Sól jodowo-bromowa Bochmeris

20.1.16

Witajcie

Chciałabym Wam bardzo podziękować za tak liczne komentarze :)


Dzisiaj przedstawię Wam moje nowe odkrycie.
Produkt ten wybrałam sama dzięki uprzejmości firmy MAZIDŁA ,a jest nim sól jodowo-bromowa Bochmeris.Znajdziecie ją tutaj : klik .

Opis producenta:
Sól jodowo-bromowa Bochneris o wyższej zawartości składników mineralnych stworzona w oparciu o mioceńskie złoża solankowe z okolic Bochni. Produkowana jest według tradycyjnych metod pozwalających na zachowanie pierwotnych proporcji składników terapeutycznie czynnych. O jej specyficznych właściwościach leczniczych decyduje bogactwo składników mineralnych takich jak jony wapnia, magnezu, jodu i bromu. Kąpiele z użyciem soli Bochneris wskazane są przy rehabilitacji ruchowej oraz wspomagająco w leczeniu chorób reumatycznych. Sól ta jest również wykorzystywana przy inhalacjach górnych dróg oddechowych.
Staranny dobór składników pielęgnacyjnych oraz przeprowadzone badania dermatologiczne sprawiają, że kąpiel z wykorzystaniem soli bocheńskiej może być stosowana nawet dla bardzo wrażliwej skóry.

Moje odczucia : 
Sól bardzo przypadła mi do gustu. Po pierwsze jest jej dużo za niewielką cenę (500 g za 4,87 zł), jest drobna, szybko rozpuszcza się w wodzie, nie śmierdzi ( co jest zaletą jak na sól leczniczą). Po kąpielach z dodatkiem tej soli nie odczuwałam bólu karku (ostatnio miałam częste bóle karku ,ponieważ zaczęłam ćwiczyć i chyba za dużo chciałam wykonać tych ćwiczeń od razu ). Osobiście wolę jak woda w wannie jest trochę pachnąca i lekko zabarwiona , więc dodałam soli pomarańcza z cynamonem (ostatnio polecałam ją Wam na blogu).Bardzo polecam Wam tą sól do kąpieli jak i produkty z firmy Mazidła :)


Skład:
  • jony wapnia - Ca2+
  • jony magnezu- Mg 2+
  • jony jodu- I+
  • jony bromu- Br 2+
  Stosowałyście sole kosmetyczne lecznicze lub borowinę ? 
Odpowiadajcie w komentarzach :)

Może Cię również zainteresować

0 komentarze