Makijaż z You Are Cosmetics Polska

29.8.18

Hi

Każda z nas marzy o pięknym, podkreślającym naszą urodę makijażu. Ale czy wiedziałyście, żeby makijaż dobrze się trzymał i wyglądał na naszej skórze to trzeba najpierw ją przygotować ? Nie można nakładać kosmetyków kolorowych na nieoczyszczoną i nie przygotowaną wcześniej skórę. Każdy typ skóry przygotowuje się inaczej. Najwięcej pracy jest w przypadku skóry tłustej, ponieważ trzeba stale usuwać nadmiar sebum. Odpowiedniego przygotowania wymaga cała skóra, również skóra na powiekach. Czy miałyście tak, że godzinę po aplikacji cieni do powiek były one zrolowane? W dalszej części posta dowiecie się jak przygotować skórę pod makijaż oraz zapoznacie się z recenzją kosmetyków kolorowych You Are Cosmetics Polska.


Baza pod cienie do powiek

Opis produktu :
Baza pod cienie do powiek jest niezastąpioną częścią dobrego makijażu. Bez niej cienie nie utrzymają się przez 24 godziny na powiekach, bez konieczności poprawiania. Baza wygładza powieki i wzmacnia intensywność kolorów. Baza nadaje się do wszystkich typów cery. Kupić ją możecie tutaj : baza pod cienie do powiek




Moja opinia :
Baza ma miłą, kremową konsystencję, która bardzo łatwo się rozprowadza po delikatnej skórze powiek. Po nałożeniu na powieki najpierw jest w kolorze nude, a potem robi się niewidoczna, ponieważ idealnie stapia się z kolorem skóry powiek. Pozostawia na skórze delikatny film i jednocześnie wygładza wszelkie nierówności na powiekach. Cienie trzymały się zdecydowanie dłużej na powiekach niż gdy nie użyłam bazy oraz nie były zrolowane w przypadku opadającej powieki. Jest też niedroga, kosztuje niecałe 10 złotych.




Paletka 4 cieni do powiek

Opis produktu :
Paletka ta pozwoli Ci stworzyć odpowiedni makijaż na każdą okazję. Będzie Ci ona towarzyszyć wszędzie, gdziekolwiek pójdziesz. Jest mała, więc możesz schować ją do torebki czy kieszeni, aby móc w każdej chwili poprawić makijaż. Kupić ją możecie tutaj : paletka_4_cieni_do_powiek


Moja opinia :
Paletka jest mała, poręczna, można ją wszędzie ze sobą zabrać, aby w każdej chwili poprawić lub zmienić makijaż. Paletka łatwo się otwiera, w środku posiada cztery cienie do powiek w odcieniach brązu i zgaszonego różu oraz mały pędzelek zakończony gąbeczką z obu stron. Cienie z łatwością przylegają do pędzelka, są mocnonapigmentowane i ładnie wyglądają na powiekach (na zdjęciu poniżej widać jak wyglądają na skórze- nakładałam cienką warstwę).




Bronzer Essential

Opis produktu :
Bronzer ten pozwoli Ci wyglądać pięknie i promiennie przez cały rok, nawet zimą. Dzięki niemu cera staje się matowa, a skóra uzyskuje odcień letniej opalenizny. Można nakładać go jako puder bronzujący lub do wymodelowania twarzy. Puder jest dostępny w trzech odcieniach : Flaxen (najjaśniejszy), Bronze ,  Biscotti. Kupić go możecie tutaj : bronzer essential


Moja opinia :
Bronzer ten zamknięty jest w plastikowym, przezroczystym opakowaniu. Kupuje się go bez pędzelka. Jest mały, więc można go wszędzie ze sobą zabrać. Bardzo łatwo się go nabiera, wystarczy delikatne pociągnięcie pędzlem. Na buzi od razu jest widoczna pierwsza warstwa, więc lepiej nałożyć mniej i w razie potrzeby można dołożyć kolejną warstwę. 
Mam jasną cerę, więc wybrałam puder o odcieniu Flaxen. Używałam go głównie do konturowania twarzy i tutaj się sprawdził w 100 %. Nie musiałam nakładać za dużo warstw, ponieważ już po pierwszym pociągnięciu pędzlem był on widoczny na twarzy.




1. Czy robiąc makijaż dbacie o odpowiednie przygotowanie skóry ?
2. Znacie firmę You Are Cosmetics Polska ?
3. Podzielcie się swoją opinią dotyczącą tych trzech kosmetyków.

Have a nice day

Może Cię również zainteresować

40 komentarze

  1. O tej marce jeszcze nie słyszałam ale wydaje się interesująca:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam tą markę :D jedne z lepszych kosmetyków jakich używałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Baza pod cienie i paletka wygladaja zachecajaco <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znałam wcześniej tej firmy - fajnie że o niej piszesz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zupełnie nie znam tej marki. Pierwszy raz o niej słyszę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam, ale korektor wydaje się być zachęcający :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam marki, ale lubię kosmetyki o lekkiej konsystencji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam marki.Może warto się zapoznać

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłabym skłonna przetestować tę bazę pod cienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post , I'm following you , please follow me too

    www.makeyourfashionchoice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej marki, ale baza pod cienie do powiek wydaje się świetna :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tej firmy ale te cienie mnie powaliły są śliczne 😊 Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczne i mocnonapigmentowane :) Ciężko znaleźć takie i nie wydawać przy tym majątku :)

      Usuń
  13. Nie znam tej firmy ale to pewnie dlatego, że ja praktycznie się nie maluję no chyba, że wyskoczy jakaś "impreza" :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie słyszałam o tych kosmetykach :) super, że sprawdziły się u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tych kosmetyków ale paletka bardzo mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jestem właśnie w tej najbardziej problematycznej grupie kobiet z cerą tłustą :/
    i przez to np dłuuuuugo szukałam odpowiedniego podkładu, który by się nie rolował w ciągu dnia i którego nie musiałabym poprawiać.... długo mi to zajęło, ale znalazłam taki uff

    Bardzo podoba mi się ta paletka cieni do powiek- jak najbardziej moja kolorystyka <3

    OdpowiedzUsuń
  17. I agree applying base makes a big difference. Helps the shadows last longer.
    Beautiful products!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tej firmy jeszcze o niej nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie słyszalam jeszcze o tej marce. Najbardziej podoba mi się paletka. Akurat ostatnio spodobały mi się cienie w kolorze różu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie słyszałam o tej marce. Muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  21. Markę znam tylko ze słyszenia. Póki co nie miałam okazji używać jej kosmetyków

    OdpowiedzUsuń