Hit czy kit - krem pod oczy All about eyes od Clinique

16.11.17

Hi

W dzisiejszym poście chciałam Wam przedstawić moją opinię na temat kultowego kremu All about Eyes od Clinique.  Wybrałam go, ponieważ słyszałam wiele pozytywnych opinii na temat tego kremu. I teraz pytanie moje brzmi tak, czy dobrze postąpiłam, że kupiłam krem tylko dlatego, że ktoś mi go polecił, że ma świetną reklamę, a opis producenta obiecuje, że znikną cienie, opuchnięcia pod oczami oraz zmarszczki ?  Czym Wy kierujecie się podczas zakupu kosmetyków ? Może patrzycie na nazwę firmy, cenę (im droższe tym lepsze)? Lub szukacie kremu dostosowanego do pory dnia i pory roku lub dobieracie krem do swojego wieku ? Kupujecie czasami kosmetyki dzięki poradzie koleżanki lub świetnej reklamie? W dalszej części recenzji dowiecie się czy ten krem działa tak jak obiecuje producent.


Opis producenta : 

All about eyes to krem pod oczy o lekkiej konsystencji, który pomaga zmniejszyć opuchnięcia, cienie i drobne zmarszczki pod oczami. Specjalna kremowo-żelowa formuła sprawia, że makijaż oczu długo się utrzymuje. Krem może być stosowany na dzień i na noc pod oczy i na powieki. Został przetestowany okulistycznie.


Moja opinia :

Zalety :
Krem ten ma faktycznie lekką konsystencję, więc nadaje się tylko dla młodych osób. Dobrze nawilżył skórę, nie podrażnił jej ani oczu, co jest bardzo dużym plusem. Bardzo spodobało mi się też jego opakowanie. Niestety to by było na tyle z plusów.


Wady: 
Przede wszystkim cena. Jego ceny wahają się od 115 do nawet 180 złotych. Mogłabym tyle dać, gdyby ten krem faktycznie redukował cienie i opuchnięcia pod oczami (mój odwieczny problem). Niestety tego nie zrobił. Kolejną wadą jest jego skład, zawiera ponad 20 składników, a jak na krem pod oczy to bardzo dużo. Kolejną smutną wiadomością jest to, że z tych ponad 20 może z 4 są naturalne. Wyrzuciłam pudełeczko, więc nie mogę tutaj dokładnie przeanalizować tego składu.
Krem nie zawiera filtru przeciwsłonecznego, więc według mnie powinno się go używać tylko na noc.


Opinia końcowa :

Jako fanka naturalnych kosmetyków mówię temu kremowi zdecydowane NIE. Dla mnie kosmetyk powinien zawierać więcej składników naturalnych niż syntetycznych. Ponadto cena jest strasznie wysoka, a dobre kosmetyki naturalne można kupić już od 40 zł (Trawiaste). Kosmetyki te mają skład w 100% naturalny lub z dodatkiem naturalnego konserwantu. Clinique all about eyes jest dobry dla osób którym nie zależy na naturalnym składzie i które chcą poczuć odrobinę luksusu. Krem dobrze nawilżył skórę, ale nie rozjaśnił cieni pod oczami ani nie zredukował opuchnięć. Kupiłam jedno opakowanie na testy i już więcej go nie kupię.
Moja ocena końcowa to : 3/10


1. Używałyście już tego kremu ?
2. Co możecie o nim powiedzieć ?
3. Kupiłybyście go ?

Have a nice day 

Może Cię również zainteresować

31 komentarze

  1. Szczerze powiedziawszy trudno mi wypowiedzieć się o tym kremie, bo nigdy go nie stosowałam. Cena jest bardzo wysoka, a za te same pieniądze jest bardzo duży wybór bardzo dobrych produktów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Ja zakupiłam krem z firmy Trawiaste i jestem z niego bardziej zadowolona niż z Clinique, a dałam tylko 40 zł za niego :)

      Usuń
  2. Miałam ten krem nieraz i byłam z niego bardzo zadowolona. Wszystko zależy od cery i zapotrzebowań. Mam bardzo suchą i wrażliwą cerę w tych okolicach i nie mogę narzekać, że nie nawilżył :) Ale wiadomo, co skóra to reaguje inaczej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też nawilżył skórę, ale nie zmniejszył cieni ani opuchnięć pod oczami, o czym pisałam w tekście. Pod kątem nawilżenia dałabym mu z 8 pkt, ale ja patrzyłam na całość.

      Usuń
  3. Szkoda, że ten krem się u Ciebie nie sprawdził. Ja go nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Drastyczna opinia, ale bardzo mi się podoba nie tuszowanie faktów. Clinique zawsze był oceniane jako bardzi dobra firma, a tu klops. Również szukam dobrego kremu pod oczy. Używałam tolpy i był a średnia, teraz próbuje szczęścia z Viankiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam produkty od Trawiaste lub Dermedic :) Maja tam świetne kremy pod oczy, z bardzo dobrym składem i są duuużo tańsze :)

      Usuń
  5. Nie miałam, ale widzę, że to pieniądze wyrzucone w błoto. Bardzo cenię szczere opinie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Firmę znam,kremiku nie miałam...Kochana a co z tą naszą współpracą ?? :) Buziaki ! :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musimy ją odłożyć na chwilę :( Chyba poszukam kogoś innego do konkursu- inną firmę :) Chyba, że Ty masz jakąś na oku ?

      Usuń
  7. Kochana mam takie samo zdanie jak Ty, u mnie dodatkowo mimo nawilzenia nie powodowal uczucia tego nawilzenia ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. I usually like Clinique products.
    Have a good evening

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zawsze kieruję się opiniami innych, a na to co piszą producenci patrzę z przymrużeniem oka ;) Bo często jest tak, że dużo obiecują, a efektów brak...
    Aż tyle za takie małe opakowanie??? W życiu bym nie dała... Pudełeczko rzeczywiście ma ładne, ale no jednak miał spełniać jakieś działanie czego nie zrobił :/
    A wielka szkoda. Totalnie nie wart swojej ceny ani pozytywnych opinii...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Napisałam tą opinię, ponieważ chciałam przestrzec kobiety przed wyrzuceniem pieniędzy w błoto.

      Usuń
  10. o jejku, faktycznie słabo wypada skoro na 20 składników tylko 4 są naturalne...:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórym to nie przeszkadza, ale tym osobom co lubią naturalne produkty będzie bardzo nie na rękę.

      Usuń
  11. Oni powinni mieć lepsze składy tym bardziej że cena najniższa nie jest :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Można się niestety naciąć kupując coś z polecenia, też mi się to zdarzyło, pewnie dlatego że inna była przyczyna problemów moich i koleżanki, a efekt taki sam, być może podobnie jest w Twoim przypadku. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, dlatego warto słuchać potrzeb własnej skóry :)

      Usuń