Przepis na domowe SPA

30.8.16

 Witajcie


Zawsze marzyłam o tym ,żeby iść do SPA na relaksujący zabieg. Chciałam położyć się w wannie wypełnionej wodą z dodatkiem różnych składników kosmetycznych,które sprawiłyby ,że moja skóra wyglądałaby cudownie. Niestety nie stać mnie na taki zabieg- jak pewnie większość z nas.
Niedawno odkryłam kosmetyki od Mydlarni u Franciszka dzięki ,którym taki zabieg SPA możemy wykonać same w domu. Jesteście ciekawi co to za kosmetyki?

Na początku należy użyć Savon Noir Beldi Traditionnal.

Opis producenta:

 SAVON NOIR to czarne marokańskie mydło wyprodukowane z miażdżonych oliwek i wody. Cenione na całym świecie za fenomenalne walory pielęgnacyjne. Stosowane od wieków w Hammamach i łaźniach tureckich, a teraz przez miliony ludzi na całym świecie do zwykłego mycia lub maseczek czy eksfoliacji wykonanych w zaciszu domowego SPA.
Słynie z niesamowitych właściwości oczyszczających, usuwa toksyny i zanieczyszczenia z głębi skóry, rozpuszcza martwy naskórek, dotlenia i znakomicie nawilża.

Moje odczucia :

Mydło to świetnie się spisało. Bardzo dobrze usuwa martwy naskórek ,sprawiając że skóra stała się gładka,lekko rozświetlona,miękka w dotyku oraz nawilżona.Zmniejszyły się też różne niedoskonałości np.: krostki.Zniknął też problem wrastających włosków ,ponieważ  mydło usuwa obumarły naskórek i pozwala włoskom swobodnie rosnąć.Dzięki właściwościom Savon Noir mogłam poczuć się jak w SPA.
Mydełko pięknie pachnie, tak naturalnie.Opakowanie jest minimalistyczne i doskonale wpisuje się w klimat domowego SPA.
Savon Noir jest bardzo wydajne.Stosuję go już od kilku miesięcy 2 razy w tygodniu ,a ubyło dopiero 1/5 słoiczka.Z pewnością to mydełko jest warte swojej ceny- w Mydlarni u Franciszka kosztuje 39 zł,ale warto wydać tyle pieniędzy.Zakupić je możecie pod tym linkiem : Savon Noir Beldi traditionnal .
Jestem z niego bardzo zadowolona i z czystym sumieniem mogę je Wam polecić. Poniżej znajdziecie zabieg SPA polecany przez Mydlarnię u Franciszka.

This product is great.Very well removes dead skin ,makes that began smooth,lightened, soft and hydrated. Disappeared different imperfections of skin.This sopa makes that I can feel like in SPA.This product have a biutiful scent.Package is modest and looks like product from SPA.
Savon Noir is very efficient, because I use it 2 times a week and I used up 1/5 package.I am very satisfied with use this soap and I can recommend it. Bellow You find SPA treatment recommend from Mydlarnia u Franciszka.


Zabieg na ciało z wykorzystaniem Savon Noir Beldi traditionnal

Zabieg zaczynamy od ciepłej kąpieli lub prysznica, aby uzyskać efekt otwartych porów skóry. Aplikujemy Savon Noir Beldi i pozostawiamy w formie maseczki na około 10 minut. W tym czasie kosmetyk działa podobnie jak peeling enzymatyczny, o silnym działaniu dotleniającym, detoksykującym i nawilżającym. Następnie wykonujemy GOMAŻ, czyli masaż kolistymi ruchami poszczególnych partii ciała RĘKAWICĄ KESSA (dostępna w naszej ofercie)– rękawica o drobnoziarnistej strukturze, która pozwala nam usunąć już rozpuszczony naskórek i pobudza krążenie, dzięki czemu skóra staję się bardziej elastyczna, jędrna i dotleniona. Po wymasowaniu każdej partii ciała płuczemy rękawicę Kessa i przystępujemy do masażu następnej. Po prawidło wykonanym gomażu spłukujemy całe ciało i nakładamy na skórę naturalny kosmetyk pielęgnacyjny np. antycellulitowy olej macadamia.
Rezultat zapiera dech w piersiach od pierwszego razu !!! 

Skład:

-aqua
-potassium olivate
-glycerin
-benzyl alcohol -konserwant, dopuszczony do stosowania w kosmetykach w stężeniu do 1%

Drugim etapem naszego zabiegu SPA jest nałożenie błota z Morza Martwego na te partie ciała ,gdzie chcemy pozbyć się tłuszczyku.

Opis producenta:

Błoto z Morza Martwego jest naturalnym szlamem o konsystencji mokrej glinki. Poprzez połączenie minerałów i pierwiastków występujących w wodzie z Morza Martwego oraz substancji organicznych, otrzymujemy wspaniały kosmetyk o bardzo różnorodnych właściwościach. Dzięki aktywnym składnikom rewitalizuje i głęboko oczyszcza skórę ze szkodliwych substancji, a jednocześnie działa jak piling, dokładnie usuwając obumarłe komórki naskórka. Czarne błoto jest świetnym sprzymierzeńcem w walce z cellulitem i rozstępami.Wspomaga też procesy odchudzania, gdyż zabiegi błotne powodują rozbicie złogów tkanki tłuszczowej, co w efekcie daje nam napiętą, jędrną, aksamitną i gładką skórę. Maski błotne pobudzają komórki do regeneracji, utrzymują właściwe nawilżenie skóry i zapobiegają jej przedwczesnemu starzeniu się.



Moje odczucia:

Błoto spełniło moje oczekiwania co do efektów. Skóra stała się nawilżona, gładka, delikatnie zmniejszył się cellulit.Podejrzewam,że Wam całkowicie zniknął by cellulit,ponieważ mam zdolność do gromadzenia tłuszczu właśnie na udach i co się go pozbyłam to on zaraz znowu się pojawiał.Możecie ograniczyć słodycze i zacząć ćwiczyć to efekt gładkich nóg bez cellulitu macie murowany. 
Błoto niestety brzydko pachnie,ale jest to oznaką,że nie ma tam żadnych konserwantów i dodatków. Zawsze możecie dodać do niego kilka kropel olejku eterycznego i w ten sposób pozbędziecie się brzydkiego zapachu.
Pojemniczek sprawia,że wydostanie błota jest bardzo łatwe. Podoba mi się też jego forma i etykieta.
W Mydlarni u Franciszka możecie kupić ten produkt za 39 zł. Cena jest całkiem rozsądna za 500g- wystarcza na kilka miesięcy cotygodniowego stosowania.Błoto z Morza Martwego możecie zakupić pod tym linkiem : Błoto z Morza Martwego

I am satisfied ,because mud fulfill my expectations.My skin began hydrated,smooth and disappear cellulit. Unfortunately the mud smells bad. You can add a little essential oil . Package makes that getting mud is very easy. You can buy this mud for 39 zł. I think that is reasonable price 

Co sądzicie o takim domowym zabiegu SPA? Macie jakieś swoje ulubione domowe zabiegi SPA?
Dziękuję firmie Mydlarnia u Franciszka za możliwość testowania kosmetyków.
Odwdzięczam się za kliki w reklamy- dla Was to jeden klik,a dla mnie to wiele znaczy :)  
Zapraszam również na portal Zlogowani Natalie Forever oraz na stronę mojego loga na Facebooku-wymieniam się lajkami :) Natalie Forever Facebook

Miłego dnia :)   




Może Cię również zainteresować

182 komentarze

  1. uwielbiam domowe spa :) to taki fajny relaks:) i oszczędność bo jednak w salonach takie zabiegi są drogie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam czarne marokańskie mydło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je uwielbiam ,głównie za to ,że nie pękają mi po nim naczynka :)

      Usuń
  3. Mydlarnia u Franciszka? Uwielbiam ich produkty. Mam nawet w domu obecnie masło shea o zapachu magnolii. Pięknie pachnie i jak nawilża i odżywia skórę - perfekcja! Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domyślam się ,że musi pięknie pachnąć :D
      Ja również uwielbiam ich kosmetyki <3

      Usuń
  4. Ja po wizycie w spa odkryłam twardą peelingującą szczotę, polecam!

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Domowe spa to świetny pomysł! ;D
    Pozdrawiam ;) #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie robię sobie takich zabiegów spa, ale pewnie jest bardzo przyjemny :D
    Kliknięte ;)
    Pozdrawiam! <3
    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo przyjemny.Świetnie też poprawia wygląd skóry :D

      Usuń
  7. O takie domowe Spa to świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Można się zrelaksować po ciężkim dniu :d

      Usuń
  8. Takie domowe Spa to rewelacyjny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł chętnie spróbuję :)
    Obserwuje
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam zamiar kiedyś zrobić sobie takie domowe SPA - wtedy z pewnością sięgnę po polecone przez Ciebie produkty :)

    Obserwuję!
    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję ,że nie tylko konsystencja Ci się podoba :)

      Usuń
  12. Chyba fajny kosmetyk , fajną ma konsystencje.
    Świetna recenzja.
    Pozdrawiam
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. O czarnym mydle sporo dobrego słyszałam, ale raczej jako pielęgnacja a nie jako wersja spa. Nie ważne, że źle pachnie - ważne że działa, chociaż np. o maści ichtiolowej bym tego nie powiedziała, jeśli pachnie jak maść ichtiolowa to pewnie bym od tego uciekała :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie słyszałam o tych produktach, a co do SPA - moje ogranicza się niestety tylko do robienia maseczek z Ziaji :/

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zachęcam do zrobienia czegoś więcej niż tylko nakładanie maseczek :)

      Usuń
  15. Aaa domowe spa marzy mi się, muszę w końcu znaleźć troszkę czasu:) Muszę też zaopatrzyć się w czarne mydło !
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście o TU ? Byłabym wdzięczna :)
    Obserwuję.
    Pozdrawiam,
    PatrisyaStyle

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie wypróbuję! Pozdrawiam! Obserwuję<3 :)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie używałam czarnego mydła ale kusi mnie od dawna, by w końcu wypróbować :)

    Dziękuję za odwiedziny, ja również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam wszystkie kosmetyki z morza martwego, dobrze się u mnie stosują :)

    OdpowiedzUsuń
  19. muszę wypróbować to marokańskie mydło! :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Domowe spa to świetna inicjatywa dla naszego ciała:) też ostatnio podobny post o tym pisałam:)
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Very interesting!!!
    Have a nice day!!!

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  22. ja to sobie ostatnio pozwalam na takie przyjemności :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe :)

    Pozdrawiam,
    Karolina
    http://karolinabrozis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. The mud sounds nice even if it doesn't smell good.

    Rosy | Sparkles of Light Blog

    OdpowiedzUsuń
  25. nie znam tych kosmetyków, ale z chęcią sama wypróbowałabym je i zrobila sobie takie spa ;D

    obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. Fantastyczny pomysł. Chętnie skorzystam z tego zestawu mimo, że nie znam takich kosmetyków. Zawsze warto próbować nowości zwłaszcza wyglądających tak apetycznie:)

    http://www.mylittleplanet15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. very interesting post!!! now i follow you on gfc i hope you follow me too!!! happy September!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Wonderful post.I like your blog! :)
    Follow4follow? Comment my recent posts,so I can follow you back. :)

    NEW POST:

    http://macadamialover.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  29. Mmm pycha! :D hihi ciekawe chyba musze to przetestować :)


    http://allegiant997.blogspot.com/2016/08/sammydress-v3.html

    OdpowiedzUsuń
  30. domowe spa najlepsze :)

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Domowe spa są świetne:)
    Ciekawa jestem tego błotka;p

    OdpowiedzUsuń
  32. interesting post! :-)

    Have a nice day
    Patricia
    pwiepassio.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajny ten kosmetyk! No i plus, że jest dość naturalny :) Ja już obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Takie błotko to dla mnie w sam raz :D dawaj fotki z wawy i Bieszczad :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią je wstawię na bloga :)

      Usuń
    2. nooo i gdzie one są ?? :( mój chce w bieszczady jechać w pazdzierniku ;) ja byłam nad soliną z 4 lata temu to szału nie zrobiło ;p haha :D tzn dobre mają pstrągi pieczone ale cena obiadu 40 zł....za osobę..ale warto ;p

      Usuń
  35. Też chciałam kiedyś iść do spa. Ciekawe produkty. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Profesjonalne SPA jest bardzo drogie. Dopóki nie ma się na nie pieniędzy to można samemu urządzić sobie SPA.

      Usuń
  36. Fajne wpisy i ciekawy blog! Pytałaś o obserwację,ja obserwuje, teraz twoja kolej!Pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń
  37. Genialny pomysł! Pytałaś o obserwacje, ja już :)
    M.Ó.J B.L.O.G!

    OdpowiedzUsuń
  38. nie znam tych kosmetyków, ale bardzo mi się podobają, koniecznie muszę zrobić sobie domowe spa, dawno takiego nie miałam :-) obserwuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę ,że skorzystasz z mojego pomysłu :)

      Usuń
  39. Zawsze marzyłam o odwiedzeniu SPA ale może zamiast tego zainwestuje w te kosmetyki
    Zapraszam do mnie. Odpowiadam na każdą obserwację :)
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. znając mnie, to pewnie by mi się nie chciało :D
    poklikane to, o co prosiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Jakbyś zobaczyła efekty to chciałoby Ci się :)

      Usuń
  41. Mam wielką ochotę aby w swojej łazience przeprowadzić taki zabieg :-) Prowadzisz bardzo fajny i estetyczny blog, pozdrowionka :-)

    OdpowiedzUsuń

  42. Nie kojaże tych kosmetyków ale świetny post :)
    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do zapoznania się z ofertą sklepu :) Mają świetne kosmetyki <3

      Usuń
  43. Takie spa to bajka! Ja niestety nie mam tyle czasu, aby poświęcić trochę chwili na pielęgnację, ale będę musiała coś pomyśleć! Pozdrawiam! :)
    Zapraszam do mnie:
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tez niestety często brakuje czasu na dłuższą pielęgnacje i na SPA.

      Usuń
  44. I love products with mud!
    Have a good weekend
    (We follow via GFC. Maybe you would like to follow, too?)
    www.hallo-produkttester.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Mi wpadł w oko ten storczyk w tle :D śliczny :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  46. Hi dear! Your blog is very nice.. So, I following you now with GFC #195
    Follow me back, please?
    Have a nice day! Kisses

    http://myspaceofbeautybygiada.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo lubię takie domowe spa :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie wiem, czy odważyłabym się na zastosowanie błota... XD
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest Błoto z Morza Martwego ,więc ma w swoim składzie bardzo wiele mikro i makroelementów :)

      Usuń
  49. Looks like a great product!

    Would you like to support each other by following? Let me know, I always follow back :)

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  50. Domowe SPA lubię robić :) Co więcej, mam wrażenie, że w tym prawdziwym SPA nie zrelaksowałabym się tak, jak we własnej wannie ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Fajnie zrobić sobie takie domowe SPA. Ze dwa miesiące temu byłam w prawdziwym SPA na masażu czekoladą i zachciało mi się zrobić podobne SPA w domu. Dzięki za propozycje, z pewnością skorzystam, zwłaszcza z tego błota, bo wiele o nim słyszałam :) pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja uwielbiam robić sobie takie własne spa, fajne pomysły!
    Pytałaś o wspólną obserwację-my już obserwujemy. ♥

    NASZ BLOG


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Ja też uwielbiam sobie je robić ,a szczególnie na jesień i zimę :D

      Usuń
  53. Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) I nie trzeba wydawać dużo pieniędzy :)

      Usuń
  54. Great post, thank you i am following you :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Hi dear! you have a fantastic blog I really like it:)

    xx
    Aida
    www.espritdemode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Thank you for your visit, an excellent post
    I have not worked subscription blogger, error, sorry
    if you want to follow each other on facebook, let me know)
    http://www.mosaictrends.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Ciekawy produkt, może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Przymierzam się do kupna błota z morza martwego :) Może on by był w stanie pomóc wygrać walkę z cellulitem :)

    http://wazkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Nie próbowałam jeszcze tych produktów ale chętnie wyprobuje błoto:D
    Podoba mi się że jest też tłumaczenie na angielski.
    Pozdrawiam
    http://princzipesso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo :) Chciałabym zrobić tak ,żeby można było czytać w wersji polskiej i angielskiej :)

      Usuń
  60. amazing blog!
    Follow for follow? please let me know in my blog
    xx
    https://stargazershia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Great post dear :-)
    I follow you now via GFC, hope you can follow me back ! xoxo

    NEW POST ON MY BLOG :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/09/modern-hippie.html

    OdpowiedzUsuń
  62. Nie wiedziałam, że istnieje takie błoto :D Świetny post!
    Pozdrawiam!
    https://loony-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Istnieje :)
      Cieszę się ,że dzięki mnie się dowiedziałaś :D

      Usuń
  63. Super pomysł na domowe spa ;*
    Pozdrawiam

    http://victim-fashion.blogspot.com/2016/07/28072016.html

    OdpowiedzUsuń
  64. Nie próbowałam nigdy, ale chętnie w przyszłości ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Bardzo lubię czarne mydło :) Na błotko muszę się dopiero skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Nigdy nie używałam błota więc muszę pomyśleć nad jego kupnem, tym bardziej, że cena nie jest wysoko. Boję się tylko, że nie będę miała ochoty go używać skoro niezbyt ładnie pachnie :(
    Bardzo fajny blog, obserwujemy. My wraz z chłopakiem dopiero zaczynamy więc liczymy na wzajemne wsparcie z Twojej strony! :) www.fitlov.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz dodać kilka kropel olejku eterycznego i będzie Ci ładnie pachniało :)
      Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  67. kurcze aż nabrałam ochoty na takie domowe spa :) lubię się czasami tak odprężyć :)

    w wolnej chwili zapraszam NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo :)
      Ja tez uwielbiam się odprężyć zwłaszcza jeśli na polu jest zimno lub pada deszcz.

      Usuń
  68. Muszę przyznać że nie znałam tych kosmetyków, a zapowiadają się naprawdę rewelacyjnie! Pozdrawiam Serdecznie

    http://psychologpopracy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. I like the texture of the product and that says lot of about it.Great review.Maybe we could follow each other :)

    OdpowiedzUsuń
  70. z chęcią bym sobie takie domowe spa urządziła:)

    OdpowiedzUsuń
  71. Nie ma nic lepszego niż domowe spa :) poklikałam w te linki które chciałaś :) mam nadzieję że pomogłam :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Fajnie, że coraz więcej widać naturalnych kosmetyków na blogach. Kliknęłam w link, ale szczerze mówiąc 79 zł za olej arganowy to trochę drogo. Można poszukać polskiego producenta i ten olej, zimnotłoczony, nierafinowany mieć za połowę ceny. http://www.shantala-bialoleka.pl/produkt/olejek-arganowy-nacomi/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę ,że ludzie wybierają naturalne kosmetyki :)

      Usuń
  73. Mam kilka ulubionych zabiegów tego typu, ale tych kosmetyków jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  74. Such a lovely post - have a lovely week!
    LaToya
    www.toyastales.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Great product
    www.alessandrastyle.com

    OdpowiedzUsuń
  76. https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=5271589441212069248#allposts
    Polecam. Dopiero zaczynam, ale mam nadzieję, że Ci się spodoba :D

    OdpowiedzUsuń
  77. Szczerze mówiąc od czasu do czasu korzystam z salonów SPA i muszę powiedzieć, że nie widzę różnicy pomiędzy robionymi zabiegami w domu a w salonie SPA. Więc nic nie tracisz. Kosmetyki są super, jednak cena ich jest trochę wygórowana. Myślę, że jesteś w stanie znaleźć tańsze produkty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo zadowolona z tych kosmetyków ,a do profesjonalnego SPA wybrałabym się kiedyś :)

      Usuń
  78. Domowe spa - świetny pomysł :D
    http://anne-cucito.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Tak domowe spa to jest to :) Tak na spokojnke w wolny weekend zajac sie tylko soba.. To jest to :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  80. Muszę mieć oba produkty ! :D
    Wspólna obserwacja? Jestem na tak:) Obserwuję i liczę na to samo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na stronę Mydlarni u Franciszka lub do sklepu stacjonarnego :)

      Usuń
  81. Fajny post :)
    Zapraszam do siebie :)
    http://weronika-jaks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Przekonałaś mnie do spróbowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Boa tarde, sem duvida que é importante o tratamento á pele diariamente, é saudável, gostei de toda a informação sobre o produto,vou dar conhecimento a quem se interessa bastante pelo tratamento.
    resto de boa semana,
    AG

    OdpowiedzUsuń
  84. ciekawe produkty, domowe spa to jest to! :)
    obserwuję!
    potrzebuję dobrych duszyczek-czytelniczek, mam bloga od niedawna a chcę się rozwijać :) zapraszam ! www.tysiatestuje.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  85. Ja bardzo lubię nalać sobie wody do wanny, do tego piękny zapachowy olejek lub świece zapachowe, zrobić taki a'la półmrok i w ten sposób się relaksuję najbardziej. W lecie jeszcze zbierałam płatki z róży, którą mam na działce i kąpałam się w nich. Polecam każdemu, skóra bajecznie pachnie różą!!!
    Pozdrawiam Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  86. super wpis, chętnie poczytam więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  87. super wpis, chętnie poczytam więcej

    OdpowiedzUsuń