Naturalny szampon do włosów tłustych i z łupieżem

16.2.18

Hi

Czy Wy też macie problem z przetłuszczającymi się włosami? Ja niestety od jakiegoś czasu mam. Dawniej mogłam nie myć włosów przez dwa lub trzy dni, a teraz muszę myć je codziennie. Dodatkowo ostatnio pojawił mi się drobny łupież. Chcecie wiedzieć czy ten szampon mi pomógł ?
Postanowiłam od teraz podawać Wam linki do kilku postów, które w ciągu miesiąca osiągnęły największą liczbę wyświetleń. 
Oto one :
1) Naturalne, korzenne mleczko do ciała  KLIK
2) Kremy i ampułki, które pomagają pozbyć się zmarszczek i szarej cery KLIK
3) Mój sposób na piękną i naturalną opaleniznę w środku zimy KLIK
4) Zimowa pielęgnacja skóry twarzy KLIK
5) Karboksyterapia- lekarstwo na rozstępy, blizny, cellulit i cienie pod oczami KLIK


Naturalny szampon do włosów tłustych z brzozą i glinką zieloną

Opis producenta:
Szampon ten przeznaczony jest dla osób posiadających włosy tłuste, matowe, z łupieżem, z łojotokiem oraz z różnymi chorobami skóry głowy. Usuwa łupież, zmniejsza wydzielanie sebum dzięki temu, że nie zawiera SLS, SLES i silnie działających środków powierzchniowo-czynnych. Dziegięć brzozowy ma działanie przeciwzapalne, przeciwgrzybicze. Z kolei glinka zielona pochłania sebum, bakterie, toksyny i oczyszcza skórę głowy. Olej lniany ma bardzo delikatne działanie na włosy, nadaje im blasku, zmiękcza je, zapobiega rozdwajaniu końcówek. Dzięki olejowi rycynowemu włosy zostają pobudzone do wzrostu, są bardziej wytrzymałe, błyszczące. Szampon ten nie zawiera SLS, SLES, sztucznych barwników ani konserwantów. Należy nim myć włosy minimum dwa razy w tygodniu. Szampon ten posiada dosyć intensywny zapach przypominający zapach palonego drewna. Kupić go możecie tutaj : Szampon do włosów tłustych i z łupieżem




Moja opinia :
Szampon umieszczony jest w bardzo ładnej buteleczce o pojemności 250 ml. Wystarcza on na bardzo długo. Ja używam go od dwóch miesięcy, a została mi jeszcze połowa butelki. Dodam tylko, że mam włosy długie i myję je 2-3 razy w tygodniu. Szampon pieni się delikatnie, ponieważ nie zawiera SLS, SLES, ani innych silnych środków powierzchniowo-czynnych. Podoba mi się, że zawiera wyciąg z brzozy, olej rycynowy i olej lniany oraz zieloną glinkę. Po użyciu tego szamponu włosy są oczyszczone z sebum, a łupież zniknął. Dodatkowo zauważyłam, że włosy mniej mi wypadają i szybciej rosną. Zadziwił mnie kolor i zapach tego szamponu. Jest on trochę mętny i czarno-szary, ale dzięki temu wiemy, że jest on naturalny. Zapach jest intensywny i dosyć charakterystyczny, przypomina zapach palonego drewna. Po umyciu włosów na szczęście się ulatnia i już go nie czuć.


Sposób użycia:
Włosy należy zwilżyć letnią wodą, a następnie nałożyć na dłoń odpowiednią ilość szamponu (wielkości orzecha włoskiego). Potem można dodać kilka kropelek wody na nałożyć na skórę głowy. Jest to bardzo ważne, aby szampon nakładać własnie na skórę głowy, ponieważ szampony mają pielęgnować głównie skórę, a nie włosy.  Należy delikatnie masować skórę opuszkami palców przez mniej więcej dwie minuty i spłukać szampon. Potem jeszcze raz nakładamy szampon (tylko teraz już mniejsza ilość). Wcześniej szampon bardzo delikatnie się pienił albo wcale nie było piany. Za drugim razem tej piany już będzie dużo więcej. Również staramy się masować skórę głowy przez 2 minuty o spłukujemy. Potem koniecznie należy nałożyć odżywkę. Jeśli macie włosy zniszczone lub bardzo suche to na co najmniej godzinę przed myciem należy nałożyć olejek kameliowy.


Skład:
  • Aqua - woda
  • Sodium Coco Sulphate - środek powierzchniowo-czynny, łagodniejsza wersja SLS
  • Betula Alba - ekstrakt z brzozy 
  • Cocamidopropyl Betaine - substancja myjąca, produkt bezpieczny
  • Decyl Glucoside - substancja powierzchniowo-czynna, bardzo łagodny środek, który może być nawet stosowany w produktach dla dzieci
  • Glycerin - glyceryna
  • Capryl Glucoside - środek powierzchniowo-czynny, łagodniejszy niż SLS
  • Ricinus Communis Seed Oil - olej rycynowy
  • Montmorillonite - glinka zielona
  • Linum Usitatissimum Seed Oil - olej lniany
  • D-panthenol
  • Lauryl Glucoside - substancja powierzchniowo- czynna,
  • Citrid Acid - kwas cytrynowy
  • Sodium Benzoate - konserwant, dozwolony do stosowania w kosmetykach w ograniczonym stężeniu 
  • Glyceryl Oleate - emolient
  • Coco Glucoside - bardzo łagodna substancja powierzchniowo-czynna 
  • Levulinic Acid - kwas lewulinowy, substancja konserwująca 
  • Glycol Distearate - tłusty emolient
  • Lacid Acid - kwas mlekowy, substancja nawilżająca 
  • Sodium Levulinate - sól sodowa kwasu lewulinowego , konserwant, regulator pH
  • Laureth 4- emulgator 
  • Sodium Phytate - sól sodowa kwasu fitowego

Na zielono są oznaczone substancje naturalne, na pomarańczowo witaminy i minerały, na czarno substancje neutralne lub mało szkodliwe, na niebiesko konserwanty, a na czerwono substancje szkodliwe które powodują mocne uczulenia, są toksyczne lub rakotwórcze.


1. Co sądzicie o tym szamponie ?
2. Ktoś z Was go stosował?
3. Wolicie szampony naturalne czy te drogeryjne ?

Have a nice day 

Może Cię również zainteresować

36 komentarze

  1. Sama nie wiem co sądzić o szamponach naturalnych... kiedyś miałam jeden...był po prostu nieskuteczny, więc zostałam przy tych drogeryjnych..
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może nie dobrałaś go do potrzeb skóry głowy? Albo nie był on taki naturalny.

      Usuń
  2. Ja lubię szampony naturalne, musiałam tylko przyzwyczaić się do tego, że mniej się pienią:) Tego szamponu nie znam, ale mógłby być odpowiedni dla mojej skóry głowy i włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to też był problem na początku. Wystarczy umyć włosy 2 razy i jest ok :)

      Usuń
  3. Nie znam, ale opis jakoś mnie nie przekonał :(

    codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miała z nim styczności.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Firma E-FIore mam nieprzyjemności. Na produkt raczej sie nie skusze :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam firmy, szamponu też nie. ALe naturalne szampony sobie cenię. Fakt, że brak takiego pienienia to dla mnie koszmar, ale to jest efekt przyzwyczajenia :) A oczyszczenie zdecydowanie lepsze ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. As usual really interesting) Thanks a lot for sharing)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz widzę taką firmę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to dziwne, bo recenzuję ich kosmetyki od bardzo dawna :D

      Usuń
  9. jednak liczba tych czarnych przeważa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale czarne substancje nie są szkodliwe, tylko neutralne. Gorzej było by gdyby przeważała liczba niebieskich (konserwanty) lub czerwonych (substancje szkodliwe).

      Usuń
  10. Raczej chyba nie przekonał mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Interesting product. I like natural shampoos.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy o nim nie słyszałam. Firmy też nie nie znam . Muszę to zmienić!
    Obserwuje i zapraszam do Siebie 💋

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę z tego powodu, że chcesz zapoznać się z tą firmą :)

      Usuń
  13. I used to always use drugstore shampoo only but after I got my hair dyed, I feel like I need to start using natural shampoo instead. Thank you for the guide <3

    xoxo,
    |CHELSHEAFLO|

    www.chelsheaflo.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię produkty e-Fiore, zapamiętam ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe składniki w tym szamponie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapisałam nazwę, na następnych zakupach na pewno będę pamiętała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jak dla mnie szampon cudo! bardzo polecam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że jest więcej osób które polecają ten szampon :)

      Usuń