Krem nawilżający Naffi od Iossi

12.10.23

 

Hejka 😊

Chciałam Wam dzisiaj opowiedzieć o moim ulubionym kremie Naffi od @Iossi. Według mnie jest to wielozadaniowy krem, który po prostu warto mieć w swojej kosmetyczce. Na początku nie zwróciłam na niego uwagi, ponieważ wybierałam kosmetyki ze składnikami aktywnymi jak witamina C, retinol, niacynamid, itd. Krem ten nie wydał mi się zbytnio ciekawy, ponieważ uważałam, że świetne rezultaty mogą dać tylko kosmetyki napakowane składnikami aktywnymi, ale się myliłam.



Krem znajduje się w szklanym słoiczku o pojemności 50 ml i wystarcza na baaardzo długo, ponieważ ma dosyć gęstą konsystencję, więc jest bardzo wydajny. Po otwarciu słoiczka czujemy piękny zapach lawendy i geranium, a co najlepsze zapach ten pozostaje z nami jeszcze przez około godzinę aplikacji. Dzieje się tak, ponieważ w składzie znajdują się olejki eteryczne, a nie kompozycje zapachowe, które nie dość że mają naturalny i długotrwały zapach to jeszcze pielęgnują naszą skórę.




Produkt faktycznie spełnia obietnice producenta. Skóra po jego użyciu jest mega nawilżona (czułam się jakbym wyszła z gabinetu kosmetycznego po super nawilżającym zabiegu) przez pierwsze dni używania, a potem to nawilżenie się utrzymuje. Pozbyłam się w końcu uczucia „ściągnięcia” i zaczerwienienia  po myciu. Skóra była nawilżona, zregenerowana i odżywiona.




W składzie znajdują się same dobroci : hydrolat z róży damasceńskiej, olej z krokosza, olej z awokado, nawilżająca gliceryna, masło shea, olej jojoba, olej z kiełków pszenicy, skwalan, olej z pachnotki, olej z nasion ogórecznika, bakterie dbające o mikrobiom skóry Lactobacillus, ekstrakt z owoców kokosa, witamina E, olej słonecznikowy, sok z aloesu, olejki eteryczne (cytrynowy, lawendowy, geranium, kadzidłowy, copaiba, tymiankowy).




Uważam, że jest to jeden z niedocenianych kremów jakie są dostępne na rynku. Ludzie skupiają się na odmłodzeniu swojej skóry i sięgają w tym celu po kosmetyki z substancjami aktywnymi, a mało kto pamięta o tym, aby stosować dobre kremy nawilżająco-odżywcze takie jak recenzowany krem. Jest to taki krem, który raz użyty sprawi, że będziecie do niego wracać.







Może Cię również zainteresować

6 komentarze

  1. Wydajność to cecha, na jakiej bardzo mi zależy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. To ostatnio dosyć popularna marka :) A jak nie znasz, a chciałabyś poznać tą markę to polecam na początek własnie ten krem <3

      Usuń
  3. Your blog has become a daily source of inspiration, and I'm truly appreciative.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na tym blogu powinno być bardzo dużo osób. Takie jest moje zdanie na ten temat.

    OdpowiedzUsuń