Zadbaj o swój dom z produktami ekologicznymi Klar

29.6.21

 Hi

W dzisiejszym poście opowiem Wam trochę o ekologicznych produktach Klar. Ogólnie bardzo dbam o ekologię, segreguję śmieci, oszczędzam wodę, wybieram produkty z recyklingu oraz dbam o to, aby w kosmetykach do pięlęgnacji twarzy, ciała było, jak najmniej szkodliwych substancji - to samo dotyczy się mojego domu. Dbam o czystość w domu regularnie, a więc nie potrzebuję zbyt mocnych produktów do sprzątania. Dodatkowo wszystkie szkodliwe i agresywne substancje ze środków czyszczących typu chlor mogą poparzyć naszą skórę, a jeszcze gorzej jest wtedy, gdy płyn z taką substancją, chociaż by nawet przez przypadek dostanie się do buzi naszej lub naszego dziecka. Czy warto ryzykować?
Zapraszam Was do sklepu Bee.pl, gdzie znajdziecie mnóstwo ciekawych produktów :)


Dlaczego wybrałam produkty marki Klar ?

Produkty Klar to seria środków czystości, które są przyjazne środowisku i nie są szkodliwe dla człowieka. Zawierają naturalne składniki, pozbawione są ropopochodnych toksyn, które są zawarte w tradycyjnych środkach czystości. Pięknie pachną ziołami Północy (koniczyną, zawilcem, ogórkiem, przywrotnikiem). Wybierając produkty Klar dbamy o środowisko (nie zawierają one toksyn, a opakowania są wykonane z plastiku pochodzącego z recyklingu), chociaż tak możemy zmieniać nasz świat na lepsze.


Płyn do mycia naczyń Imbir i czerwona koniczyna 

Opis produktu :

Płyn ten skutecznie usuwa zabrudzenia i tłuszcz dzięki zawartości 15-30% anionowych środków powierzchniowo czynnych i 5-15% niejonowych środków powierzchniowo czynnych. Dodatkowo zapobiega namnażaniu się grzybów i pleśni za co odpowiada substancja o nazwie Potassium Sorbate. Płyn ten jest delikatny dla dłoni, nie wysusza ich oraz mogą go używać osoby z wrażliwą skórą. Pachnie imbirem i koniczyną. Kupić go możecie tutaj : płyn do mycia naczyń Klar


Moja opinia:

Opakowanie
Płyn do mycia naczyń znajduje się w przezroczystej, plastikowej butelce o pojemności 500 ml. Butelka ma minimalistyczne opakowanie i etykietę (styl skandynawski). Na etykiecie zawarte są wszystkie potrzebne informacje (zalety płynu, skład, środki ostrożności).

Konsystencja i zapach
Płyn posiada dosyć rzadką konsystencję, taką żelową. Jak dla mnie to jest bardzo dobra konsystencja, ponieważ produkt łatwo wydostaje się z opakowania nawet jak już jest końcówka. Dosyć dobrze się pieni, nie ma tej piany zbyt dużo. Zapach jest ładny, delikatny, świeży, z wyczuwalną nutą koniczyny, imbiru nie czułam.

Efekty
Spodziewałam się, że bardziej delikatny płyn nie zadziała tak dobrze jak ten ze sklepu, a jednak się myliłam. Już pół łyżeczki płynu na miskę wody (ok. 5 l) spokojnie wystaczyło, żeby naczynia były czyste i nietłuste. Świeży zapach dodatkowo umilał mi sprzątanie, ponieważ mycie naczyń nie należy do moich ulubionych obowiązków. Wiąże się to głównie z tym, że płyny do mycia naczyń wysuszały moją delikaną skórę rąk, a przy tym płynie po raz pierwszy nie miałam z tym problemu. Dłonie nie były jakoś cudownie nawilżone, ale najważniejsze, że nie były jeszcze bardziej suche. 

Żel do prania

Opis produktu:

Żel ten przeznaczony jest do prania ubrań białych i kolorowych. Skutecznie usuwa zabrudzenia już w temperaturze 20 stopni. Nie zawiera wybielaczy, barwników ani kompozycji zapachowej. Posiada rekomendację Norweskiego Stowarzyszenia Astmy i Alergii. Dodatkowo zapobiega blaknięciu kolorów i zżółknięciu bieli. Kupić go możecie tutaj : żel do prania Klar


Moja opinia:

Opakowanie
Żel znajduje się w butelce o pojemności 750 ml. Butelka jest wykonana z plastiku pochodzącego z recyklingu i jest przezroczysta przez co widzimy ile jeszcze produktu nam pozostało. Butelka jest smukła i wygodnie się ją trzyma w dłoni. Dołączona jest nakrętka z miarką, dzięki której wiemy dokładnie ile produktu należy użyć. Etykietka jest ładna, minimalistyczna oraz znajdują się na niej najpotrzebniejsze informacje na temat użytkowania, składu, środków ostrożności.

Konsystencja i zapach
Konsystencja jest podobna jak w przypadku płynu do mycia naczyń. Jest ona wodnista i lekko zagęszczona przez co dosyć łatwo można odmierzyć odpowiednią ilość produktu. Jest dosyć wydajny, ponieważ wystarcza na 21 prań - jedna nakrętka wystacza na jedno pranie 10 l, a jeśli ktoś ma mniejszą pralkę tak jak ja to wystarczy go nawet na 42 prania. Na etykiecie macie również napisane ile płynu należy dać w zależności od twardości wody - bardzo przydatna informacja. Produkt miał być bezzapachowy jednak można wyczuć delikatny ziołowy zapach. Jeśli jesteście fanami innych nut zapachowych wystarczy, że użyjecie płynu do płukania o Waszym ulubionym zapachu. Ja tak zrobiłam i ubrania pachniały tylko płynem do płukania, a żel do prania był niewyczuwalny.

Efekty
Żel nadaje się do prania ubrań białych i kolorowych, ale ja wyprałam jeszcze w nim czarne ubrania i muszę przyznać, że też jest odpowiedni dla czerni. Po praniu w tym żelu ciuchy były czyste, a kolorowe ubrania nie farbowały. Można w nim również prać ciuchy ręcznie, wystarczy dać wtedy pół nakrętki.

Żel do toalety

Opis produktu:

Żel ten usuwa brud, osad z kamienia oraz nieprzyjemny zapach z toalety. Nie zawiera drażniących i agresywnych składników typu chlor oraz sztucznych barwników (jest przezroczysty). Pachnie świeżo ogórkiem i przywrotnikiem. Posiada w składzie tylko 4 składniki - odkamieniacz, wodę, środek myjący i zagęstnik. Dodatkowo produkt ten powstał w sposób bardzo ekologiczny, bo przy pomocy energii z wiatraków. Kupić go możecie tutaj : żel do toalety Klar


Moja opinia:

Opakowanie
Żel do toalety znajduje się w butelce o pojemności 750 ml, która wykonana jest z plastiku z recyklingu. Dużym plusem jest to, że butelka jest przezroczysta, więc można zobaczyć kiedy mamy dokupić zapas. Nakrętka jest taka sama jak w przypadku innych żeli do toalet-posiada zabezpieczenie przed otowrzeniem jej przez dzieci. Etykietka jest ładna, minimalistyczna z opisem produktu, składem i środkami ostrożności.

Konsystencja i zapach
Żel ten ma konsystencję bardziej wodnistą niż pozostałe dwa produkty. Powiedziałabym, że tamte miały konsystencję żelu, a ten produkt jest bardziej wodnisty od tamtych. Wolałabym, żeby ten produkt był bardziej gęsty, ponieważ byłby wtedy bardziej wydajny. Zapach jest bardzo ładny, świeży, czuć bardziej przywrotnika niż ogórka. Mojemu mężowi bardzo spodobał się ten zapach, stwierdził, że w końcu ładnie pachnie w toalecie :) Zapach bardzo długo po myciu utrzymuje się w toalecie.

Efekty
Żel ładnie usunął brud z toalety, aż się błyszczała. Za to gorzej poradził sobie z kamieniem, usunął tylko trochę za pierwszym razem, ale za każdym kolejnym myciem było go co raz mniej. Duży plus za to, że nie zawiera drażniącego chloru, ani sztucznych barwników, a wiecie że wszystko czym myjemy toaletę ląduje w oczyszczalni ścieków, a potem odzyskana stamtąd woda trafia do naszych kranów, więc im mniej chemicznych środków do mycia będziemy używać tym potem będziemy mieć czystszą wodę.


Podsumowując, produkty marki Klar są bardzo ekologiczne dla człowieka i dla środowiska przez to, że nie zawierają sztucznych barwników ani szkodliwych i agresywnych substancji typu chlor. Ich opakowania są wykonane z tworzywa z recyklingu, a niektóre z nich zostały wytworzone przy pomocy energii z wiatraków. Produkty te są tak samo skuteczne jak inne produkty sklepowe, a dodatkowo ładnie pachną, tak delikatnie i naturalnie, a nie sztucznie jak te ze sklepu. Są bardzo wydajne, a ich jedynym minusem jest większa cena niż tych ze sklepu, ale myślę, że mimo wszystko warto w nie zainwestować. Ja z pewnością będę je kupować. Możecie je znaleźć w sklepie Bee.pl , gdzie trwa akurat promocja -25% na produkty Klar.

Have a nice day


Może Cię również zainteresować

20 komentarze

  1. Żel do toalety mnie zaciekawił. Takiego jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie spotkałam się wcześniej z tymi produktami, ale żel do prania mnie zaciekawił :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że są ekologiczne i takie dobre❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słyszę marce Klar. Nigdy nie testowałam ich produktów niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba widziałam ostatnio te produkty w rossmann

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio coraz częściej wybieram naturalne produkty. Tą markę pewnie też wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz słyszę o tej marce, ale zbiera bardzo pozytywne opinie. Może czas przetestować?

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze? Nigdy wcześniej nie spotkałam się z produktami ekologicznymi do domu, warto przetestować!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz o nich czytam. Chętnie wypróbuję coś z tej linii.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie korzystałam z eco produktów do czyszczenia

    OdpowiedzUsuń
  11. Używam produkty eko do sprzątanie. Z tej firmy jeszcze nie kupowałam, ale nie mówię Nie

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się, że jest coraz więcej ekologicznych produktów do sprzątania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli tylko spotkam tą markę stacjonarnie, to chętnie wrzucę coś do koszyka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja sprzątam octem i cytryną. Przy okazji wypróbuję te produkty

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam, lubię, używam, a najchętniej wracam to płynów do prania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie słyszałam o nich. Z chęcią wypróbuję. Mam dość już tej chemii .

    OdpowiedzUsuń