Zabieg intensywnie nawilżająco-łagodzący w gabinecie kosmetycznym Skin Care

4.7.20

Hi

Jakiś czas temu wybrałam się na dermokonsultacje do gabinetu kosmetycznego Skin Care Elżbieta Wnuk. Ostatni raz diagnozowałam moją skórę jakieś 8 lat temu u profesjonalnej kosmetyczki, więc stwierdziłam że warto znowu się wybrać na takie konsultacje, aby określić stan swojej skóry. To bardzo ważne, aby profesjonalista określił nam typ cery za pomocą specjalnego sprzętu. Z doświadczenia wiem, że kobiety same próbują określić typ swojej skóry i przeważnie kończy się to tym, że do końca nie potrafimy go określić. Ja określałam swój typ skóry jako wrażliwa, sucha z widocznymi naczynkami. Pani Olga, która reprezentowała kosmetyki dr Irena Eris określiła typ mojej skóry na poszczególnych partiach twarzy.



Hydro-intensive zabieg intensywnie nawilżająco-łagodzący dr Irena Eris Prosystem Professional

Co to za zabieg?
To zabieg pielęgnacyjny lub kompleksowy zabieg pielęgnacyjny (twarz + szyja + dekolt), w którym składniki aktywne przenikają stopniowo wgłąb skóry poprzez wielostopniowe i wielopoziomowe nawilżenie. Zabieg ten zalecany jest dla kobiet w każdym wieku oraz dla kobiet w ciąży i w trakcie leczenia onkologicznego. Można go wykonać jednorazowo, lecz dla wyraźnej poprawy i podtrzymania efektu zaleca się serię w postaci 4-6 zabiegów w zależności od stanu wyjściowego skóry.

Wskazania do zabiegu:
  • cera sucha, odwodniona
  • cera sucha z niedoborem lipidów
  • cera wrażliwa i alergiczna
  • cera po kuracjach trądzikowych z zaburzoną równowagą hydro-lipidową
  • cera z oznakami starzenia (wyraźnie obniżona elastyczność, zmarszczki)
  • cera okresowo odwodniona i przesuszona pod wpływem działania czynników zewnętrznych (wysoka i niska temperatura, promieniowanie słoneczne, przebywanie w pomieszczeniach klimatyzowanych)
Efekty zabiegu:
  • wyraźny wzrost nawilżenia
  • zmniejszenie zaczerwienienia skóry
  • spadek liczby zmarszczek
  • wygładzenie
  • poprawienie kolorytu
  • złagodzenie podrażnień
Etapy zabiegu:
  • demakijaż
  • ocena stanu skóry oraz ustalenie możliwości zastosowania aparatury w trakcie zabiegu (kobiety w ciąży oraz te leczone onkologicznie bez użycia aparatury Hi-Tech)
  • peeling bioenzymatyczny (możliwość zastosowania peelingu kawitacyjnego lub mikrodermabrazji)
  • przystąpienie do 3 etapowej  fazy aktywnej
Faza aktywna:
  • pierwsza faza aktywna- intensywne nawilżenie
    Wprowadzenie ampułki Dermo-Moist Complex, która zawiera m.in ekstrakt z trawy cytrynowej, która reguluje ciśnienie osmotyczne wewnątrz komórek oraz nawilża skórę nawet do 24 h oraz ekstrakt z drożdży, kukurydzy, nasion lnu, wyciąg z bambusa, wyciąg z lilii wodnej. Następnie aplikacja kompleksu Canabis Sativa&Ha, który składa się z oleju z konopi i kwasu hialuronowego. Jego formuła bazuje na wielopoziomowym i aktywnym nawilżeniu skóry. Na tym etapie można wprowadzić składniki aktywne.
  • druga faza aktywna- uzupełnienie niedoboru lipidów oraz regeneracja i łagodzenie podrażnień
     Zastosowanie preparatu z 10% witaminą E do wykonywanego masażu
  • trzecia faza aktywna-wygładzenie
    Dla dopełnienia efektów na twarz i szyję nakładana jest maska Aloe-Hydro w płacie, a na dekolt maska wygładzająco-odżywcza w kremie.
Moja opinia:
Stan mojej skóry przed zabiegiem był niezbyt dobry. Skóra była odwodniona, po myciu pojawiało się zaczerwienienie i uczucie ściągnięcia. Dodatkowo miałam widoczną siateczkę rozszerzonych naczynek na policzkach i na nosie. Do gabinetu kosmetycznego Skin Care udałam się z nadzieją, że pani Ela pomoże mojej skórze odzyskać nawilżenie oraz zmniejszyć widoczność naczynek krwionośnych.
Na początku wypełniłam formularz dotyczący chorób przewlekłych, stylu życia oraz pielęgnacji. Potem miałam wykonany demakijaż i tonizowanie skóry. U mnie nie było oceny stanu skóry, ponieważ tydzień wcześniej została ona wykonana w tym gabinecie na dermokonsultacjach. Następnie został mi nałożony peeling enzymatyczny, który jest łagodniejszy od kawitacyjnego (ze względu na moja wrażliwą i dość płytko unaczynioną skórę, która bardzo szybko reaguje na substancje aktywne). Trzecia faza aktywna przebiegała u mnie tak jak w powyższym opisie.
Sam zabieg oraz wizytę w gabinecie kosmetycznym Skin Care Elżbieta Wnuk wspominam bardzo miło i z pewnością jeszcze nie raz się tam wybiorę :) Pani Ela umiejętnie dobrała składniki aktywne do typu mojej skóry, opowiedziała o zabiegu, co nakłada na każdym etapie, jak dany składnik wpływa na skórę. Ogólnie mówiąc stan mojej skóry bardzo się poprawił po tym zabiegu. Cera była nawilżona, nie miałam uczucia ściągnięcia po myciu twarzy, naczynka krwionośne były mniej widoczne, a skóra nie była już taka zaczerwieniona. U mnie efekt był już po pierwszym zabiegu. Pamiętajcie też, że bardzo ważna jest codzienna pielęgnacja w domu, dlatego też stosowałam produkty dr Ireny Eris, które były użyte w tym zabiegu. Zabieg ten miałam wykonywany kilka miesięcy temu i powiem szczerze, że ten świetny stan skóry utrzymuje się do dnia dzisiejszego. Oczywiście w gabinecie Skin Care możecie sobie kupić te produkty, które były w użyte przy zabiegu do pielęgnacji domowej. Bardzo polecam Wam ten zabieg i wizytę w gabinecie kosmetycznym Skin Care :)

1. Znacie Skin Care Elżbieta Wnuk ?
2. Korzystacie z zabiegów pielęgnacyjnych w gabinetach kosmetycznych ?
3. Jak często robicie sobie dermokonsultacje skóry ?

Have a  nice weekend 

Może Cię również zainteresować

65 komentarze

  1. Przydalby mi sie taki zabieg ostatnio moja skora jest bardzo odwodniona :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zachęcam Cię do skorzystania z tego zabiegu. Moja skóra przed tym zabiegiem była bardzo odwodniona, a po zabiegu i zmianie pielęgnacji domowej stała się w końcu nawilżona :)

      Usuń
  2. Nie znałam wcześniej Skin Care :D Chętnie wybrałabym się na taki zabieg :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie korzystałam z takiego zabiegu. Fajna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie wizyty. Przy skórze naczyniowej można zrobić oxybrazję, jest to bezdotykowy najłagodniejszy sposób oczyszczenia skóry za pomocą aparatury ultradźwiękowej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś się na to wybiorę :)

      Usuń
    2. Serdecznie polecam :) Tym zabiegiem też nie pogardziłabym :)

      Usuń
  5. Nie robiłam nigdy wcześniej takich zabiegów ale dobrze się o nich nieco dowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam :) Mam nadzieję, że zachęciłam Cię do wykonania takiego zabiegu :)

      Usuń
  6. Mojej skórze przydałby się taki zabieg, praktycznie cały rok jest sucha. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie bardzo Ci polecam wykonanie tego zabiegu :)

      Usuń
  7. Cool product, first time heard, thanks so much for share!

    lace front wig with highlights

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię dr Irene Eris i jej kosmetyki, zawzze kupuje w prezentach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie polecam Ci się wybrać na ten zabieg, spodobałby Ci się :)

      Usuń
  9. Nigdy jeszcze nie byłam na dermokonsultacjach. ;) Natomiast markę kosmetyków kojarzę, ale nie przypominam sobie, bym używała jakichś ich produktów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie polecam Ci się wybrać tym bardziej, że czasami są darmowe :D

      Usuń
  10. Z chęcią wybrałabym się na taki zabieg! :)
    Pozdrawiam serdecznie kochana!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie korzystałam z tego typu zabiegu, ale myślę że mojej skórze przyda się dodatkowe wsparcie, więc warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Taka konsultacje ,robiłam sobie 3 lata temu - w sumie wypadałoby zrobić już kolejną...
    Takie zabiegi robię sobie w domu ,w markę Dr Irena Eris znam i lubię ale tej linii jeszcze nie miałam 😊
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, że potrafisz zrobić sobie takie zabiegi w domu :)

      Usuń
  13. Ja od razu przyznaję, że typu cery i stanu skóry nie potrafię za bardzo określić. Może faktycznie warto udać się z tym do specjalisty. Co do zabiegu ciekawi mnie jeszcze cena :D ale i tak nie skorzystam z polecanego przez Ciebie, bo niestety nie moje okolice :) ale myślę, że coś takiego by mi się przydało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda. Cena uzależniona jest od obszaru pielęgnacji :)

      Usuń
  14. Nie znam tej marki, jeszcze nigdy nie miałam robionej dermokonsultacji, przydałby mi się tego typu zabieg 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzień dobry. Nigdy nie przeprowadzałem serii zabiegów na skórę twarzy tak kompletnych jak Ty w salonie, tylko w postaci zabiegów na twarz. Ale jeszcze raz chcę też spróbować.
    Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zabieg ten prezentuje się naprawdę bardzo ciekawie. Efekty tego zabiegu bardzo kuszą, aby taki zabieg przetestować! Obserwuję :) dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem alergikiem to myślę, że ten zabieg pomógł by mojej skórze. Natomiast jeśli chodzi o kosmetyki Ireny Eris to nazwę kojarzę, ale nie miałam żadnego z nich jak dotąd :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super efekty daje z tego co czytam . Świetna recenzja . Pierwszy raz o tym słyszę

      Usuń
    2. Myślę, że by Ci pomógł :)

      Usuń
    3. Venus tak, efekty są świetne, dzięki :)

      Usuń
  18. Bardzo ciekawy zabieg, też taki by mi się przydał. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. wooooow, mega chętnie bym chciała się udać na jakiś taki zabieg :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Raz na jakiś czas lubie pozwolic sobie na taki zabieg. Szczególnie, ze nie jest to dla mnie jedynie sam zabieg ale po prostu relaks w gabinecie kosmetycznym oraz czas jedynie dla mnie podczas którego jestem w stanie się totalnie wyluzować :)

    Jednak to codzienna pielęgnacja tak naprawde jest najważniejsza oraz to jak traktujemy naszą skórę z rana oraz w nocy Liczy się dokladne oczyszczanie oraz stosowanie substancji nawilżających skórę.
    Z kosmetyków polecam szczególnie Mialenę:
    slowopodlasia.pl/wiadomosci/9786,krem-do-twarzy-mialenia-krem-przeciwzmarszczkowy

    Najlepszy krem, z jakim miałam obecnie do czynienia. Super nawilzenie oraz odżywienie skóry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Codzienna pielęgnacja jest bardzo ważna, ale czasami warto się wybrać do gabinetu kosmetycznego, aby dogłębniej zregenerować skórę.

      Usuń
  21. Od dawien dawna nie miałam nic od Isany.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nawilżenie to podstawa :) Mam dobre wspomnienia z marką Eris.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie, że jesteś zadowolona z zabiegu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj przydałoby mi się w tym momencie, urlop w upale, dał się we znaki

    OdpowiedzUsuń
  25. Przy niedoczynności tarczycy potrzebuje dobrego nawilżenia

    OdpowiedzUsuń
  26. Pierwszy raz je widzę. Skład mi się podoba. Czuje się zachęcona do wypróbowania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie opisywałam składu tych produktów... Proszę czytać ze zrozumieniem...

      Usuń
  27. Zdarza mi się odwiedzić gabinet kosmetyczny, aby skorzystać z jakiego zabiegu. Co do Ireny Eris to bardzo lubię tę markę.

    OdpowiedzUsuń
  28. Właśnie muszę się umówić na zabieg, bo już skóra woła o pomoc

    OdpowiedzUsuń
  29. Musiałabym wypróbować taki zabieg. Słyszałam, że dużo osób jest zadowolonych.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja staram się raz na jakiś czas korzystać z zabiegów w profesjonalnych salonach kosmetycznych. Bardzo fajną ofertę zapewnia salon https://klinikamurano.com/oferta_laser-harmony-xl-ipixel_38.html.

    OdpowiedzUsuń
  31. Codzienna pielęgnacja jest ważna, a bardzo dużo osób o tym zapomina.

    OdpowiedzUsuń
  32. Wygląda na to, że ten zabieg jest jak magiczny eliksir dla skóry! Czy ktoś już go wypróbował? Opowieści o pozytywnych efektach są zachęcające!

    OdpowiedzUsuń
  33. Zabiegi polecane między okresem jesień a wiosna to zabiegi np. z wykorzystaniem lasera czy też z wykorzystaniem aktywnych składników, jak kwasy czy retinol. Ważne, aby nie narażać skóry w tym okresie na nasłonecznienie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Zdecydowanie mogę Wam polecić sprawdzić stronę https://www.deuclinic.pl , na której znajdziecie ofertę nowoczesnego gabinetu kosmetologii estetycznej DeuClinic w Szczecinie. Jeżeli jesteście zainteresowani ich ofertą, to wszystkie informacje znajdziecie na stronie.

    OdpowiedzUsuń