Makijaż w kolorach jesieni- czerwony

25.9.17

Hi

Razem z dziewczynami z grupy Happy Make Up <3 działającej na Facebooku postanowiłyśmy zaprezentować Wam makijaż w kolorach jesieni. Każda z nas wybrała inny kolor. Ja zdecydowałam się na czerwony, ponieważ ja i mój narzeczony uwielbiamy ten kolor, a po drugie kojarzy mi się on z owocami dzikiej róży, jarzębiny i liśćmi zmieniającymi barwę.


Oczy

Swój makijaż zawsze zaczynam od pomalowania oczu. Na początku wyregulowałam brwi, a następnie nałożyłam bazę na powieki, aby cienie się lepiej trzymały. Ruchomą część powieki pomalowałam szarym cieniem do powiek, a na dolną powiekę nałożyłam jasnoszary cień. Rzęsy potraktowałam zalotką i wytuszowałam je mineralną maskarą. Pod oczy nałożyłam najpierw lekki korektor, apotem trochę bardziej kryjący z Bourjous.


Twarz

Oczyściłam twarz płynem micelarnym, a potem nałożyłam na buzię lekki krem. Następnie delikatnie wklepałam kryjący podkład, a całą twarz oprószyłam transparentnym pudrem. Poniżej kości policzkowych nałożyłam niewielką ilość bronzeru.


Usta

Usta również przetarłam wacikiem nasączonym płynem micelarnym, aby usunąć z nich zanieczyszczenia. Następnie nałożyłam na nie delikatną warstwę olejku kameliowego i pomalowałam czerwoną pomadką. Ten zabieg sprawi, że usta będą gładkie, nawilżone i szminka będzie się lepiej rozprowadzać. Na łuk kupidyna nałożyłam niewielką ilość jasnego, perłowego cienia w celu powiększenia ust.

Zapraszam również na blogi dziewczyn :
* Złoty (niczym jasne słońce) https://milleremilia.blogspot.com/
* Pomarańczowy (jak kolor nagietka lekarskiego) http://nihil--novi.blogspot.com/
* Brązowy (jak zbierane grzyby) http://www.ekstrawagancko.com/
* Czerwony (niczym ogniste dalie) Natalie Forever fanpage
* Khaki, oliwkowy (jak jesienny las) http://www.avida-dollars.pl/
* Bordowy (jak astry) https://blingblingmakeup.blogspot.ch/
* Szary (niczym jesienne poranki) http://www.stestujto.pl/
* Różowy (jak jeżówka purpurowa) http://www.asfashion.pl/

1. Co sądzicie o tym makijażu?
2. Macie jakiś odmienny makijaż na jesień?
3. Wolicie delikatny czy mocny makijaż ?

Have a nice day 

Może Cię również zainteresować

62 komentarze

  1. Ja ostatnio stawiam na make - no make up :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na codzień też, ale czasami trzeba zrobić sobie mocniejszy makijaż :)

      Usuń
  2. As usual interesting post! Thanks a lot for sharing)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobno czerwień ma zostać kolorem tego sezonu - to świetnie, bo nie ma nic piękniejszego, niż czerwone usta ♥ Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Delikatnie :) hmm chyba nie dokończyłaś wpisu :P bo do ust doszłaś i brak opisu :P

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny makijaż :) takie delikatne lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie do końca dostrzegam makijaż oczu, dość ciemne światło niestety. Usta mają piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak przecztałam tytuł ,,makijaż w kolorach jesieni'' byłam pewna, że będzie to taki mocny makijaż, ale ten jest po prostu śliczny <33, delikatny i uroczy

    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja lubię kolorowe makijaże :) A czerwone usta często noszę na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny, twarzowy, wyrazisty i delikatny zarazem. Mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyglądasz! :)

    codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham makijaże w jesiennych barwach, a poluje za intensywnie czerwonym cieniem :D Marzy mi się od dawna i nie mogę znaleźć takiego o który mi chodzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się jeszcze nigdzie nie spotkałam z takim cieniem :(

      Usuń
  12. You are looking beautiful dear, in this soft makeup.

    OdpowiedzUsuń
  13. Na codzien preferuje delikatny makijaż, ale na imprezy okolicznościowe zdecydowanie mocniejszy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Thanks a lot :D

    nice final result my dear! loved it :D

    NEW OUTFIT POST | The Most SPECIAL NIGHT was LIKE THIS!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D


    Please, VOTE FOR ME

    OdpowiedzUsuń
  15. Mało czerwieni w tej czerwieni. Tylko usta. Zrób więcej na oczach ;D! Zaszalej z artystyczną wizją. Nie traktuj ,,czerwieni" jako jednego produktu ;) Pozdrawiam!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi osobiście czerwień na oczach nie pasuje, dlatego trzymam się jedynie czerwonych ust :)

      Usuń
  16. Piękny makijaż i piękna dziewczyna!
    Pozdrawiam ;*

    Właśnie ten sam zamówiłam ! <3

    najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny makijaż taki delikatny

    OdpowiedzUsuń