Naturalne, korzenne mleczko do ciała na ratunek suchej skórze

2.12.17

Hi


Dzisiaj znowu porozmawiamy sobie o naturalnych kosmetykach. Chciałabym Wam pokazać, że warto zacząć ich używać. Zauważyłam, że w ostatnim czasie dużo więcej Polek po nie sięga. Jako przykład mogę podać dużą ilość osób, które były na Ekotykach w Krakowie. Przez to, że interesujemy się naturalnymi produktami to co raz więcej firm produkuje kosmetyki a la naturalne podając na opakowaniu, że ma tam kilkanaście składników naturalnych, lecz gdy spojrzymy na skład (INC) to  zobaczymy, że składniki te zostały umieszczone na ostatnich miejscach. A co to dla nas oznacza ? Że składnik ten jest w tym kremie czy balsamie lecz w bardzo małej ilości. Dlatego czytajmy składy kosmetyków i nie dajmy się oszukać !


Mleczko do ciała pomarańcza & cynamon & goździk 

Opis produktu : 
Mleczko to ma lekką konsystencję i bardzo szybko się wchłania. Nie zawiera parabenów, konserwantów, PEG, PPG, wazeliny, silikonów, parafiny SLS, SLES, formaldehydu. Dzięki obecności kompleksy Liporedux nie tylko spala tkankę tłuszczową ale i blokuje jej odkładanie. Skóra jest miękka i elastyczna dzięki obecności olejku pomarańczowego. Z kolei olejek goździkowy, cynamonowy i kofeina rozgrzewają skórę, poprawiają mikrokrążenie przez co niwelują cellulit i zapobiegają jego powstawaniu.



Moja opinia :
Produkt ten ma bardzo ładne opakowanie, które jest wygodne w używaniu. Ma pompkę, więc można wycisnąć tyle produktu ile potrzeba oraz nie dostaje się do środka powietrze ani bakterie z naszych rąk. Dzięki temu produkt dłużej zatrzymuje swoje właściwości. Co do konsystencji to jest lekka, przyjemna i mleczko bardzo szybko się wchłania. Nie musiałam czekać 15 minut po kąpieli zanim będę się mogła ubrać, a jak wiadomo wszyscy teraz się cały czas spieszymy. Bardzo dobrze nawilża skórę oraz delikatnie ją rozgrzewa. W końcu zniknął mój odwieczny problem łuszczącej się skóry na udach i łydkach. Zapach jest przepiękny, korzenny, bardzo kojarzy mi się ze świętami. Gorąco go Wam polecam !
Kupić je możecie tutaj :mleczko pomarańcza &goździki & cynamon


Skład :
*aqua
*caprylic
*glycerin
*myristyl myristate
*Butyrospermum Parkii Buter - masło Shea
*ethylhexyl cocoate
*glyceryl stearate citrate
*Caffine - kofeina
*Prunus Amygdalus Dulcis Oil - olej ze słodkich migdałów 
*Olus Oil
*tocopherol
*Carnitine Isomerized Linoleate
*Citrus Aurantium Dulcis Pell Oil - olej z kwiatów pomarańczy 
*Eugenia Caryophyllus Bud Oil - olejek z pąków goździka
*Cinnamomum Zeylanicum Bark Oil - olej z kory cynamonowej 
*Phytic Acid
*Sodium Citrate
*Sodium Polyaclyrate
*Isotridecyl Isononanotae
*Trideceth 6
*Alkyl Acrylate Crosspolymer
*Sodium Benzoate
*Phenoexyethanol
*Ethylhexylglycerin
*Sodum Hydroxide
*Parfum
*D-Limonene
*Linalool
*Eugenol
*Citral
*Cinnamaldehyde
*Geraniol
*Cl 19140
*Cl 16255



1. Słyszeliście o firmie Harmonique?
2. Stosujecie produkty korzenne zimą?
3. Wolicie mleczka czy masła do ciała ?

Have a nice weekend

Może Cię również zainteresować

18 komentarze

  1. Lovely product, look so useful.
    Great post darling, so nice and interesting.
    Enjoy in the weekend!

    New post is on my blog.
    Visit me,Hope see you soon. Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  2. I am sure I would love the scent. I use both lotions and butters :)
    Have a good weekend

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje się być fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie słyszałam o tej firmie, ale goździki nie popadają w mój gust :/
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym mleczku jest jeszcze cynamon i inne korzenne przyprawy :D

      Usuń
  5. podoba mi się :) szybkie wchłanianie i cynamon- dla mnie super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje mi się, że takie korzenne kosmetyki mogą powodować podrażnienie lub zaczerwienienie skóry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie są w dużych ilościach to nie powodują takich problemów. Sama się tego boję, ponieważ mam wrażliwą i naczynkową skórę, a to mleczko nie przysporzyło mi żadnych problemów :)

      Usuń
  7. Nie słyszałam o tej firmie, niemniej jednak jest kusząca!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie je kupię ☺
    Lubię i masła i mleczka ale zapach pomarańczy i goździków kojarzy mi się właśnie z zimą i Świętami Bożego Narodzenia 🎄
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń