Cytrusowo- drzewna woda toaletowa dla mężczyzn Nou Avery

23.7.18

Hi

Bardzo ciężko jest mi kupić wodę toaletową mojemu narzeczonemu, ponieważ jak mi się coś podoba to jemu nie. Mamy kilka wspólnych ulubionych wód toaletowych, ale takich z wyższej półki. Długo szukałam wody o odpowiednim zapachu, który by nam obojgu się podobał, o dobrej trwałości oraz niedrogiej i w końcu mi się udało. Możecie ją kupić w Rossmanie, a przeczytać o niej możecie też tutaj : Nou Avery


Opis produktu :

Nou Avery to woda toaletowa dla nowoczesnych i aktywnych mężczyzn. Jest idealna do rozpoczęcia z nią poranka, który jest zapowiedzią dnia pełnego wyzwań. Odświeża, pobudza do działania dzięki obecności energetycznej bergamotki, odświeżającej cytryny i kwiatów neroli.


Moja opinia :

Na początku nie byłam zachwycona tą wodą toaletową, jak czytałam nuty zapachowe. Ogólnie wolę bardziej ciepłe nuty zapachowe w męskich perfumach. Gdy pierwszy raz rozpyliłam tą wodę to bardzo mi się spodobała. Potem użył jej mój narzeczony i na nim jeszcze bardziej mi się spodobała :) Na początku poczułam bergamotkę, którą bardzo lubię, a w mniejszej ilości neroli i cytrynę. Po godzinie, może dwóch wyczułam nuty lawendy przeplatające się z owocami jałowca oraz delikatną woń szałwii. Po 3-4 godzinach wyczułam w końcu moje ulubione nuty, czyli drzewo sandałowe, mech i bursztyn.
Woda jest bardzo trwała, wytrzymuje od 5 do 8 godzin. Zapach jest świetnie skomponowany, tak że na początku wyczuwa się świeżość, a potem stopniowo to orzeźwienie jest zastępowane przez cięższe i cieplejsze nuty zapachowe. Jak dla mnie jest to idealna woda toaletowa dla mężczyzny na lato.


Opinia Kuby : 

Woda ta jest przyjemna w zapachu. Dodaje pewności siebie oraz daje poczucie świeżości.  Bardzo fajna na okres letni. Na początku sceptycznie podchodziłem do trwałości (przed spróbowaniem) zapachu, jednak po wypróbowaniu okazało się, że jest trwalsza niż inne droższe wody toaletowe.

Nuty zapachowe :

Nuty głowy: bergamotka, cytryna, kwiat gorzkiej pomarańczy (neroli)
Nuty serca : lawenda, owoce jałowca, szałwia
Nuty bazy: mech, drzewo sandałowe, bursztyn


1. Co sądzicie o tej wodzie toaletowej ?
2. Wasi mężczyźni stosują ją ?
3. Jakie nuty zapachowe najbardziej lubicie w męskich zapachach ? 

Have a nice Monday 

Może Cię również zainteresować

26 komentarze

  1. Hello, thanks for the information. Have a nice day! xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Tej wody nie znam, ale wydaje mi się że zapach nie spodobałby mi się,zdecydowanie wolę słodycz w perfumach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No no zapach moglby sie spodobac mojemu mezowi jak i mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój narzeczony lubi mocne zapachy, za czym ja znowu nie przepadam. Myślę że ta woda toaletowa by mi się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do zakupu i do przetestowania na skórze narzeczonego :D

      Usuń
  5. Myślę że mojemu tacie spodobałyby się te perfumki :)

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że nie można powąchać przez Internet ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie kojarzę tej perfumy :) ja zawsze kupuje te same- i dla mnie, i dla mojej drugiej połówki :D mamy swoich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Thanks a lot :D

    looks amazing my friend :D loved it!

    NEW TIPS POST | ESSENTIAL IN A TRAVEL NECESSAIRE. <3
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba wiem co kupię swojemu facetowi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł na prezent dla chłopaka :D

    OdpowiedzUsuń