Jak zwiększyć gęstość włosów?

23.1.20

Hi

Nie wiem czy wiecie, ale od jakiś dwóch lat mam problem z wypadającymi włosami. Wszędzie je widziałam w ogromnej ilości tylko nie na głowie. Pełno ich było na łóżku, na sitku w wannie podczas mycia włosów, na ubraniach oraz na szczotce. Jak wiadomo włosy mogą wypadać z różnych powodów m.in: w wyniku długotrwałego stresu, przez niewłaściwą pielęgnację, przez zmiany hormonalne. Co należy zatem zrobić, żeby dowiedzieć się gdzie leży przyczyna wypadania włosów?



Oczywiście na początek warto sobie zrobić podstawowe badania krwi plus badania na tarczycę (TSH, fT3, fT4) oraz badania na nadnercza (poziom kortyzolu, DHEAs). Jeśli wyniki będą w normie to trzeba poszukać przyczyny gdzie indziej. Może nie potrafisz sobie radzić ze stresem lub po prostu w niewłaściwy sposób pielęgnujesz swoje włosy. Tak czy inaczej nadmierna utrata włosów jest bardzo bolesna (nie mogłam już patrzeć na moje włosy., które były wszędzie i to w dużej ilości) i warto coś zrobić, żeby ograniczyć ich nadmierne wypadania. Tutaj warto sięgnąć po wcierki i szampony, które powstrzymają wypadanie włosów. Mi pomógł szampon Densifique Bain Densite od Kerastase, który zakupiłam w atrakcyjnej cenie w hurtowni kosmetycznej Fryzomania.

Tyle włosów mi wypadało przed rozpoczęciem kuracji szamponem od Kerastase

Kąpiel do włosów Densifique Bain Densite od Kerastase

Opis produktu :
To kąpiel do włosów, które są pozbawione gęstości i nadmiernie wypadają.Sekretem tego produktu są dwa unikatowe kompleksy Stemoxydine (zwiększa gęstość włosów) oraz Hyaluronic (nadaje gęstości i objętości włosom). Dzięki tym substancją cebulki włosów zostają wzmocnione, a te które były uśpione (w fazie spoczynku) zostają pobudzone i szybciej rosną. Firma Kerastase przeprowadziła również badania, w których wykazała, że dzięki stosowaniu tego szamponu przez minimum 3 miesiące pojawiło się aż 1 700 nowych włosów, a nawet więcej.
Kupić go możecie tutaj w bardzo dobrej cenie : Densifique Bain Densite Kąpiel do włosów Kerastase


Moja opinia :
Szampon znajduje się w plastikowym opakowaniu o pojemności 250 ml. Produkt należy zużyć w ciągu 12 miesięcy od otwarcia. Z tyłu na opakowaniu podany jest opis w języku polskim  oraz mamy podany skład produktu.
Szampon ma niezbyt gęstą ale też niezbyt lejącą się konsystencję, powiedziałabym, że jest taka w sam raz. Bardzo łatwo można go rozcieńczyć z wodą i jest super wydajny. Na włosy rzadkie o długości za ramiona zużyłam zaledwie 4 krople (rozcieńczałam go z wodą). Szampon też bardzo ładnie pachnie kwiatami i owocami. Zapach oczywiście uzyskany jest za pomocą aromatów i substancji będących naturalna frakcją olejków eterycznych.
Przyznam się szczerze, że ten produkt testowałam najdłużej ze wszystkich testowanych kosmetyków, bo aż prawie 5 miesięcy. Byłam w kłopotliwej sytuacji, bo nie wiedziałam dlaczego wypadają mi włosy. Badania były w porządku, długotrwały stres minął i od roku jestem w miarę spokojna, pielęgnacja też była w miarę właściwa (przynajmniej tak mi się wydawało). Szukałam takich produktów, które nie podrażniły by mojej skóry włosów ani nie spowodowałyby jeszcze większego wypadania włosów. Muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolona z tego szamponu, ponieważ po każdym myciu włosów tym szamponem zauważyłam, że zaczęło wypadać mi co raz mniej włosów przy ich myciu. Włosy były miękkie, pachnące i ładnie się błyszczały. Po ok 3-4 miesiącach stosowania tego szamponu zauważyłam, że pojawiło się dużo więcej włosów niż dotychczas. Przed rozpoczęciem kuracji miałam prześwity po bokach głowy i z tyłu, a teraz widać młode włoski tzw. baby hair i nie mam już prześwitów. Jak już wcześniej wspomniałam szampon jest bardzo wydajny, wystarczył mi na 5 miesięcy stosowania i jeszcze mi troszkę zostało w buteleczce.
Bardzo Wam polecam ten szampon, gdy macie problemy z nadmiernym wypadaniem włosów i gdy jeszcze nie znacie przyczyny ich wypadania. Możliwe, że nie służy Wam po prostu obecny szampon, którym myjecie włosy lub potrzebujecie składników, które pobudzą włosy do szybszego wzrostu. Polecam Wam również kupować takie profesjonalne kosmetyki w hurtowniach kosmetycznych, gdyż są one zdecydowanie tańsze niż u producenta, a maja ten sam skład. Teraz w sklepie Fryzomania jest promocja na ten szampon, więc korzystajcie i niech Wam służy :)




1. Miałyście taki okres w życiu, że wypadały Wam nadmiernie włosy?
2. Co wtedy było tego przyczyną, co robiłyście, żeby włosy przestały wpadać?
3.Znacie ten produkt? Jeśli tak to podzielcie się swoją opinią :)

Have a nice day

Może Cię również zainteresować

61 komentarze

  1. Na szczęście jakoś u mnie włosy trzymają się skalpu... co nie znaczy że nie wypadają, ale...w rozsądnych ilościach;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam i to nie raz. Najwięcej włosów straciłam podczas leczenia inrerferonem, po operacjach, po porodzie, zdarzają się takie momenty. Kerastase to moje ulubione kosmetyki do włosów, chętnie wypróbuję ten szampon jak tylko wykończę swój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) Teraz jest promocja na niego w sklepie Fryzomania :)

      Usuń
  3. Wonderful photos and interesting post dear!
    Have a lovely day! Dilek 

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie nigdy nadmiernie nie wypadały włosy. Nawet po ciąży. Nie znam tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam ten kosmetyk moja mama ma go na full :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Produto maravilhoso!! Amei❤️
    Following!
    http://unhasdaraquel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj z pewnością spróbuje. Wypadające włosy już mnie doprowadzają do szału...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojj, ja takiego efektu nie potrzebuję, już i tak mam ich sporo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęściara :) Zawsze możesz komuś podesłać ten wpis kto ma problem z wypadającymi włosami.

      Usuń
  9. There products are amazing
    am your new follower #446 hope you would like to follow me back



    Have a nice day
    Kinza Khushboo
    Blog
    Glamorous without the Guilt
    Bloglovin | Glamorous without the Guilt

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej wypadają mi kiedy są mokre. Myslę że ten produkt byłby dobry

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. W takim razie zachęcam do zakupu :) W hurtowni Fryzomania jest teraz na niego promocja :)

      Usuń
  12. miałam kiedyś keratynowe produkty od Kerastase ;) i w sumie były całkiem okej :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie mam problemu z wlosami ale fajnie, że ten produkt się u Ciebie sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie wypadały, ale już o wiele mniej. Zmieniłam pielęgnacje i zaczęłam używać biotyny :) Ten produkt wygląda ciekawie, ale zostanę przy swoim
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, że biotyna i zmiana pielęgnacji Ci pomogły :)

      Usuń
  15. Bardzo ciekawy szampon, z chęcią go wypróbuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie bym zwiększyłam gęstość moich włosów, bo mam bardzo cienkie, ale na szczęście nie wypadają mi tzn. wypadają, ale malutko, więc jest luz. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten szampon pomaga zwiększyć gęstość włosów, więc może warto go wypróbować.

      Usuń
  17. Miewam czasem problem z wypadaniem włosów a to głównie przez stres. Staram się pracować nad zdrowiem psychicznym i to pomaga ale po sprawdzony kosmetyk też chętnie sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy problemach z wypadającymi włosami ważne jest, żeby działać wieloetapowo. Należy ograniczyć stres, zmienić produkty do pielęgnacji i dobrze się odżywiać :)

      Usuń
  18. Bardzo odpowiada mi ten produkt. Zarówno opakowanie jak i zawartość. Bardzo bogaty skład i intensywny zapach sprawiają mi wielką przyjemność podczas stosowania. Efekt niesamowity. Polecam!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj mi włosy wypadają, będę musiała chyba to kupić

    OdpowiedzUsuń
  20. mi zimą włosy niestety wypadają :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A robiłaś coś w tym kierunku, żeby to zmienić ?

      Usuń
  21. Ciekawy produkt :) Mi włosy wypadają garściami, ale dziwnym trafem zawsze mam ich pełno na głowie :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz racje są różne powody wypadania włosów . Warto się badać . Co do tej firmy cały czas słyszę wiele o niej dobrego . Tylko ciekawi mnie jedno czy testują na zwierzętach . Bo od kiedy zrezygnowałam z koncernów które testują i używam szampony bardziej naturalne mam lepsze włosy . Super recenzja zabrakło mi tylko informacji czy są cf .

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam takie etapy, że włosy bardziej mi wypadają, ale problem na szczęście dość szybko mija. Obecnie jest dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie mam problemu z nadmiernym wypadaniem, ale koleżance polecę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam problem z wypadaniem włosów podczas kuracji retinoidami. Rysowałam wtedy wcierki ziołowe i olejowałam włosy. Nie znałam tego produktu Ale przyjrzę mu się bliżej i sprawdzę. Jeśli pobudza włosy do wzrostu tak jak piszesz to chętnie go wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kiedyś wypadały mi włosy ,ale później problem ustal ;najpierw zaczęłam używać wcierki Jantar ,a potem u fryzjera poddałam się zabiegowi trwałej - od tamtej pory włosy mi już nie wypadają ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, że ten problem już Ciebie nie dotyczy :)

      Usuń
  27. Nie używałam tego produktu, ale przyjrzę się bliżejj bo włosy to mi strasznie wypadają

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciąża, a właściwie okres po ciaży wykończył moje włosy, a potem jeszcze zima i czapki, które nie poprawiły ich stanu. Takiego kosmetyku mi trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Był taki okres że włosy strasznie mi wypadały. Pomogły mi jakieś ampułki i wcierka. Keratese jeszcze nie używałam, jednak ogólnie słyszałam, że to dobre produkty. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Może ten szampon też mi pomoże, muszę spróbować:)

    OdpowiedzUsuń