Infuzja tlenowa w Calma Centrum Relaksu

8.11.19

Hi

Rzadko chodzę z wizytą do gabinetów kosmetycznych, ale jak już się tam wybieram to musi być to miejsce, gdzie się zrelaksuję i z przyjemnością oddam się zabiegowi. Ostatnio odkryłam takie właśnie miejsce, to CALMA Centrum Relaksu. Sami nazywają się kameralnym centrum relaksu. Zachęcają nas do przeniesienia się z betonowych korytarzy dużego miasta do przytulnej, kameralnej ostoi dla ciała i ducha. To własnie w Calmie można znaleźć kojące odprężenie, uzdrawiającą ciszę i otulający spokój. W 100 % muszę się zgodzić z tym stwierdzeniem. 


Teraz kilka słów o infuzji tlenowej

1. Co to jest infuzja tlenowa?
Infuzja tlenowa, czyli wtłaczanie małocząsteczkowego kwasu hialuronowego do głębszych warstw skóry za pomocą czystego tlenu hiperbarycznego.

2. Jak działa infuzja tlenowa?
Efekty infuzji tlenowej widoczne są już po pierwszym zabiegu. Skóra wygląda młodziej, jest jędrna, elastyczna, gładka i promienna. Dzieję się tak, dlatego że kwas hialuronowy łączy włókna kolagenu i elastyny oraz wpływa korzystnie na fibroblasty.

3.Jakich efektów można się spodziewać po tym zabiegu?
Ogólnie rzecz biorąc infuzja tlenowa wpływa korzystnie na młody wygląd skóry (ujędrnia, poprawia kontur twarzy, poprawia gęstość skóry), usuwa wszelkie niedoskonałości, przebarwienia, drobne zmarszczki, pozytywnie wpływa na jakość cery (wyrównuje koloryt skóry), jej poziom nawilżenia oraz łagodzi objawy łuszczycy i egzemy, pomaga pozbyć się stanów zapalnych i rumienia.

4. Dla kogo przeznaczony jest ten zabieg ?
W zasadzie zabieg ten przeznaczony jest dla każdego typy cery, ponieważ preparaty do tego zabiegu dobierane są indywidualnie do każdego obszaru na twarzy. Szczególnie z zabiegu infuzji tlenowej powinny skorzystać posiadaczki cery : wrażliwej, naczynkowej, dojrzałej, suchej, tłustej, mieszanej, trądzikowej, normalnej.

5. Na jakie partie twarzy, ciała można wykonać ten zabieg?
Zabiegowi temu poddawana jest głównie twarz wraz z okolicami oczu i ust, ale można również skorzystać z infuzji tlenowej szyi i dekoltu.

6. Jakie problemy skórne kwalifikują do wykonania infuzji tlenowej ?
Zabieg ten należy wykonać, gdy zauważymy pierwsze oznaki starzenia się skóry, czyli : zmarszczki, zmarszczki mimiczne, utrata jędrności skóry, opadający owal twarzy, opadające powieki. Możemy go wykonać, gdy borykamy się z różnymi niedoskonałościami skóry typu : worki pod oczami, rozszerzone naczynka, widoczny rumień, przebarwienia, trądzik, szara cera, świecąca się skóra. Jeśli macie też jakąś ważna imprezę rodzinną i chcecie wyglądać pięknie to również można skorzystać z tego zabiegu.

7. Ile kosztuje wykonanie infuzji tlenowej?
Cena zabiegu uzależniona jest od ilości partii skórnych, na których będzie wykonywana. Ceny wahają się w granicach 230-280 zł.


Opis zabiegu:
Na początek został przeprowadzony wywiad kosmetyczny o przebytych chorobach, czy jestem na coś uczulona i czy mam jakieś problemy skórne np: rozszerzone naczynka. Takie informacje są bardzo ważne dla pani kosmetolog, ponieważ wtedy dobierze ona odpowiednie kosmetyki i zabiegi dla nas.
Potem zostałam zaproszona do przytulnie urządzonego gabinetu, a w tle słychać było relaksującą muzykę.
Pani kosmetolog sprawdziła jaki mam typ skóry i dopiero wtedy dobrała kosmetyki. Ja miałam preparaty do cery nacznkowej na policzkach, a na strefie T miałam kosmetyki do skóry mieszanej.  Na początku został wykonany demakijaż i był on powtarzany aż 4 razy, aby dokładnie usunąć z twarzy makijaż, zanieczyszczenia oraz martwy naskórek. Następnie na około 10 minut został nałożony na moją twarz peeling enzymatyczny, aby przygotować skórę do dalszych zabiegów. Na sam koniec była infuzja tlenowa, za pomocą której do głębszych warstw skóry zostały wprowadzone wcześniej indywidualnie dobrane preparaty.


Moja opinia :
Na zabieg udałam się początkiem jesieni, ponieważ miałam wtedy wesele kuzynki mojego męża i chciałam mieć ładną buzię. Nie lubię nakładać na siebie zbyt dużej ilości kosmetyków kolorowych (głównie używam mineralnych kosmetyków), więc wolałam zadbać o ładny wygląd cery. Makijaż może nam "spłynąć" z twarzy i trzeba go co chwilę poprawiać (jak się cały czas tańczy w sali bez klimatyzacji), a piękna cera zostaje na długo.
Od razu jak tylko weszłam do recepcji czy do gabinetu to byłam zachwycona tym miejscem. Jest przytulne i bardzo klimatyczne, dodatkowo w czasie zabiegu była puszczana muzyka relaksacyjna, która dodatkowo pozwalała się odprężyć.
Bardzo podobało mi się to, że pani kosmetolog dobrała preparaty do typu mojej cery, uwzględniając przy tym niedoskonałości skóry (pojedyncze wypryski w strefie T i rozszerzone naczynka na policzkach i na nosie). Sam zabieg nie jest bolesny, ale przy wprowadzaniu kosmetyków za pomocą urządzenia do infuzji tlenowej można czuć delikatne łaskotanie - mi to osobiście odpowiadało. Po zabiegu buzia się lekko świeciła, ponieważ były na niej pozostałości kosmetyków z zabiegu. Nie zaleca się mycia twarzy po zabiegu, żeby nie zmyć kosmetyków, a pozwolić skórze wchłonąć resztki preparatów z zabiegu.
Efekt był widoczny już następnego dnia po przebudzeniu. Skóra była miękka, promienna i wyglądała młodziej. Naczynka krwionośne były obkurczone, a wypryski pojawiały się bardzo rzadko. Moja buzia wyglądała młodo, promiennie i była bez niedoskonałości około miesiąc od wykonanego zabiegu. Polecam ten zabieg każdemu :)

1. Znacie CALMA Centrum Relaksu?
2. Na jakie zabiegi kosmetyczne chodzicie?
3. Słyszałyście o infuzji tlenowej?

Have a nice weekend

Może Cię również zainteresować

39 komentarze

  1. Nie słyszałam nigdy o infuzji tlenowej. Ciekawy zabieg.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię zabieg infuzji tlenowej, chętnie znów się wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj bardzo przydalaby mi sie teraz taka kuracja, zauwazylam ze moja skora troche zdziadziala hihihi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie polecam się tam wybrać na ten zabieg :)

      Usuń
  4. Wow ! ależ piękne, klimatyczne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy jeszcze nie słyszałam o takim zabiegu. Muszę poczytać na jego temat. A miejsce faktycznie prezentuje się bardzo ładnie, sprawia wrażenie godnego zaufania, takiego, które chętnie się odwiedza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie brałam udziału w takim zabiegu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetny i bardzo dopasowany do danego klienta :)

      Usuń
  7. Raczej nie korzystam z tego typu zabiegów. Do kosmetyczki też bardzo rzadko chodzę. Ale nie powiem, fajna sprawa taki zabieg. Może kiedyś się wybiorę :) Kto wie :) Fajnie, że zrobiłaś wpis o tym centrum relaksu, może ktoś się skusi :)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) Tutaj przynajmniej nie trzeba robić serii zabiegów, żeby zobaczyć efekt.

      Usuń
  8. o infuzji tlenowej pierwszy raz słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz słysze o takim zabiegu, muszę się na niego wybrać:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi już gdzieś się obiło o uszy o tym zabiegu, ale w sumie nie zagłębiałam się w tematykę. A takie miejsca to chyba lubi odwiedzać każda kobieta :D Chociaż szczerze mówiąc, ja rzadko cokolwiek sobie robię :p Na chwile obecną, pewnie później skorzystam z zabiegów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda z nas lubi się zrelaksować w pięknym miejscu :)

      Usuń
  11. Tak, słyszałam już o infuzji tlenowej - jestem ciekawa jak u mnie sprawdziłby się taki zabieg :)

    Przytulność gabinetów kosmetycznych to podstawa by czuć się komfortowo. Wizyta powinna stać się dla nas chwilą relaksu i odprężenia.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie słyszałam o tego rodzaju zabiegu, a opis i efekty brzmią super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny salon, wygląda profesjonalnie i czysto. Zabieg również brzmi intrygująco, chciałabym kiedyś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Brzmi bardzo profesjonalnie - nie miałam z nim nigdy styczności. A pierwsze zmarszczki już są!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie koniecznie zapoznaj się z tym zabiegiem :)

      Usuń
  15. O takim zabiegu jeszcze nie słyszałam. Bardzo interesujący.
    Pozdrawiam. wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie słyszałam o tym zabiegu, ale chętnie wypróbowałabym go na własnej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. io amo i trattamenti viso *_* questo sicuramente il top

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie próbowała, ale chętnie kiedyś wybiorę się na taki zabieg

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy zabieg, tylko w mojej okolicy cieżko o taki

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  21. A co sądzisz na temat tego artykułu https://ingrandire-il-pene.com/una-dieta-efficace-di-perdita-di-peso-per-un-uomo-reale/ ? Czy dieta faktycznie ma tak ogromny wpływ na nasze zdrowie i urodę?

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wiedziałem, że tyle składa się na idealny gabinet kosmetyczny! Teraz wiem, co zrobić, by zyskać serca klientek

    OdpowiedzUsuń