyważony, ani nie jest za słaby ani nie przydusza. Dodatkowo bardzo ładnie prezentuje się w łazience na mydelniczce. Aż szkoda mi go było używać, bo tak pięknie wygląda. Bardzo podoba mi się jego naturalny skład i to, że faktycznie nie ma w nim żadnych szkodliwych substancji ani SLS, SLES. Na początku bałam się go używać, ponieważ mam lekko wrażliwą skórę. Na szczęście mydełko nie uczuliło mnie, nie podrażniło skóry. Po umyciu buzi tym mydłem nie czułam pieczenia ani ściągnięcia. Skóra była nawilżona, gładka i świeża. Stosowałam je do mycia twarzy, dłoni i ciała. Kupić je możecie tutaj : naturalne mydło lawendowe


Skład:

*Cocos Nucifera Oil- olej kokosowy 
*aqua
*Butyrosperum Parkii Butter - masło Shea
*Olea Europea Fruit Oil - oliwa z oliwek
* Sodium Hydroxide - woda destylowana z zasadą sodową
*Prunus Amygdalus Dulcis Oil- olej ze słodkich migdałów
* Kaolin Illite- glinka różowa
*Linalool- linalol, ma właściwości bakteriobójcze
*Lavendula Angustifolia Flower- napar z lawendy
*Limonene- związek zapachowy znajdujący się w skórce cytryny
*Geraniol- związek występujący w olejkach eterycznych 


1. Co sądzicie o takich mydełkach?
2. Używał ktoś tego mydełka?
3. Wolicie naturalne mydła czy te tradycyjne ze sklepu ?

Have a nice day 


Może Cię również zainteresować

34 komentarze

  1. Uwielbiam takie naturalne mydełka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. widze że nowości od e-fiore muszę tam zajrzeć

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za mydełkami w kostkach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Looking great!
    Have a nice evening!
    Gil Zetbase

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham takie mydełka <3.
    Zapraszamy do nas :).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio mam mega fazę na takie naturalne mydełka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :) Przynajmniej wiemy, że w ich składzie nie ma substancji, które by nam zaszkodziły.

      Usuń
  7. Interesting post dear! thanks for sharing xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bardzo rzadko używam takich mydeł bo nie przepadam za nimi nawet jak są naturalne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. That looks really interesting :)
    Have a good weekend

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze mydełka.
    mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Tych mydełek jeszcze nie widziałam. Ja również od jakiegoś czasu interesuję się kosmetykami naturalnymi. Chciałabym,aby opanowały one całkowicie moją łazienkę:). Pozdrawiam
    www.kobiece-inspiracje.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ja ostatnio używam lawendowego z Biolaven i jestem zadowolona. Pewnie i to by mi się podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda jak kostka ptasiego mleczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahah :D Ciekawe porównanie. W takim razie musi to być baaaardzo duża kostka ptasiego mleczka :D

      Usuń
  14. No skład ma rewelacyjny! I zapach lawendy mnie bardzo przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się spodobało :) W takim razie zachęcam do zakupu :)

      Usuń